Διακινούν μαύρο χρήμα ο Μαρινάκης, ο Κουρτάκης, η Καθημερινή του Αλαφούζου, το Πρώτο Θέμα, η Real; Αυτό μας λέει η ΑΑΔΕ υπό τον κύριο Πιτσιλή.
Τους ασκούς του Αιόλου, αλλά και την πόρτα του Εισαγγελέα, ανοίγει η προσπάθεια των ελεγκτών κατά το φορολογικό έλεγχο του Documento, να ενοχοποιήσουν την εφημερίδα με κατασκευασμένα στοιχεία. Αφού έκαναν φορολογικό έλεγχο 15 ωρών και αφού δεν βρήκαν όπως ήταν φυσικό το παραμικρό, βάφτισαν τις εκπτώσεις που προσέφερε το Documento σε πελάτες, ως ύποπτες συναλλαγές. Μα αυθαίρετο τρόπο «γνωμοδότησαν» ότι κάθε έκπτωση πάνω από 80% σε πελάτες υποκρύπτει μαύρο χρήμα! Το οποίο σε κάθε περίπτωση δεν βρήκαν για να στοιχειοθετήσουν τη θεωρία τους.
Ουσιαστικά δηλαδή ενοχοποίησαν όχι μόνο το Documento, αλλά το σύνολο των Μέσων Ενημέρωσης, ότι παίρνουν μαύρο χρήμα γιατί κάνουν εκπτώσεις σε διαφημιστικές υπηρεσίες. Το Documento έχει στη διάθεσή του και θα καταθέσει στην Εισαγγελία δεκάδες τιμολόγια από όλα τα Μέσα Ενημέρωσης, από τα οποία φαίνεται, ότι στα πλαίσια της ελεύθερης αγοράς και της πάγιας εμπορικής πρακτικής, οι εφημερίδες, οι τηλεοπτικοί σταθμοί και τα sites, κάνουν ό,τι έκπτωση επιλέγουν. Αυτές δε οι εκπτώσεις φτάνουν και σε ποσοστά 99%. Ο σκοπός της κατάθεσης των τιμολογίων στην Εισαγγελία γίνεται για να αποδειχθεί ότι οι ελεγκτές λειτούργησαν προφανώς με δόλο, για να βλάψουν το Documento και όχι για να περαιώσουν έναν νόμιμο έλεγχο.
Παραθέτουμε ελάχιστα από τα τιμολόγια που έχουμε στη διάθεσή μας (τα στοιχεία των πελατών έχουν σβηστεί) που αποδεικνύουν ότι οι εκπτώσεις ακόμη και άνω του 80% επί της αρχικής τιμής, είναι μια συνηθισμένη πρακτική της αγοράς. Διαφορετικά ο Όμιλος Mαρινάκη, το Πρώτο Θέμα, η Καθημερινή, η Εφημερίδα των Συντακτών, η φιλοκυβερνητική εφημερία Παραπολιτικά, η Real και κυρίως όλα τα κανάλια, τα οποία δίνουν διαφήμιση με ένα ευρώ, διακινούν μαύρο χρήμα.
Συγκεκριμένα , η Alter Ego του μεγαλοεπιχειρηματία Βαγγέλη Μαρινάκη, φαίνεται να κάνει εκπτώσεις 95% επί αρχικής τιμής τιμοκαταλόγου, 200.000 ευρώ και να εισπράττει μόλις 10.000, πράγμα που είναι πολύ συνηθισμένο και δεν αποτελεί καμία απόδειξη διακίνησης άνομου χρήματος.
Το Πρώτο Θέμα, φαίνεται να κάνει έκπτωση 90% σε πολλούς πελάτες, όπως φαίνεται από τιμολόγια που δημοσιεύουμε.
Η Καθημερινή της οικογένειας Αλαφούζου, σε δικές της τιμολογήσεις πολύ συχνά κάνει τιμολογήσεις 90,91 %. ‘Ετσι κάποιος πελάτης που ήταν να πληρώσει 10.000 ευρώ, πληρώνει μόλις 1.000 ευρώ.
Τα Παραπολιτικά του Κουρτάκη, με τη σειρά τους κάνουν εκπτώσεις 82,2 % για να εξασφαλίσουν τη διαφήμιση του πελάτη.
Η συνεταιριστική Εφημερίδα των Συντακτών κάνει, όπως φαίνεται από τα τιμολόγια, εκπτώσεις έως και 99,99 % και εισπράττει μόλις ένα ευρώ.
Διακινούν οι εφημερίδες που επιβιώνουν με τεράστια προσπάθεια, μαύρο χρήμα επειδή κάνουν εκπτώσεις; Όχι βέβαια. Απλώς έπρεπε κάτι να κατασκευάσουν για να ενοχοποιήσουν το Documento και κατέληξαν να ενοχοποιούν όλη την αγορά και να αποδεικνύουν τις δικές τους ποινικές ευθύνες.
Τα Μέσα Ενημέρωσης, παρέχουν μεγάλες εκπτώσεις σε καλούς και αξιόπιστους πελάτες, ή σε πελάτες τους οποίους θέλουν να προσελκύσουν. Όπως κάνει κάθε επιχείρηση που παρέχει υπηρεσίες.
Είναι προφανές ότι η βρόμικη λειτουργία εναντίον του Documento, η προσπάθεια για μια ακόμη φορά να ξεμπερδέψουν μαζί του, τους έκανε βιαστικούς και απρόσεκτους. Ήρθε η ώρα να πληρώσουν το τίμημα, αφού απέδειξαν από μόνη τους τον δόλιο τρόπο που λειτούργησαν.
Διαβάστε επίσης
Προσοχή στο κενό μεταξύ ΚΕΕΛΠΝΟ και ΑΑΔΕ
Οικονομικοί «δολοφόνοι» στα… ρετιρέ της ΑΑΔΕ: Πώς λειτουργεί το κύκλωμα που αποκάλυψε το Documento
Τα… λαγωνικά της ΑΑΔΕ βρήκαν «μαύρο χρήμα» από Coca Cola και Unilever κατά τον έλεγχο του Documento