Μια ξεχωριστή επίδειξη μόδας για την εταιρεία madam shoushou διοργάνωσε ο ΟΠΑΠ, επιβεβαιώνοντας ότι για τις 20 επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Επιχειρηματική Ανάπτυξη» ανοίγουν πλέον νέοι δρόμοι.
H madam shoushou, με την έμπρακτη στήριξη του ΟΠΑΠ, έκανε το πρώτο μεγάλο βήμα της στις πασαρέλες και μάλιστα για την ενίσχυση του έργου της ΕΛΕΠΑΠ.
Το παρθενικό fashion show της εταιρείας, με φιλανθρωπικό χαρακτήρα, πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Ιππόδρομου Αθηνών, στο Μαρκόπουλο. Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν από κοντά τις δημιουργίες της σχεδιάστριας Ελίνας Κορδαλή και να στηρίξουν το πρόγραμμα Θεραπευτικής Κολύμβησης της ΕΛΕΠΑΠ, αγοράζοντας μία συλλεκτική τσάντα που σχεδίασε ειδικά για την εκδήλωση.
Ο Α’ Αντιπρόεδρος του ΟΠΑΠ, Σπύρος Φωκάς, τόνισε: «Φιλοξενούμε μια ξεχωριστή εκδήλωση στις εγκαταστάσεις του Ιππόδρομου, στο πλαίσιο του προγράμματος «Επιχειρηματική Ανάπτυξη από τον ΟΠΑΠ». Στόχος του προγράμματος είναι η στήριξη δυναμικών και αναπτυσσόμενων μικρομεσαίων επιχειρήσεων».
Ο Chief Customer Officer ΟΠΑΠ, Πετρ Ματεγιόφσκι, ανέφερε: «Είναι τιμή μας που διοργανώνουμε αυτή την εκδήλωση για τη madame shoushou, μια από τις εταιρείες της «Επιχειρηματικής Ανάπτυξης», που αποσκοπεί μεταξύ άλλων στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας».
Η πρόεδρος της ΕΛΕΠΑΠ, Μαριάννα Μόσχου, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της στον ΟΠΑΠ για την στήριξή του: «Σας ευγνωμονούμε που καταφέρατε να συνδυάσετε τη νεανική επιχειρηματικότητα με τη στήριξη της ΕΛΕΠΑΠ. Είστε μεγάλοι ευεργέτες επί σειρά ετών».
Από την πλευρά της, η σχεδιάστρια Ελίνα Κορδαλή, σημείωσε: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη για το πρώτο μας catwalk με συνοδοιπόρο τον ΟΠΑΠ. Πόσο μάλλον όταν όλα αυτά γίνονται για καλό σκοπό, να βοηθήσουμε την ΕΛΕΠΑΠ στο έργο της».
Τι έχει πετύχει η «Επιχειρηματική Ανάπτυξη»
Το πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας «Επιχειρηματική Ανάπτυξη από τον ΟΠΑΠ» σχεδιάστηκε για να δώσει νέα πνοή στην επιχειρηματικότητα και υλοποιείται σε συνεργασία με τον διεθνή μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Endeavor.
Μέσα από ολοκληρωμένη στρατηγική καθοδήγηση, εκπαιδευτικά σεμινάρια, πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία και διεθνείς αγορές, καθώς και δράσεις δικτύωσης, οι 20 επιχειρήσεις του προγράμματος, μέσα στους πρώτους πέντε μήνες, κατάφεραν να αυξήσουν κατά 20% τον τζίρο τους και να δημιουργήσουν 104 νέες άμεσες θέσεις εργασίας. Κατ’ επέκταση, μέσω των συνεργασιών που αναπτύσσουν οι εταιρείες στην αγορά, υποστηρίζουν 1.503 νέες έμμεσες θέσεις απασχόλησης.