«Tomorrow is Smart» δήλωσαν περίπου 1.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι συμμετείχαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του δικτύου. Το 2023 αποδείχτηκε μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά με ισχυρές επιδόσεις για τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
Οι συνεργάτες του δικτύου έκαναν μια αποτίμηση της χρονιάς που πέρασε και ενημερώθηκαν για τους αναπτυξιακούς στόχους του 2024, θέτοντας πάντα τον πελάτη και τις ανάγκες του στο επίκεντρο. Οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στον κλάδο του retail και η χρήση των έξυπνων συσκευών ήταν μερικά από τα θέματα που απασχόλησαν το συνέδριο.
«Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ βρίσκεται πάντα μπροστά από τις εξελίξεις. Με ξεκάθαρη στρατηγική και πλάνο, με νέα προϊόντα, αναβαθμισμένα καταστήματα, άμεση και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Και το 2024, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην άριστη εμπειρία του πελάτη, με καινοτόμες λύσεις και ακόμα καλύτερες υπηρεσίες», τόνισε στο συνέδριο ο κ. Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του ομίλου ΟΤΕ, καθώς και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
Ανάπτυξη σε όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων το 2023
Η επισκεψιμότητα στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ ενισχύθηκε σε σχέση με πέρυσι φτάνοντας τους 13.5 εκατ. πελάτες, ο τζίρος των προϊόντων αυξήθηκε σημαντικά, ενώ η αλυσίδα πέτυχε και όλους τους στόχους της στις telco υπηρεσίες. Ιδιαίτερα καλές ήταν οι επιδόσεις στις συνδέσεις σταθερής, ιδίως στο Fiber To The Home, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σημαντικά συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά.
Αύξηση σημειώθηκε και στην κινητή, κυρίως από τις φορητότητες, ενώ στις συνδέσεις COSMOTE TV ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων των τελευταίων ετών. Ανοδική ήταν η χρονιά και για τις εταιρικές συνδέσεις.
Στα κινητά ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε σταθερά Νο1, όπως αναφέρθηκε στο συνέδριο. ενώ υψηλό ήταν το μερίδιο αγοράς και στα αξεσουάρ, τα smartwatches, τα gadgets και τις τηλεοράσεις. Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, τη χρονιά που πέρασε ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε Νο1 προορισμός για service κινητού και προϊόντων τεχνολογίας (με βάση πανελλαδική ποσοτική έρευνα για το brand ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε συνολικό δείγμα 6.075 ατόμων, το διάστημα Ιανουάριος – Δεκέμβριος 2023), ενώ μεγάλη απήχηση είχαν στους καταναλωτές, για μια ακόμη χρονιά, οι υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, όπως το G Click & Collect, η ασφάλεια και η επέκταση εγγυήσεων συσκευής (G Warranty Plus), το G Tattoo και το G Photoprint.
Έμφαση στην εμπειρία του πελάτη και τις smart τεχνολογίες το 2024
Με 250 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ και το 2024 θα δώσει έμφαση στην εμπειρία των πελατών, ιδιωτών και επιχειρήσεων, όπως αναφέρθηκε. Ειδικότερα, τα στελέχη του ομίλου ανέφεραν ότι θα συνεχίσει να ενισχύει τα καταστήματά του με νέα G Prime καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, με νέες προϊοντικές κατηγορίες όπως το Smart Home και οι οικιακές μικροσυσκευές, με περισσότερα digital στοιχεία, αλλά και με βελτιωμένο e-shop.
Σημειώθηκε ακόμα ότι το 2024 ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ θα εστιάσει στις δυνατότητες που δίνουν οι έξυπνες συσκευές στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Συσκευές που μπορούν να ελέγχουν εξ αποστάσεως μέσα από το smartphone ή το tablet τους, απολαμβάνοντας περισσότερη άνεση, ασφάλεια και εξοικονόμηση ενέργειας. Στον ΓΕΡΜΑΝΟ οι καταναλωτές θα βρουν μια μεγάλη γκάμα smart προϊόντων, από κορυφαία brands, οι Tech Experts, οι σύμβουλοι τεχνολογίας, θα τους βοηθήσουν να επιλέξουν τις κατάλληλες συσκευές, ενώ εξειδικευμένοι τεχνικοί της COSMOTE θα αναλάβουν την μελέτη του χώρου, την εγκατάσταση, αλλά και τη συνδεσιμότητα των συσκευών στο έξυπνο σπίτι.
«Η Smart Εποχή έχει ήδη ξεκινήσει. Διατηρώντας τα μερίδια αγοράς στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που ήδη διαθέτουμε, στόχος μας είναι να κάνουμε άνοιγμα σε νέες κατηγορίες που θα μας δώσουν περαιτέρω ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια», τόνισε σχετικά ο κ. Κώστας Βούζας, διευθυντής BU Retail του ομίλου ΟΤΕ.
Για την ανάγκη να παραμείνει ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ πρωτοπόρος, αξιοποιώντας τις τεχνολογίες αιχμής, προς όφελος των πελατών και των ανθρώπων του, μίλησε στο συνέδριο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, ενώ εξήρε τη συμβολή των καταστημάτων του δικτύου στις επιδόσεις του ομίλου. Τα αποτελέσματα της χρονιάς που πέρασε, την εμπορική πολιτική, αλλά και τη στρατηγική για το 2024, παρουσίασαν στους συνεργάτες της ΓΕΡΜΑΝΟΣ οι κ.κ. Πέτρος Παπαγγέλης, διευθυντής δικτύου καταστημάτων του ομίλου ΟΤΕ και Γιάννης Γαλανάκης, διευθυντής Retail Products & Services του ομίλου ΟΤΕ.