Το επικοινωνιακό περιτύλιγμα έχει ήδη βρεθεί. Αλλωστε, κατά ρητή δήλωση του Κυριάκου Μητσοτάκη, τον «ενδιαφέρει η επικοινωνία κι όχι η ουσία». Ονομάζεται κίνητρα υπέρ των μακροχρόνιων μισθώσεων και για τις ανάγκες στέγασης. Στην ουσία είναι ακόμη ένα φορομπηχτικό μέτρο που συμβάλλει στην ανάπτυξη του αντιπαραγωγικού ΑΕΠ. Ο λόγος για τις νέες φορολογικές επιβαρύνσεις που αναμένονται για όσους ιδιοκτήτες εκμεταλλεύονται τα ακίνητά τους μέσα από τις πλατφόρμες τύπου Αirbnb – πάντα μετά τις εκλογές, αφού ο προστάτης του επιχειρείν προσδοκά τις ψήφους. Αν υπολογίσουμε ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος περίπου 700.000 ακίνητα μισθώνονται στην Ελλάδα σε καθεστώς βραχυχρόνιας μίσθωσης, καταλαβαίνουμε το εύρος της φορολογικής επιβάρυνσης που θα είναι ανάλογη των ξενοδοχείων. Οι δε ξενοδόχοι κατήγγειλαν προσφάτως στη ΓΣ του συνδέσμου τους τη φορομπηχτική πολιτική Μητσοτάκη στον τουρισμό. Ομως ο Κυρ. Μητσοτάκης είναι σαφής: «Αναζητούμε πόρους για να επεκτείνουμε το πρόγραμμα “Σπίτι μου”» ανέφερε σε τηλεοπτική συνέντευξή του. Φορομπηχτική κοινωνική ευαισθησία στις πλάτες της επιχειρηματικότητας δηλαδή. Τζ. Ρ.
Διαβάστε επίσης: