- Platinum Διάκριση για την τηλεοπτική καμπάνια «Η ΑΥΡΑ του Νικητή», και κατάκτηση του τίτλου «Sponsorship Champion of the Year»!
- Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing.
Το 100% Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ της Coca-Cola Τρία Έψιλον, απέσπασε συνολικά 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική δέσμευσή του στην υποστήριξη του αθλητισμού και την προώθηση ενός υγιεινού και ισορροπημένου τρόπου ζωής. Οι διακρίσεις αυτές αποτελούν επιστέγασμα της σταθερής και ουσιαστικής παρουσίας του Νερού ΑΥΡΑ σε πολλές, σημαντικές αθλητικές διοργανώσεις, όπως ο 41ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας, καθώς και της στήριξης κορυφαίων αθλητών όπως ο Εμμανουήλ Καραλής, ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης.
Για τη συνολική του προσφορά ως χορηγός, αλλά και για τις επιτυχημένες επικοινωνιακές του ενέργειες στο χώρο των αθλητικών διοργανώσεων κατά το περασμένο έτος, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ διακρίθηκε, με 5 βραβεία στα Sports Marketing Awards και με 9 βραβεία στα Sponsorship Awards, αναδεικνύοντας τις βέλτιστες πρακτικές και τις πιο αποτελεσματικές επικοινωνιακές εκστρατείες στο χώρο του Sports Marketing.
Πιο Συγκεκριμένα, το ΑΥΡΑ, απέσπασε τα εξής βραβεία:
Sports Marketing Awards (5 βραβεία)
- Χρυσό βραβείο στη κατηγορία «Best NEW Sponsorship» για τη νέα συνεργασία με τον κορυφαίο αθλητή του άλματος επί κοντώ, Εμμανουήλ Καραλή
- Αργυρό βραβείο στην κατηγορία «Best Overall Presence in Social Media» για την ετήσια παρουσία του brand στα Social Media, εστιάζοντας στους τομείς της ενυδάτωσης, διατροφής και του ισορροπημένου τρόπου ζωής αλλά και τη συμμετοχή σε fitness events
- Αργυρό βραβείο στην κατηγορία «Best Presence on Meta’s platforms», για το ολοκληρωμένο ετήσιο πλάνο επικοινωνίας του brand στις πλατφόρμες Facebook & Instagram
- Αργυρό βραβείο στην κατηγορία «Most Innovative Use of Content Creators & Influencers for a Sports Related Activity» για την επιτυχημένη συνεργασία με τους Ολυμπιονίκες Νίκο Παπαγγελή και Εμμανουήλ Καραλή, μέσω της επιδραστικής καμπάνιας «Η ΑΥΡΑ του Νικητή»
- Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Best Sponsorship Program – Strategy for Sportsman» για την ετήσια συνεργασία με τον Νίκο Παπαγγελή και τον Εμμανουήλ Καραλή, τόσο σε ψηφιακό όσο και σε τηλεοπτικό περιβάλλον
Sponsorship Awards (9 βραβεία)
- Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «TV & Film Sponsorship» για την τηλεοπτική καμπάνια «Η ΑΥΡΑ του Νικητή», με πρωταγωνιστές τους Εμμανουήλ Καραλή και Νίκο Παπαγγελή
- Για την ιδιά καμπάνια, επίσης, απέσπασε πλατινένια διάκριση στην κατηγορία «Best use of Activation Types», Χρυσό βραβείο ως «Brand Sponsorship», Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Branded Content» και Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Celebrity & Influencer Endorsement», προβάλλοντας όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στον καθένα να ξεχωρίσει και να ξεπεράσει τα προσωπικά του εμπόδια, ώστε να κατακτήσει τους προσωπικούς του στόχους
- Χρυσό βραβείο «Social Media & Digital Sponsorship» για τη δημιουργία SoMe & Digital επικοινωνίας σε συνεργασία με τους αθλητές Νίκο Παπαγγελή, Εμμανουήλ Καραλή και Αναστασία Μαρινάκου
- Δύο Αργυρά βραβεία στις κατηγορίες «Mass Participation Sponsorship» και «Sponsorship Continuity» για την υποστήριξη του ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ ΑΘΗΝΑΣ, στον οποίον συμμετέχει για 27η συνεχόμενη χρονιά με την πρωτοβουλία ενυδάτωσης «AVRA WAVE», με τις ενεργοποιήσεις του brand σε όλα τα στάδια του ιστορικού αγώνα
- Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ αναδείχτηκε τέλος ως «Sponsorship Champion of the Year» λόγω του μεγάλου αριθμού σημαντικών διακρίσεων που έλαβε στο πλαίσιο των Sponsorship Awards
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον, σημείωσε σχετικά: «Οι διακρίσεις αυτές μάς τιμούν ιδιαίτερα και αποτελούν σημαντική επιβράβευση για τη στρατηγική μας κατεύθυνση και τις στοχευμένες δράσεις που υλοποιούμε προς μια αυθεντική και ουσιαστική σύνδεση με τον κόσμο του αθλητισμού. Η σύνδεση άλλωστε του νερού ΑΥΡΑ με τις μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις και τον ενεργό αθλητισμό είναι μακροχρόνια, αφού αποτέλεσε το 2004 το επίσημο νερό των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, ενώ τα τελευταία 27 χρόνια είναι το επίσημο νερό του Μαραθωνίου της Αθήνας».
