Οργισμένοι αγρότες. Βγάζουν τα τρακτέρ στους δρόμους για την κοροϊδία με τις επιδοτήσεις
Ferrari: Μπαντιέρα ρόσα της αυτοκίνησης
Mε αφορμή την ταινία για τον κόκκινο Ενζο που θα δούμε στις αίθουσες ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης θυμάται εμβληματικά φιλμ όπου το αυτοκίνητο δεν ήταν απλό αξεσουάρ αλλά προέκταση της προσωπικότητας του ήρωα. Ο σκηνοθέτης Μάικλ Μαν αφηγείται με απαράμιλλη μαστοριά την ιστορία του Ενζο Φεράρι που από οδηγός αγώνων μετατρέπεται σε σκληρό επιχειρηματία και ζουμάρει πάνω του όταν η ζωή του βρίσκεται σε κομβικό σημείο.
Γιάννης Νιάρρος: «Με συγκινούν τα κουλά και εξπρεσιονιστικά έργα». Μία συζήτηση με τον σκηνοθέτη και ηθοποιό για τις παράλογες ιστορίες στο θέατρο, τη σοβαροφάνεια, τους ντανταϊστές και τον Γιάννη Οικονομίδη. Η παράσταση «ΝΥΞ – Λος Ιστορίες Περίεργας» ανεβαίνει στο θέατρο Σημείο στις 15 Ιανουαρίου και είναι βασισμένη σε κείμενα του Πάνου Κουτρουμπούση και του Χούλιο Κορτάσαρ.
Ο μεγάλος περίπατος της Πατησίων. Η Έμυ Ντούρου γράφει για το βιβλίο «Πατήσια, ένας περίπατος στην ιστορία τους» που περιγράφει από τις συνθήκες διαβίωσης μέχρι την αρχιτεκτονική και το αποχετευτικό σύστημα. Το προφίλ μιας από τις πιο πυκνοκατοικημένες συνοικίες του αθηναϊκού κέντρου.
Κριτική Θεάτρου από τον Ηρακλή Λογοθέτη. Η φαντασία στην εξουσία. Το μυθικό ίζημα της εξέγερσης του Μάη του ’68 μεταφέρουν στην παράσταση «The Dreamers/ Oι Ονειροπόλοι» του Γκίλμπερτ Αντέρ ο σκηνοθέτης Πέρης Μιχαηλίδης και ο συγγραφέας – μεταφραστής Γιώργος Ίκαρος Μπαμπασάκης.
Η μουσική που ζει κάτω από το «κανονικό». Τα «Underworld shakedown» και «Overloaded» από τις εκδόσεις Οξύ είναι δύο βιβλία για το θρυλικό συγκρότημα Last Drive. H πορεία της παρέας από τους Αμπελόκηπους που δημιούργησε την πιο σημαντική γκαράζ μπάντα στην ιστορία του ελληνικού ροκ όπως την καταγράφουν ο Μπάμπης Λάσκαρις και ο φωτογραφικός φακός του Δημήτρη Μυλωνά. Τα στέκια της εποχής, οι δαιμόνιοι μουσικόφιλοι, το Ανατολικό Βερολίνο και ο Θόδωρος Αγγελόπουλος διατρέχουν τις σελίδες του βιβλίου.
Το καφενείο δεν είναι ο τόπος του χαμένου χρόνου. Ο Γιώργος Ίκαρος Μπαμπασάκης γράφει για την ομορφιά των καφενείων και την ανάγκη να βάλουμε τα κυριακάτικα μας και να βγούμε στους τόπους συνάντησης και συνύπαρξης ανθρώπων.
Το πέταγμα των «γλάρων». Ο Δημήτρης Καραντζάς κλείνει αριστοτεχνικά την τσεχωφική του τριλογία και η Χρυσούλα Παπαϊωάννου μεταφέρει τις εντυπώσεις της από την παράσταση του enfant terrible του ελληνικού θεάτρου.
Οταν η Σοφία Μανουσάκη τραγούδησε το «Ι Dont wanna miss a thing» των Aerosmith με την άδεια τους. Γράφει ο Αντώνης Μποσκοΐτης