Για τρίτο αγώνα (μετά το Αζερμπαϊτζάν) η ομάδα της Ferrari δεν μπόρεσε να πάρει τη νίκη και βαθμούς στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο νικητής με τον Σεμπάστιαν Φέτελ στην δεύτερη θέση και τον Κίμι Ραϊκόνεν τρίτο. Ποια στρατηγική ακολούθησε ο Χάμιλτον; Πως είδαν τον αγώνα οι τεχνικοί της Pirelli;
Ο Χάμιλτον, κέρδισε για λογαριασμό της Mercedes με στρατηγική μιας αλλαγής από πάρα πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα με τη θερμοκρασία οδοστρώματος πάνω από 50 βαθμούς κελσίου. Ο οδηγός της Ferrari, Σεμπάστιαν Φέτελ ακλούθησε μια εναλλακτική στρατηγική μαλακής/παρα πολύ μαλακής γόμας. Εκκινούσε τέταρτος, τερμάτισε δεύτερος.
Παρόμοια στρατηγική υιοθέτησε και ο οδηγός της Red Bull, Ντανιέλ Ρικιάρντο και κατάφερε ενώ εκκινούσε από την 12η θέση να αναρριχηθεί μέχρι την τέταρτη θέση στον τερματισμό. Ο έτερος οδηγός της Ferrari, Κίμι Ραϊκόνεν έκανε δυο αλλαγές ελαστικών και ανέβηκε στο βάθρο. Η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν πολύ ψηλή στη διάρκεια του Grand Prix. Μάλιστα πριν την εκκίνηση έφτασε στους 60 βαθμούς Κελσίου. Όλες οι ομάδες εκτός της Haas μένουν στην Ουγγαρία για το δεύτερο τεστ εντός της σεζόν, Τρίτη 31/7 και Τετάρτη 1/8. Η Toro Rosso θα διαθέσει στη Pirelli ένα δεύτερο μονοθέσιο, αυτές τις μέρες, για δοκιμές σε πρωτότυπα ελαστικά του 2019.
Μάριο Ίζολα Επικεφαλής Αγωνιστικού τμήματος Αυτοκινήτων
“Καθώς οι κατατακτήριες δοκιμές διεξήχθησαν υπό βροχή οι ομάδες ήταν ελεύθερες να επιλέξουν τύπο ελαστικού για την εκκίνηση. Αυτό οδήγησε κάποιες να μοιράσουν τις στρατηγικές. Ειδικότερα ο Φέτελ έκανε διαφορετική επιλογή από τους κύριους ανταγωνιστές του. Αυτό του επέτρεψε να κερδίσει θέσεις, το ίδιο συνέβη και στο Ρικιάρντο. Τα δεδομένα που είχαν συλλέξει από την Παρασκευή οι ομάδες ήταν αξιόπιστα για να χαράξουν τη στρατηγική τους καθώς μετά τη βροχή η πίστα είχε παρόμοια χαρακτηριστικά με τα αρχικά. Ως συνήθως είδαμε μερικές διαφορετικές τακτικές ανάμεσα στους ομάδες. Χρησιμοποιήθηκαν και οι τρεις γόμες ενώ η θερμοκρασία οδοστρώματος έφτασε στις υψηλότερες τιμές που έχουμε δει ποτέ”.
Ποια στρατηγική επαληθεύτηκε;
Ο Λιούις Χάμιλτον κέρδισε στον αγώνα χρησιμοποιώντας την βέλτιστη στρατηγική μιας αλλαγής όπως είχαν προβλέψει οι τεχνικοί της Pirelli. Άλλαξε από πάρα πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα στο τέλος του 25ου γύρου. Ο έτερος οδηγός της Mercedes, Βαλτέρι Μπότας, που τελικά τερμάτισε πέμπτος, ακολούθησε παρόμοια στρατηγική, αλλά χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα για πολύ μεγαλύτερη απόσταση.