Γεωργούλης: Με «κέρδισε» ο Κρέτσος

Γεωργούλης: Με «κέρδισε» ο Κρέτσος

Μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης παραχώρησε ο υποψήφιος Ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Γεωργούλης στο onlarisa.gr.

Ο κ. Γεωργούλης μίλησε για την επιλογή του να κατέβει υποψήφιος για την Ευρωβουλή και τα κίνητρα που τον οδήγησαν σε αυτή την απόφαση.

Ένα απόσπασμα από τη συνέντευξη του Αλέξη Γεωργούλη:

Αλέξη, γιατί αποφάσισες να κατέβεις στις Ευρωεκλογές. Από πού προέκυψε αυτή σου η ανάγκη; Μπορεί ένας ηθοποιός να ανταποκριθεί στον ρόλο του Ευρωβουλευτή;

Ένας πολίτης μπορεί να ανταποκριθεί, γιατί όχι και ένας ηθοποιός. Για τους λόγους που αποφάσισα εγώ να κατέβω στις εκλογές, ένας ηθοποιός ίσως να ήταν και η καλύτερη λύση. Διότι όταν άρχισα να κάνω τις συζητήσεις για να κατέβω στις εκλογές, έκανα μια βασική συζήτηση με τον υφυπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης τον κ. Λευτερη Κρέτσο, ο οποίος μου ανέλυσε το όλο θέμα με το cash rebate, πρόκειται για μια νομοθεσία, που επιστρέφει μέρος των εξόδων από οπτικοακουστικές παραγωγές. Στην Αμερική, την Αγγλία και την Γερμανία υπάρχει δεκαετίες τώρα. είναι κάτι πάρα πολύ γνωστό στο εξωτερικό. Δηλαδή ουσιαστικά το θεωρούν δεδομένο αυτό, ενώ εμείς στην Ελλάδα δεν το είχαμε μέχρι πρόσφατα. Τα τελευταία χρόνια που συναναστρέφομαι με το εξωτερικό, με την πρώτη ευκαιρία που ερχόμουν στην Ελλάδα έλεγα ότι αυτό πρέπει να γίνει.

Αυτό το πράγμα μπορεί να βοηθήσει όχι μόνο τα κινηματογραφικά δρώμενα, αλλά μπορεί να βοηθήσει σε πολλούς τομείς, όπως πχ στα οικονομικά. Αν δηλαδή έρθουν μεγάλες παραγωγές στην Ελλάδα όπως το Mama mia μπορούν να αφήσουν πολλά χρήματα στην χώρα μας. Μια τέτοια μεγάλη παραγωγή που θα κοστίσει πχ 80 εκατομμύρια, τα 30 μπορούν να μείνουν στον τόπο μας. Μιλάμε για μια πολύ καλοστημένη επιχείρηση η οποία επιπλέον βοηθάει και στο κομμάτι του τουρισμού, διότι γίνεται μεγάλη διαφήμιση.

Γι’ αυτόν τον λόγο κατεβαίνω στις εκλογές και γι’ αυτό με τον ΣΥΡΙΖΑ, διότι με κέρδισε ο συγκεκριμένος άνθρωπος, ο κ. Κρέτσος με τον οποίο ταυτιστήκαμε πολύ πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα.

Αυτό λοιπόν μπορεί να ανοίξει περισσότερο και να γίνει ακόμη πιο δυνατό. Πρόκειται για ένα πολύ δυνατό μέτρο που πρέπει να το υποστηρίξουμε πιο πολύ διότι δεν αφορά μόνο τους ηθοποιούς ή τους παραγωγούς αλλά αφορά τα πάντα οικονομία, τουρισμό, ανεργία και ακόμη και το πρεστίζ που μπορεί να έχει η χώρα προς τα έξω.

Ποιος θα μπορούσε να είναι ο δικός σου ρόλος πάνω σε αυτό;

Εγώ δουλεύοντας τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, γνωρίζω το πεδίο που κινείται όλη αυτή η διαδικασία, και έτσι θα μπορέσουμε να προσεγγίσουμε καλύτερα το θέμα και να εκπροσωπήσουμε καλύτερα τις θέσεις μας ώστε να μπορέσουμε να το διευρύνουμε όλο αυτό. Χάνουμε κάτι στην μετάφραση, και δεν εννοώ την γλώσσα, αλλά το γεγονός ότι ο κάθε υπουργός όταν επιχειρούσε να το κάνει αυτό, δεν ήξερε πώς να το διαχειριστεί και πώς να το εισπράξει. Δεν το κατανοούσε. Ο κ. Κρέτσος όμως το έψαξε πολύ και έκανε δουλειά. Όσοι από την κυβέρνηση προσπάθησαν να προσεγγίσουν παραγωγούς, δεν τους έβλεπαν με καλό …μάτι γιατί πηγαίνουν όχι με το πρωτόκολλο που κυκλοφορεί στην αγορά, αλλά με τον ελληνικό τρόπο που δεν περνάει στο εξωτερικό.. Πχ στην Ελλάδα ο παραγωγός παίρνει κατευθείαν τηλέφωνο τον ηθοποιό, έξω υπάρχει μια ιεραρχία, υπάρχει ο ατζέντης, αυτά δεν υπάρχουν εδώ.

Έχω κάνει δουλειές σε Αμερική και Ευρώπη, δεν είμαι η περίπτωση ενός ηθοποιού απλά που θα ήθελε να γίνει βουλευτής, αλλά είμαι ένας αρκετά γνωστός ηθοποιός έξω, που μπορεί και θα ήθελε να εκπροσωπήσει την χώρα του.

Όταν βγαίνει ο πολιτισμός έξω με οποιαδήποτε μορφή είναι πολύ καλό για τη χώρα.

Πηγή: onlarisa.gr

Documento Newsletter