#AvraWater #AvraTouNikiti #CocaColaTriaEpsilon
Σχετικά με το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ
Με σταθερή παρουσία εδώ και 35 χρόνια, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, προϊόν της Coca-Cola Τρία Έψιλον, εμφιαλώνεται από το 1989 στην περιοχή του Αιγίου Αχαΐας, κάτω από συνθήκες αυστηρών ελέγχων. Η άριστη ποιότητά του διασφαλίζεται μέσω της συμμόρφωσης όλων των διαδικασιών, σύμφωνα με τα πρότυπα ISO από τον ανεξάρτητο φορέα Lloyd’s. Διατίθεται σε γυάλινη φιάλη του 1lt, PET των 500ml, 1lt και 1,5lt, καθώς και σε πολυσυσκευασίες (6×1,5lt, 6x500ml και 12x500ml). Tο 2005 το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ λάνσαρε το ΑΥΡΑ Bloom, το πρώτο Φυσικό Μεταλλικό Νερό που απευθύνεται σε παιδιά και διατίθεται σε πέντε διάφανες χρωματιστές συσκευασίες των 330 ml και πολυσυσκευασία (6x330ml). Το 2006, λάνσαρε επίσης το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ Active Cap σε εργονομικό μπουκάλι των 750ml που εφαρμόζει τέλεια στο χέρι και διαθέτει εύχρηστο καπάκι για εύκολη μεταφορά και ελεγχόμενη κατανάλωση. Επιπλέον, το 2020 επέκτεινε το χαρτοφυλάκιό του με την προσθήκη του Ανθρακούχου Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ που διατίθεται σε ένα μοναδικό σχεδιαστικά μπουκάλι των 750 ml και 330 ml, καθώς και σε πολυσυσκευασία των 4x330ml σε premium συσκευασία με λαβή. Με προσανατολισμό την καινοτομία και την αειφόρο ανάπτυξη, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ υποστηρίζει με δράσεις τόσο την κοινωνία όσο και το περιβάλλον. Από το 2014 το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ έχει προχωρήσει στην καινοτομία lightweight, με μείωση πλαστικού στις συσκευασίες 500ml και 1L κατά 24%, ενώ το 2016 προχώρησε σε μείωση πλαστικού στις συσκευασίες 330ml και 750ml κατά 27% και 18% αντίστοιχα.
Μάθετε περισσότερα στο www.avrawater.gr, www.facebook.com/avrawater.gr, www.instagram.com/avrawater και www.youtube.com/avrawater
Σχετικά με την Coca-Cola Τρία Έψιλον
Εστιασμένη στην ανάπτυξη, η Coca-Cola Τρία Έψιλον, είναι μια εταιρεία καταναλωτικών αγαθών, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC και στρατηγικός συνεργάτης της The Coca-Cola Company. Με σημαντικό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα στη χώρα, η εταιρεία εκπροσωπεί σχεδόν το 50% του κύκλου εργασιών (48.5%) όλου του κλάδου των αναψυκτικών στην Ελλάδα και συμβάλλει ουσιαστικά στην απασχόληση και την οικονομία της χώρας, την στήριξη της νέας γενιάς και την αειφόρο ανάπτυξη. Με 56 χρόνια παρουσίας στην αγορά και εγκαταστάσεις παραγωγής στο Σχηματάρι, το Ηράκλειο Κρήτης, το Αίγιο και την Αταλάντη, παράγει και διανέμει ένα από τα πιο ισχυρά και ευέλικτα χαρτοφυλάκια του κλάδου με ποιοτικά προϊόντα που ικανοποιούν τις επιθυμίες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση. Σε αυτά περιλαμβάνονται εμπορικά σήματα της The Coca-Cola Company, όπως αναψυκτικά (Coca-Cola, Sprite, Fanta, Schweppes), το παγωμένο τσάι FUZETEA και ο καφές Costa Coffee, αλλά και προϊοντικές μάρκες που ανήκουν στον Όμιλο Coca-Cola HBC, όπως οι χυμοί Amita και Frulite, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, ο Caffè Vergnano, τα Tsakiris Chips, τα premium mixers Three Cents και η Vodka Finlandia. Επιπλέον, η εταιρεία αποτελεί τον επίσημο διανομέα στην Ελλάδα, των ενεργειακών ποτών Monster, των προϊόντων της ζυθοποιίας ΑΒInBev, αλλά και των αλκοολούχων ποτών των οίκων Edrington, Brown-Forman και Ισιδώρου Αρβανίτου.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα gr.coca-colahellenic.com, το Facebook: www.facebook.com/CocaCola3E