«Χρυσές» δουλειές φαίνεται ότι κάνει με το υπουργείο Παιδείας η εταιρεία INTERWEAVE ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Ε.Π.Ε» στην οποία ως διευθύνων σύμβουλος εμφανίζεται η «χάκερ του Παπανδρέου», όπως έχουν χαρακτηρίσει δημοσιεύματα την Αίγλη Μπαλαμάτση.
Πριν από λίγες μέρες η Νίκη Κεραμέως ανέθεσε στην εταιρεία ακόμη ένα έργο μέσα σε λίγους μήνες μετά τις δύο απευθείας αναθέσεις του περασμένου Μάρτιου, με την εταιρεία να έχει λάβει συνολικά μέσα σε επτά μήνες περί τα 165.000 ευρώ. Μάλιστα ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι προσφορά στο υπουργείο Παιδείας είχαν καταθέσει μόλις δύο εταιρείες. Η Interweave και η EIGHT E.E η οποία τον περασμένο Μάρτιο είχε πάρει ξανά με απευθείας ανάθεση έργο από τη Νίκη Κεραμέως και είχε ιδρυθεί μόλις ένα μήνα πριν.
Στις 9 Σεπτεμβρίου η Νίκη Κεραμέως ανέθεσε εκ νέου στην «INTERWEAVE» ένα ακόμη έργο: «Την παροχή υπηρεσιών προβολής, επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών και της εκπαιδευτικής κοινότητας, κατά το πρώτο τρίμηνο της σχολικής χρονιάς, σχετικά με τη λήψη μέτρων πρόληψης και προστασίας για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης της πανδημίας COVID-19 και τον περιορισμό της διασποράς του, στο πλαίσιο της καμπάνιας ‘Πάμε στο σχολείο με Ασφάλεια – Μαθαίνουμε Ασφαλείς», όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση που αναφέρεται στη Διαύγεια. Τα κόστος της ανάθεσης ανέρχεται σύμφωνα με το σχετικό έγγραφο σε 73.219 ευρώ.
Η Interweave είναι η εταιρεία που μεσούσης του lockdown τον περασμένο Μάρτιο έλαβε δύο απευθείας αναθέσεις από το υπουργείο Παιδείας αξίας 90.000 και πλέον εκατ. ευρώ, για την καμπάνια «Μαθαίνουμε στο Σπίτι». Ως διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας εμφανίζονταν η Αίγλη Μπαλαμάτση. Ένα πρόσωπο το οποίο ανήκε στον στενό πυρήνα του Γιώργου Παπανδρέου όταν εκείνος ήταν στο τιμόνι της χώρας, ενώ πλήθος δημοσιευμάτων την χαρακτήριζαν ως «χάκερ του Παπανδρέου», καθώς διαχειριζόταν τα social media του τότε πρωθυπουργού.
Δύο προσφορές από τις ίδιες εταιρείες
Το εντυπωσιακό βέβαια εδώ έχει να κάνει με την ταχύτητα με την οποία λειτούργησε το υπουργείο Παιδείας καθώς επίσης και με τις εταιρείες που κατέθεσαν προσφορές. Ειδικότερα εάν διαβάσει κανείς προσεκτικά την υπουργική απόφαση θα δει ότι στις 9 Σεπτεμβρίου κατέθεσαν προσφορές στο υπουργείο μόλις δύο εταιρείες για το επίμαχο έργο. Η μία ήταν η INTERWEAVE και η άλλην η «EIGHT E.E.». Ποια είναι αυτή; Η εταιρεία που τον περασμένο Μάρτιο έλαβε επίσης μία ανάθεση από το υπουργείο Παιδείας έναντι 35.563,20 ευρώ. Από τα σχετικά έγγραφα προέκυπτε ότι η EIGHT E.E.» είχε ιδρυθεί μόλις ένα μήνα πριν και συγκεκριμένα το Φλεβάρη του 2020. Με λίγα λόγια το υπουργείο Παιδείας αναθέτει εκ νέου επικοινωνιακό έργο στις ίδιες εταιρείες που λίγους μήνες πριν είχε κάνει απευθείας αναθέσεις ύψους 128.279,24 ευρώ για ηλεκτρονικές και τηλεφωνικές υπηρεσίες στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μαθαίνουμε στο Σπίτι». Οι αναθέσεις του υπουργείου Παιδείας στην Interweave στην Eight E.E.», είχε απασχολήσει και τη Βουλή έπειτα από ερώτηση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ και υπεύθυνου στον τομέα Παιδείας του κόμματος, Νίκο Φίλη και Μερόπη Τζούφη.
Και από τον ΕΟΤ
Σημειώνεται ότι η εταιρεία είχε αναλάβει ακόμη ένα έργο και από τον ΕΟΤ. Όπως είχε αποκαλύψει το documentonews.gr στις 8 Μαΐου ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης ανέθεσε στην εταιρεία Interweave τη διατήρηση της ιστοσελίδας της νέας πλατφόρμας greecefromhome η οποία είχε παρουσιαστεί λίγες μέρες πριν από το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τη Marketing Greece, και τη Google. Το ύψος της ανάθεσης ανέρχονταν σε 19.992, 52 ευρώ όπως προκύπτει από το σχετικό έγγραφο που έχει ήδη αναρτηθεί στη Διαύγεια. Επίσης η ίδια εταιρεία είχε αναλάβει έργα και για την εταιρεία Marketing Greece, η οποία σύμφωνα με ερώτηση 41 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ είχε αναλάβει με απευθείας ανάθεση το σύνολο της τουριστικής προβολής της χώρας μας «ανεξαρτήτως της αξίας της σύμβασης και κατά παρέκκλιση της κείμενης εθνικής νομοθεσίας περί δημοσίων συμβάσεων».
Συγκεκριμένα η Interweave είχε αναλάβει την την αύξηση της επισκεψιμότητας στο site της Marketing Greece, (discovergreece.com). Ειδικότερα όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας το κύριο αντικείμενο της Interweave ήταν να αυξήσει την επισκεψιμότητα στο discovergreece.com κατά 300%, μέσα σε δύο μήνες.
https://www.documentonews.gr/filegrid/2020/09/17/5f636e69825e6317e038afc3.pdf
Διαβάστε επίσης:
Aκόμη μία ανάθεση στην Interweave από τον ΕΟΤ, μετά το «πάρτι» αναθέσεων του υπουργείου Παιδείας