«Πρόκληση για τη νοημοσύνη των πολιτών το νέο επικοινωνιακό «σκετσάκι» που έστησε η κυβέρνηση με πρωταγωνιστές τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τον υπουργό Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα», χαρακτηρίζει ο τομεάρχης Ανάπτυξης του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Γιαννούλης.
Όπως αναφέρει: «Έσπευσε λοιπόν, σύμφωνα με το σενάριο, ο Κυριάκος Μητσοτάκης να κάνει “έφοδο” σε σούπερ μάρκετ, προκειμένου να ελέγξει τις τιμές στα τρόφιμα και την εφαρμογή της μειωμένης τιμής κατά 5%
Ξέχασαν προφανώς να τον ενημερώσουν πως, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, ο πληθωρισμός στα είδη τροφίμων τρέχει με 9,9%
Η ακρίβεια κύριε Μητσοτάκη δεν αντιμετωπίζεται με διαπιστώσεις, ημίμετρα και βιντεάκια στο tik tok και το instagramm.
Οι πολίτες που δύο χρόνια τώρα βλέπουν την αγοραστική τους δύναμη να συρρικνώνεται, απαιτούν μέτρα που α χτυπούν την ακρίβεια και την αισχροκέρδεια στη ρίζα τους».
Μητσοτάκης: Επικοινωνιακό σόου σε σούπερ μάρκετ εν μέσω νέας εκτίναξης της ακρίβειας