Γερμανία: Νέα απεργία μέχρι το Σάββατο σε σιδηρόδρομο και αερομεταφορές – Αυξήσεις ζητούν οι εργαζόμενοι

Γερμανία: Νέα απεργία μέχρι το Σάββατο σε σιδηρόδρομο και αερομεταφορές – Αυξήσεις ζητούν οι εργαζόμενοι

Κλιμακώνουν εκ νέου τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι των γερμανικών σιδηροδρόμων και των αερομεταφορών, καθώς από σήμερα το προσωπικό σε Deutsche Bahn και Lufthansa προχώρησαν σε απεργία μέχρι το Σάββατο, ενώ άλλοι κλάδοι όπως το προσωπικό ασφαλείας στα αεροδρόμια της Φρανκφούρτης και Αμβούργου προχώρησαν σε 24ώρη στάση εργασίας. Οι αρμόδιοι εκτιμούν ότι από τις κινητοποιήσεις ήδη σήμερα έχουν επηρεαστεί εκατομμύρια άνθρωποι, Γερμανοί και τουρίστες.

Το βασικό αίτημα τους είναι να δοθούν αυξήσεις στους μισθούς και από τις κινητοποιήσεις τους αναμένεται να υπάρξει σοβαρή διαταραχή στις μεταφορές και στα ταξίδια. Μεταξύ άλλων, το συνδικάτο των εργαζόμενων στα τρένα GDL ζητά μείωση της εβδομαδιαίας εργασίας για τους εργαζόμενους σε βάρδιες από 38 σε 35 ώρες, χωρίς αλλαγή στην αμοιβή.

Πρόκειται για την πέμπτη απεργία που προκηρύσσει στα πλαίσια της πολύμηνης μισθολογικής διαμάχης με την Deutesche Bahn, με το συνδικάτο να διακόπτει τον πιο πρόσφατο γύρο διαπραγματεύσεων την περασμένη Πέμπτη, μετά από τέσσερις εβδομάδες συνομιλιών μέσω διαμεσολάβησης. Η GDL προειδοποίησε επίσης ότι μελλοντικές απεργίες μπορεί να προκηρυχθούν χωρίς την 48ωρη προειδοποίηση που έχει δοθεί για τις απεργίες μέχρι τώρα.

Στη Lufthansa, το συνδικάτο Verdi – το οποίο εκπροσωπεί περίπου 25.000 μέλη του προσωπικού εδάφους των αερογραμμών – απαιτεί αύξηση μισθών κατά 12,5% ή τουλάχιστον 500 ευρώ (545 δολάρια) περισσότερα το μήνα. Το συνδικάτο θέλει επίσης ένα μπόνους αντιστάθμισης του πληθωρισμού σε επίπεδο ομίλου ύψους 3.000 ευρώ με τη δυνατότητα για επέκταση του και για το επόμενο έτος.

Η Lufthansa έχει προσφέρει μέχρι στιγμής 10% αύξηση στους μισθούς και ένα μπόνους αντιστάθμισης του πληθωρισμού που θα είναι η μόνη τέτοια πληρωμή για 28 μήνες.

Ο αεροπορικός κολοσσός ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι τα κέρδη της διπλασιάστηκαν το 2023 – από 791 εκατ. ευρώ το 2022 σε 1,67 δισ. ευρώ – καθώς η ζήτηση αυξήθηκε κατακόρυφα εν μέσω της ανάκαμψης του κλάδου μετά την πανδημία COVID.

Διαβάστε επίσης: Politico: Η αριστοτεχνική κίνηση του Πούτιν εναντίον της Γερμανίας

Ελβετία: Νίκη της Αριστεράς η 13η σύνταξη που αποφασίστηκε με δημοψήφισμα

Ζαχάροβα: Η Δύση αναμιγνύεται στα εσωτερικά της Ρωσίας – Συνέχεια στην κόντρα για τους Taurus

Telegraph: «Οι γερμανικές διαρροές για την Ουκρανία είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου»

Ετικέτες

Documento Newsletter