-Ο θεωρητικός του κινηματογράφου Αλέξης Δερμεντζόγλου γράφει για το φιλμ νουάρ, το είδος που χάραξε βαθιές αυλακιές στο πεδίο της κινηματογραφικής μας μνήμης.
-Η Μαρίνα Δανέζη, σκηνοθέτιδα του βιντεοκλίπ για τον Ζακ Κωστόπουλο στη συνέντευξη της στην Ηλέκτρα Ζαργάνη υποστηρίζει ότι το τραγούδι του Παυλίδη «Ένα αλλιώτικο παιδάκι» είναι μία κραυγή ζωής κόντρα στις κατασκευασμένες εικόνες.
-Η συγγραφέας Μαρία Παπαγιάννη είναι υποψήφια για το σημαντικό βραβείο Χανς Κρίστιαν Αντερσεν. Σε συνέντευξη της στην Αφροδίτη Ερμίδη τονίζει την αξία του να διατηρούμε την αισιόδοξη ματιά μας και να μην σταματήσουμε να κάνουμε νέα όνειρα.
-Η συγγραφέας Αθηνά Κακούρη αφηγείται στην Εμυ Ντούρου περιστατικά από τη ζωή της και τονίζει την τύχη που είχε να πέσει πάνω στους σωστούς ανθρώπους όταν πραγματοποιούσε τα πρώτα της βήματα στο αστυνομικό μυθιστόρημα.
-O βιολιστής Φώτης Σιώτας μιλά στην Μαρίνα Αγγελάκη για τη μουσική του διαδρομή και τον νέο του δίσκο.
-Ο καθηγητής του Πανεπιστηµίου Ιωαννίνων Χάρης Αθανασιάδης σε συνέντευξη του στην Ηλέκτρα Ζαργάνη αναφέρεται μεταξύ άλλων θεμάτων στο πιο επίκαιρο από ποτέ Μακεδονικό ζήτημα.
-Ο σκηνοθέτης Πίτερ Φαρέλι αναμένεται να είναι φέτος υποψήφιος για το Όσκαρ χάρη στο αντιρατσιστικό δράμα «Το πράσινο βιβλίο». Πριν από αυτό όμως έγραψε ιστορία ως δημιουργός κάποιων ρατσιστικών ανοσιουργημάτων της αμερικανικής κωμωδίας. Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης θυμάται τις πιο εκρηκτικές στιγμές του.
-Οι «Τρεις Αδερφές» του Αντον Τσέχωφ, μια ιλαροτραγωδία για τη ζωή και τι προσδοκίες μας, ανεβαίνει στη Στέγη σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Ξανθόπουλου. Στο ρεπορτάζ η Μαρίνα Αγγελάκη.
-Στη στήλη new entries η ηθοποιός Μαίρη Μηνά θυμάται τις πιο σημαντικές στάσεις στην προσωπική διαδρομή της και μεταξύ θεάτρου-σινεμά επιλέγει το δεύτερο «λόγω μοντάζ» όπως λέει στην Αφροδίτη Ερμίδη.
-Η Punk’n’Roll κοινότητα συσπειρώνεται με σκοπό την αλληλεγγύη και την Παρασκευή 11 Ιανουαρίου το Κύτταρο γίνεται μία ζεστή «ηλεκτροακουστική» μπουάτ με τραγούδια διαμαρτυρίας.