«Παραμένουμε δύο εφετζήδες ροκάδες». Οι σπεσιαλίστες των ειδικών εφέ, Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος, με αφορμή τη μεταμόρφωση του Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη για τη μεταφορά της οσκαρικής «Φάλαινας» στο θέατρο άνοιξαν το εργαστήριο τους στην Ειρήνη Δρίβα και μίλησαν –μεταξύ άλλων- για τον Χάρρυ Πότερ και τον Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ.
Ο Δημήτρης Πλάντζος, Καθηγητής κλασικής αρχαιολογίας του ΕΚΠΑ, εξηγεί γιατί είναι άσκοπο να αναζητούμε στα Ομηρικά Έπη τον ακριβή τόπο καταγωγής του Οδυσσέα.
Με αφορμή τη συναυλία του Αλκίνοου Ιωαννίδη στο Ηρώδειο για τα 30 χρόνια από τον θάνατο του Μάνου Χατζιδάκι, ο Αντώνης Μποσκοΐτης ανατρέχει στους νέους ερμηνευτές του έργου του.
Ξορκίζοντας την κατάρα του Μπράντον Λι. Η πέμπτη ταινία του franchise ταινιών «Το κοράκι» είναι γεγονός και ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης θυμάται την αποφράδα ημέρα που ο Μπράντον Λι πέφτει νεκρός στη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας του Άλεξ Πρόγιας.
Ο Αντώνης Μποσκοΐτης άκουσε το όγδοο κατά σειρά λάιβ άλμπουμ της Ντιαμάντα Γκαλάς και γράφει της εντυπώσεις του για την ιέρεια της αβανγκάρντ.
Σα να μην έφταναν οι καυγάδες που ξεσήκωσε το ριμέικ της «Χιονάτης» για σεξισμό και ρατσισμό, τώρα οι πρωταγωνίστριες της ταινίας μαλώνουν και για τον πόλεμο στη Γάζα. Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη
Άφησε εποχή ωε κομπέρ στο «Cabaret» ξεχωρίζοντας κάθε ρόλο που είχε ερμηνεύσει στην καριέρα του. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης αποχαιρετά τον ηθοποιό Δάνη Κατρανίδη
Η Έμυ Ντούρου γράφει για τη σύσταση του προσωρινού διοικητικού συμβουλίου του Ελληνικού Ιδρύματος Βιβλίου και Πολιτισμού που έρχεται να καλύψει το κενό μετά την κατάργηση του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου.
Ο κριτικός θεάτρου Ηρακλής Λογοθέτης είδε την παράσταση «Ηρακλής Μαινόμενος» του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά και γράφει τις εντυπώσεις του.
Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης γράφει για τις νέες ταινίες της εβδομάδας όπου ξεχωρίζουν το θρίλερ «Strange darling» αλλά και ο νέος «Σκαθαροζούμης» καθώς και το γαλλικό δικαστικό δράμα «Υπόθεση Γκολντμάν».
Στο Καντράν ο Γιώργος – Ίκαρος Μπαμπασάκης γράφει για την εμβληματική παράσταση «Ορέστεια» σε σκηνοθεσία του Θεόδωρου Τερζόπουλου επισημαίνοντας την εκ νέου νοηματοδότηση του σώματος ως αγωγού αρχέγονων εντάσεων που παραμένουν εξόχως σύγχρονες.
Διαβάστε επίσης
Εμμανουήλ Καραλής: Απρόοπτο στη Ζυρίχη – Η στιγμή που γλίστρησε το κοντάρι από τα χέρια του (Video)