Γερός ανταγωνισμός στο φετινό Φεστιβάλ Βενετίας

Γερός ανταγωνισμός στο φετινό Φεστιβάλ Βενετίας

Μεγάλα ονόματα (Γκουαντανίνο, Αρονόφκσι, Παναχί) μεταξύ των υποψηφίων σκηνοθετών για την κατάκτηση του 79ου Χρυσού Λέοντα, με τη Μόστρα βάζει τα καλά της καθώς στις 31 Αυγούστου ετοιμάζεται να υποδεχτεί τους καλεσμένους του 79ου φεστιβάλ κινηματογράφου της Βενετίας.

Ανάμεσα στους διεκδικητές του βαρύτιμου Χρυσού Λέοντα συναντάμε τα ονόματα του νεοζηλανδού Άντριου Ντόμινικ που υπογράφει το πολυαναμενόμενο βιογραφικό δράμα για την Μέριλιν Μονρόε «Blonde» και την Ανα ντε Άρμας στο ρόλο της μεγάλης ντίβας, του ιταλού Λούκα Γκουαντανίνο (το «Bones and all» με τον Τίμοθι Σαλαμέ με τον οποίο ο σκηνοθέτης είχε συνεργαστεί και στο «Να με φωνάζεις με το όνομα σου» και την Τέιλορ Ράσελ είναι το χρονικό επιβίωσης μιας ερωτευμένης νεαρής γυναίκας σε ένα αιματοβαμμένο road trip), του ιρανού Τζαφάρ Παναχί (το «No bears» έχει ως θέμα δύο παράλληλες ερωτικές ιστορίες που όχι μόνο είναι πνιγμένες στα μυστικά και ψέματα αλλά συναντούν και τρομερά εμπόδια στη διαδρομή), του μεξικανού Αλεχάντρο Ινιαρίτου (το «Bardo» με θέμα την επιστροφή ενός διάσημου μεξικανού σκηνοθέτη στη γενέτειρα του θυμίζει κάπως «Roma»), του αμερικανού Τοντ Φιλντ (η Κέιτ Μπλάνσετ πρωταγωνιστεί στο «Tar» στο ρόλο μιας διάσημης διευθύντριας ορχήστρας που βρίσκεται σε κρίσιμο διαδρομή στην ζωή της), του επίσης αμερικανού Ντάρεν Αρονόφκσι (το «Whale» με έναν αγνώριστο Μπρένταν Φρέιζερ στο ρόλο ενός πατέρα που προσπαθεί να επανασυνδεθεί με την  έφηβη κόρη του), του γαλλογερμανού Φλόριαν Ζέλερ που μετά τον «Πατέρα» υπογράφει το «The son» με θέμα τα άγχη που παρουσιάζει ένα αγόρι κατά την περίοδο του χωρισμού των γονιών του κλπ.

Θυμίζουμε ότι πέρυσι το Χρυσό Λέοντα του 78ου Φεστιβάλ Βενετίας, κέρδισε το «L’ Evénement» της Οντρέι Ντιγουάν, με το «Το Χέρι Του Θεού» του Πάολο Σορεντίνο να αποσπά το Ειδικό Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής, το βραβείο σεναρίου κέρδισε η Μάγκι Τζίλενχαλ χάρη στο «The Lost Daughter», ενώ το βραβείο Καλύτερης Γυναικείας Ερμηνείας δόθηκε στην Πενέλοπε Κρουζ για τις «Παράλληλες Μητέρες» και το τίτλο της καλύτερης σκηνοθεσίας απέσπασε η Τζέιν Κάμπιον για το «The Power of the Dog». Το φεστιβάλ ολοκληρώνεται στις 10 Σεπτεμβρίου.

Documento Newsletter