Με το ίδιο όνομα και με εντελώς νέο concept ξαναδίνει στην Αθήνα τη χαμένη αίγλη της.
Δεν είναι απλώς ένα ισχυρό τοπόσημο. Είναι η καρδιά της πρωτεύουσας, χώρος συνάντησης και αναψυχής, προορισμός εγγεγραμμένος στο DNA των Αθηναίων , μαγνήτης προσωπικοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών όπου οι παρέες έγραψαν ιστορία.
Τέσσερα χρόνια μετά τον παροπλισμό της, η Αίγλη Ζαππείου άνοιξε ξανά τις πόρτες της με νέα διεύθυνση και φιλόδοξους στόχους. «Δεν πρόκειται για ανακαίνιση. Είναι ολιστική επανεκκίνηση» όπως λέει ο γενικός διευθυντής του συνολικού εγχειρήματος Κωνσταντίνος Δαγριτζίκος. Ένα ταξίδι εμπειριών χτισμένο πάνω σε μια μεγάλη κληρονομιά και με νέο όραμα και προοπτική. «Η νέα Αίγλη στοχεύει να διευρύνει την εμβέλειά της, να είναι πιο συμπεριληπτική, πιο ανοιχτή και δυναμική», τονίζει.
Με λίγα λόγια ένας σύγχρονος οργανισμός που αντανακλά τον παλμό της σημερινής Αθήνας. Ένα πολυσυλλεκτικό εγχείρημα που απευθύνεται σε όλες τις κοινωνικές ομάδες σχεδόν 24 ώρες το 24ωρο 365 μέρες το χρόνο, ένας πολυδιάστατος χώρος προσβάσιμος σε όλους χωρίς αποκλεισμούς, με περιεχόμενο που διαμορφώνεται μέσα από νέες γαστριμαργικές προτάσεις σε συνδυασμό με ποικίλα πολιτιστικά πρότζεκτ. «Κάθε γωνιά θα αφηγείται μια ιστορία» υπόσχεται η νέα διοίκηση που ανέλαβε το πρότζεκτ για τα επόμενα 20 χρόνια συνδυάζοντας την παράδοση, τις μνήμες και το συναίσθημα με το σύγχρονο μάνατζμεντ που απαντάει στις σημερινές ανάγκες του κατοίκου και επισκέπτη.
Η Αίγλη Ζαππείου συνδυάζει γαστρονομία με ψυχαγωγία
Η νέα Αίγλη περιλαμβάνει ένα εστιατόριο υψηλών προδιαγραφών, το Αίγλη Restaurant, ένα ευέλικτο all-day bar restaurant, το Αίγλη All Day, το οποίο αλλάζει μορφές εξυπηρετώντας διαφορετικές ανάγκες επισκεπτών από το πρωί ως αργά το βράδυ, μία τριλογία από χώρους εκδηλώσεων και φυσικά τον θερινό κινηματογράφο Αίγλη, ο οποίος λειτούργησε για πρώτη φορά το 1910. Έξι χρόνια πριν είχαν στηθεί τα πρώτα τραπέζια του «Ζυθεστιατορείου Αίγλη» στην Αθήνα της μπελ επόκ συγκεντρώνοντας λόγιους, καλλιτέχνες και απλούς θαμώνες μετά τη βόλτα στις αλέες του Ζαππείου και τον Εθνικό Κήπο.
Το σύγχρονο μενού των εστιατορίων της νέας Αίγλης είναι ολιστικής προσέγγισης και περιλαμβάνει από χοτ ντογκ και φρέσκιες πίτσες μέχρι υψηλών προδιαγραφών συνταγές με κρέας, λαχανικά και ψάρι καθώς και προτάσεις για παιδιά, έτσι ώστε ο καθένας να μπορεί να βρει κάτι που ταιριάζει στις προτιμήσεις του. Μοιάζει με μια Brasserie που συνδυάζει παραδοσιακές και ευρωπαϊκές γεύσεις με αναφορές στην αθηναϊκή κουζίνα επιμελημένες από τον σεφ Δήμο Μπαλόπουλο και τον σου-σεφ Γιώργο Κηρύκο. Τα κρασιά είναι κυρίως από ελληνικούς αμπελώνες σε μια γκάμα που συμπληρώνει όλα τα μενού, όπως επίσης και από διεθνείς αμπελώνες φημισμένων περιοχών. Στα γλυκά αφήνει το στίγμα του ο Αλέξανδρος Κονιάρης συνδυάζοντας τη νοσταλγία, όπως τη σοκολατίνα «ποντικάκι», με τη σύγχρονη οπτική.
Την αρχιτεκτονική επιμέλεια της νέας Αίγλης ανέλαβαν τα γραφεία Neiheiser Argyros και Ese Studiο ενώ ο σχεδιασμός φωτισμού έγινε από το γραφείο Eleftheria Deko & Associates Lighting Design. Την οπτική επικοινωνία υπογράφει το γραφείο Busy Building και τις στολές προσωπικού η Ορσαλία Παρθένη.
Απόλυτος προορισμός
Η νέα Αίγλη ήρθε για να γίνει κεντρικός προορισμός της Αθήνας με προτάσεις που απευθύνονται σε όλους. Με αφορμή τη νέα αρχή της Αίγλης, δεν μπορούμε να μη θυμηθούμε κάποιες από τις παλιές δόξες της προς το τέλος της δεκαετίας του ‘ 80 όταν η Αίγλη ήταν ο απόλυτος προορισμός των πλούσιων και διάσημων. Τότε που έκανε εκεί τα διάσημα πάρτι της η Αλίκη Βουγιουκλάκη με καλεσμένο όλο το ελληνικό θέατρο, τότε που περνούσαν συχνά τις πόρτες της από τον Χατζιδάκι και τον Χορν μέχρι την Ειρήνη Παπά, τη Ζωή Λάσκαρη, τη Μιμή Ντενίση, τον Νίκο Κούρκουλο και τη Μαριάννα Λάτση, τον Αλέκο Αλεξανδράκη και τη Νόνικα Γαληνέα, τον Μπίλι Μπο, τον Σωκράτη Κόκκαλη, τον Βαρδή Βαρδινογιάννη, αλλά και όλο το εφοπλιστικό και εκδοτικό κατεστημένο. Σε πάρτι και πηγαδάκια που άφησαν εποχή γράφτηκε ένα μεγάλο κεφάλαιο της σύγχρονης ιστορίας της πόλης.
Διαβάστε επίσης:
Νέος σεισμός τώρα αισθητός στην Αττική
«Βόμβα» ΣτΕ: Αντισυνταγματικός ο vέος Οικοδομικός Κανονισμός