· Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής συμπληρώνοντας εύκολα, γρήγορα και απλά μια υπεύθυνή δήλωση
· Επιπλέον, έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν την κατηγορία και τα εργαλεία που ταιριάζουν στις δικές τους ανάγκες
Αθήνα, 28 Σεπτεμβρίου 2020 – Το πρόγραμμα «Future Loading» που πραγματοποιεί η Coca-Cola στην Ελλάδα σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη συνεχίζεται, διαθέτοντας απλές διαδικασίες υποβολής αίτησης ενδιαφέροντος και συμμετοχής. Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων του κλάδου καφεστίασης & φιλοξενίας μπορούν τώρα να επισκεφτούν τη σελίδα wwww.bodossaki.gr/futureloading, να περιηγηθούν ανάμεσα στα δωρεάν εργαλεία που προσφέρει το πρόγραμμα Future Loading και να δηλώσουν συμμετοχή με εύκολο και γρήγορο τρόπο.
Το πρόγραμμα “Future Loading” εστιάζει στους ακόλουθους τομείς, προσφέροντας σύγχρονες εκπαιδεύσεις και εργαλεία που βοηθούν τις μικρές επιχιερήσεις να ανταπεξέλθουν στην τρέχουσα κατάσταση, ενώ παράλληλα κάθε επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να επιλέξει εκείνα τα εργαλεία που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες της, με βάση το προφίλ και τη δραστηριότητά της.
Επανεκκίνηση & προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα
· Έλεγχος της εφαρμογής των κατάλληλων διαδικασιών πρόληψης και των ενδεδειγμένων από τις αρμόδιες αρχές και την επιστημονική κοινότητα πρακτικών για την αποφυγή της μετάδοσης του ιού, με την σφραγίδα πιστοποίησης TÜV AUSTRIA CoVid Shield, από τον φορέα TÜV AUSTRIA Hellas.
· Διαδικτυακά σεμινάρια με θέμα την εξυπηρέτηση πελατών στη νέα κανονικότητα από την Avocado Learning Experiences, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο της εκπαίδευσης και ανάπτυξης στελεχών και ομάδων, και με την υποστήριξη της Coca–Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition
· Εκπαίδευση σε θέματα υγιεινής & προστασίας μέσω του πρακτικού εφαρμοσμένου Οδηγού από τον Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ.)
· Προσφορά της λειτουργίας ανέπαφου check in/check out και εκπαίδευση μικρών ξενοδοχείων στη χρήση της λειτουργίας από τον Όμιλο Hotelbrain, που εξειδικεύεται στη διαχείριση και εκμετάλλευση ξενοδοχείων
· Ειδικά σχεδιασμένο σεμινάριο από την Google, για τις τάσεις του τουρισμού στη νέα περίοδο
Ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού
· Εκπαίδευση στη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακού marketing, ηλεκτρονικού εμπορίου και εργαλείων συνεργασίας, από τo Found.ation και με την υποστήριξη της Coca–Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition
· Δωρεάν λογισμικά και λύσεις αυτοματισμού και CRM, από την Pobuca, εταιρεία με εξειδίκευση σε τεχνολογίες Customer eXperience (CX) και με την υποστήριξη της Coca–Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition
· Ειδικά σχεδιασμένο σεμινάριο με τίτλο “Digital Marketing & Marketplaces in the new world” από το efood
Διαφημιστική προβολή & προσέλκυση πελάτων
· Παροχή on-line διαφημιστικού χώρου, από το Αθηνόραμα, μέσω ειδικής ενότητας στο www.athinorama.gr και υποστήριξη μέσω της πρωτοβουλίας «Restaurants back for good»
· Διαδικτυακά σεμινάρια με θέμα το branding και την ανάλυση ανταγωνισμού, από τον οργανισμό The People’s Trust, που ειδικεύεται στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, με την υποστήριξη του Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη
· Συμβουλευτικές υπηρεσίες και περιεχόμενο για τις επιχειρήσεις – δικαιούχους από την Notice Content and Services (HO.RE.CA OPEN, FnB Daily)
Βιώσιμη ανάπτυξη και υιοθέτηση των αρχών Κυκλικής Οικονομίας & Ανακύκλωσης, σε συνεργασία με τη ΜΚΟ Οικολογική Εταιρία Ανακύκλωσης
· Παροχή του Zero Waste Future οδηγού της Coca-Cola
· Παροχή κάδων οργανικών απορριμμάτων και λοιπού εξοπλισμού
· Online workshops & σεμινάρια για τη διαχείριση απορριμμάτων στις επιχειρήσεις
· Δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας εκπαίδευσης και καταχώρησης επιδόσεων
· Πιστοποίηση και ένταξη στο 1ο δίκτυο Zero Waste HoReCa μετά από ένα έτος παρακολούθησης
Το πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα των Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Υπουργείου Τουρισμού, Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ) και έχεις ως στόχο τη στήριξη όσο το δυνατόν περισσότερων μικρών επιχειρήσεων καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) και την ενίσχυση της απασχολησιμότητας στον κλάδο.