Το Transit Custom Plug-In Hybrid παρουσιάζει η Ford, με το αυτοκίνητο να έχει ηλεκτρική αυτονομία έως 56 χιλιόμετρα και να συνεισφέρει στη μείωση των ρύπων και σε ένα καθαρότερο περιβάλλον.
Οι εμπρός τροχοί κινούνται μέσω ενός 92,9 kW ηλεκτρικού μοτέρ, που τροφοδοτείται από μια μπαταρία 13,6 kWh ιόντων-λιθίου. Όσον αφορά στον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα βενζίνης, αυξάνει την αυτονομία στα 500 χιλιόμετρα.
Το καθαρό βάρος του οχήματος ανέρχεται στα 1.130 κιλά με αποθηκευτική χωρητικότητα 6,0 m3. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο δάπεδο και καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση οκτώ ετών ή 160.000 χιλιομέτρων.
Η τεχνολογία FordPass Connect παρέχεται στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ με τη λειτουργία Geofencing, που λανσάρεται την άνοιξη του 2020, αλλάζει αυτόματα η λειτουργία σε πλήρως ηλεκτρική στις ειδικά διαμορφωμένες ζώνες, προκειμένου να αποφεύγονται τα πρόστιμα.
Η Ford παρουσιάζει επίσης το νέο Tourneo Custom Plug-In Hybrid, 8θέσιας διάταξης και πλούσιων χώρων.
Μηδενικές εκπομπές ρύπων
Η υποδοχή για τη φόρτιση βρίσκεται στον εμπρός προφυλακτήρα και το νέο Transit Custom Plug-In Hybrid μπορεί να φορτιστεί σε 4,3 ώρες χρησιμοποιώντας οικιακή 240-volt 10-amp παροχή. Όσον αφορά στον φορτιστή Τύπου 2 AC, φορτίζει το όχημα σε 2,7 ώρες.
Τέσσερις EV modes
EV Auto: Προορίζεται να παρέχει το βέλτιστο μείγμα απόδοσης και οικονομίας. Οι αλγόριθμοι ελέγχου του οχήματος παρακολουθούν τα επίπεδα ενέργειας της μπαταρίας και το τρέχον σενάριο οδήγησης – όπως για παράδειγμα αν πρόκειται για αυτοκινητόδρομο ή για οδήγηση με στάση – για να αποφασίσει αν θα ενεργοποιήσει την επέκταση της αυτονομίας.
EV Now: Δίνει προτεραιότητα στη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας της μπαταρίας για οδήγηση χωρίς εκπομπές ρύπων, απενεργοποιώντας την επέκταση της αυτονομίας, έως ότου η στάθμη της μπαταρίας φτάσει σε μια ελάχιστη κατάσταση φόρτισης.
EV Later: Δίνει προτεραιότητα στην επέκταση της αυτονομίας και εκμεταλλεύεται την ανάκτηση για την αποτελεσματικότερη διατήρηση της τρέχουσας στάθμης φόρτισης της μπαταρίας, έτοιμη για μελλοντική χρήση.
EV Charge: Χρησιμοποιεί την επέκταση της αυτονομίας για να τροφοδοτήσει το όχημα και να φορτίσει την μπαταρία όταν χρειάζονται περαιτέρω μετακινήσεις με το EV Now.
Επίσης οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν τον βαθμό ανάκτησης ενέργειας, μέσω του λεβιέ και των επιλογών Drive/Low. Αφήνοντας το γκάζι σε Low mode, αυξάνεται η επιβράδυνση και αυτομάτως φωτίζονται τα σώματα πίσω, προειδοποιώντας τους άλλους οδηγούς. Όσο περισσότερη είναι η επιβράδυνση, τόσο αυξάνεται η οδήγηση με το ένα πεντάλ, κυρίως σε αστικά περιβάλλοντα. Έτσι, αυξάνεται η κινητική ενέργεια που παράγεται και αποθηκεύεται στην μπαταρία.
Από εκεί και πέρα, ένας δείκτης ενημερώνει για την κατάσταση της μπαταρίας, αντικαθιστώντας τη θερμοκρασία. Επίσης, υπάρχει ειδική λυχνία όταν το όχημα φορτίζεται. Η Ford από εκεί και πέρα, παρουσιάζει και μια εφαρμογή για tablet και smartphone, μέσω της οποίας οι οδηγοί θα μπορούν να βρουν εύκολα ένα από τα 118.000 σημεία φόρτισης σε 30 χώρες.
Το όχημα προσφέται στην εκδοχή L1 H1, στα αμαξώματα Van ή Kombi. Το πρώτο, διατίθεται στα επίπεδα εξοπλισμού Base, Trend και Limited. Ο κλιματισμός στην καμπίνα και το θερμαινόμενο παρμπρίζ είναι στάνταρ σε όλα τα οχήματα και ο διαθέσιμος εξοπλισμός περιλαμβάνει το σύστημα πολυμέσων SYNC 3.
Τα συστήματασ υποβοήθησης είναι μεταξύ άλλων τα Active Park Assist, Lane-Keeping Alert και ηλεκτρική υποβοήθηση διεύθυνσης.
Τέλος, προαιρετικό είναι το 12-volt Epower Pack, το οποίο επιτρέπει μέσω της μπαταρίας του οχήματος, να λειτουργούν διάφορα εργαλεία, χρησιμοποιώντας σύνδεση παροχής έως 6 kW ισχύος.
Πηγή: Ford