Golf GTI TCR

Golf GTI TCR

Την εξέλιξη του Golf GTI, το Golf GTI TCR, παρουσίασε η Volkswagen, με το μοντέλο να αποκτά το όνομά του από το αγωνιστικό που μετέχει στο TCR και να υπόσχεται έντονες συγκινήσεις.

Η ισχύς του GTI TCR ανέρχεται στους 290 ίππους και η τελική που αναπτύσσει στα 260 χιλιόμετρα ανά ώρα, με το ειδικό πακέτο. Αλλιώς, η τελική του είναι 10 χιλιόμετρα ανά ώρα λιγότερη. Φτάνει τα 100 σε 5,6δλ και εφοδιάζεται με το 7τάχυτο κιβώτιο DSG και με φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων.

Είναι πιο ισχυρό από το Golf GTI Performance (245 ίπποι) και περιλαμβάνει συστήματα και τεχνολογίες, όπως τα Front Assist, Active Info Display και προβολείς LED. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται εμπρός μπλοκέ διαφορικό, διάτρητοι δίσκοι φρένων, προγράμματα οδήγησης, νέα εμπρός σπορ καθίσματα με μικροΐνες, ζώνες ασφαλείας με πινελιές κόκκινης απόχρωσης και αποκλειστικό τιμόνι. Όπως στην αγωνιστική έκδοση, δεξιά και αριστερά καλύπτεται από δέρμα, ενώ στο κέντρο και πάνω (12 η ώρα), υπάρχει το γνωστό κόκκινο ένθετο.

Οι τροχοί είναι σφυρήλατοι Belvedere 18 ιντσών, ενώ εναλλακτικά οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν τους αλουμινένιους 18 ιντσών Milton Keynes. Στον βασικό εξοπλισμό εν συνεχεία διατίθενται τα μαύρα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, εκτεταμένα μαρσπιέ, διαχωριστής ροής αέρα, σπόιλερ τύπου TCR και διαχύτης. Μάλιστα, όταν οι πόρτες είναι ανοικτές, το λογότυπο TCR εμφανίζεται στον δρόμο.

Για περισσότερη εξατομίκευση, το αυτοκίνητο μπορεί να συνδυαστεί με αυτοκόλλητα κυψελών για τα πλευρά, καλύμματα καθρεπτών από ανθρακόνημα, οροφή σε μαύρη απόχρωση, όπως επίσης και από τροχούς αλουμινίου 19 ιντσών. Αυτοί οι τροχοί παρέχονται σε πακέτο, το οποίο συν τοις άλλοις, αυξάνει την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου στα 260 χιλιόμετρα ανά ώρα

Το πρώτο πακέτο, που στοιχίζει 2.350 ευρώ, περιλαμβάνει τροχούς 19 ιντσών Reifnitz με ελαστικά 235/35 R 19, την αναβάθμιση Vmax για την αύξηση της τελικής ταχύτητας, αγωνιστική έκδοση της πίσω ανάρτησης και DCC. Το δεύτερο, που κοστίζει 3.200 ευρώ περιλαμβάνει τους τροχούς Pretoria 19 ιντσών με αγωνιστικά ημι-σλικ ελαστικά 235/35 R 19, την αναβάθμιση Vmax, αγωνιστική έκδοση της πίσω ανάρτησης και DCC. Επιπροσθέτως, το πακέτο παρέχει κλείδωμα των εμπρός τροχών με αντικλεπτικό σύστημα.

Πηγή: Volkswagen

Documento Newsletter