Ferrari 812 GTS με κινητήρα V12

Ferrari 812 GTS με κινητήρα V12

Η ιταλική εταιρεία δημιούργησε το πιο ισχυρό cabrio της αγοράς, όπως λέει, καθώς η ισχύς της Ferrari 812 GTS ανέρχεται στους 800 ίππους.

Μαζί της επιστρέφει μετά από ακριβώς 50 χρόνια ένα spider κανονικής παραγωγής κι όχι ειδικής έκδοσης με V12 κινητήρα, τοποθετημένο εμπρός.

Ένα βασικό και ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, αποτελεί το ηλεκτρικό πίσω παρμπρίζ, το οποίο όταν είναι ανοικτό, αφήνει τον όμορφο ήχο του κινητήρα να «γεμίζει» την καμπίνα των επιβατών.

Κινητήρας

Η 812 GTS αποτελεί την ανοικτή έκδοση της 812 Superfast, άρα μοιράζονται τα ίδια χαρακτηριστικά και κυρίως το μοτέρ. Η ισχύς ανέρχεται στους 800 ίππους στις 8.500 σ.α.λ., αριθμοί που το κάνουν να είναι το πιο δυνατό cabrio. Η ροπή ανέρχεται στα 718 Nm, με τον κόφτη στις 8.900 σ.α.λ. να αφήνει τον κινητήρα να «βρυχάται» περισσότερο.

Το σύστημα έγχυσης παρέχει καύσιμο στα 350 bar, ενώ τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού έχει παρθεί από τη Formula 1. Η χωρητικότητα έχει ανέβει από τα 6,2 λίτρα στα 6,5, κάτι που ευνοεί την ισχύ, αλλά και τη ροπή από τις χαμηλές στροφές. Το σύστημα έγχυσης μειώνει δραματικά τα σωματίδια που εκπέμπονται όταν ζεσταίνεται ο καταλύτης, ενώ το φίλτρο κατακράτησής τους και η τεχνολογία Stop&Start, εξασφαλίζουν πως το μοτέρ πληροί όλες τις προδιαγραφές.

Αξίζει να τονιστεί πως ένα 80% της ροπής είναι διαθέσιμη από τις 3.500 σ.α.λ., με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη να βοηθά στη σπορ και δυναμική συμπεριφορά του οχήματος. Οι επιμέρους ρυθμίσεις εξασφαλίζουν εύκολη διαχείριση της τεράστιας απόδοσης από τον οδηγό.

Οι χρόνοι αλλαγής έχουν βελτιστοποιηθεί, τη στιγμή που το σύστημα της εξάτμισης παράγει όμορφο ήχο από το μοτέρ. Σε αυτό, συνεισφέρει η πολλαπλή εξαγωγής, διαμόρφωσης 6-1, που βοηθά τον ήχο να παραχθεί όμορφα και δυναμικά και ιδιαίτερα, όταν η οροφή είναι ανοικτή.

Σχεδιασμός

Παρόλη τη διαφορά της με την 812 Superfast, η 812 GTS δεν έχει επηρεαστεί στους τομείς των διαστάσεων, του χώρου και της άνεσης. Τα πλευρά της θυμίζουν fastback και το ψηλό πίσω μέρος την 365 GTB4 (Daytona) του 1968. Τα τόξα των τροχών είναι μυώδη και σε σχέση με την 812 Superfast, η οροφή, το κάλυμμα του κινητήρα και ο χώρος αποσκευών, έχουν επανασχεδιαστεί. Συγκριτικά με την 812 Superfast, η 812 GTS έχει χάσει τον αεραγωγό στο πίσω τόξο του τροχού, αλλά έχει επανασχεδιασμένο διαχύτη. Επίσης, νέο είναι το σχέδιο των σφυρήλατων τροχών, που διατίθενται σε τρεις εκδόσεις: diamond-finish, liquid silver και Grigio Scuro.

Αεροδυναμική

Λόγω της οροφής και του χώρου αποθήκευσής της, έπρεπε να γίνουν κάποιες αλλαγές στο αυτοκίνητο. Όπως το κάλυμμα του κινητήρα και ο διαχύτης, κάτι το οποίο μπόρεσαν να λύσουν οι αεροδυναμιστές, παράγοντας την απαραίτητη κάθετη δύναμη μέσω του πατώματος του αυτοκινήτου. Η οπισθέλκουσα από την άλλη μειώθηκε από τη χρήση αγωγών αέρα στο πίσω μέρος, διοχευτεύοντάς τον εκεί, μέσω καναλιού στον τροχό.

Για να είναι πιο άνετοι κατά την πορεία τους οι επιβάτες, όπως στη LaFerrari Aperta, δύο μικρά σε σχήμα L πτερύγια στις πάνω γωνίες του παρμπρίζ, μειώνουν την πίεση του αέρα πίσω από τα κεφάλια τους.

Διάφορα στοιχεία του οχήματος

Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με όλα τα συστήματα που διαθέτει η 812 Superfast και έτσι ο χειρισμός της είναι εντυπωσιακός. Το Electric Power Steering (EPS) βοηθά το όχημα στον τομέα της απόδοσης και ενσωματώνεται στην πέμπτη έκδοση του SSC. Ακόμα ένα σημαντικό σύστημα, είναι το Virtual Short Wheelbase, που έχει επεκταθεί από τότε που ντεμπούταρε στην F12tdf.

Συστήματα υποβοήθησης

-Ferrari Peak Performance (FPP): Όταν το αυτοκίνητο στρίβει, ένας δείκτης ελέγχει πότε υπάρχει κίνδυνος απώλειας πρόσφυσης, βοηθώντας το να κρατηθεί στον δρόμο.

-Ferrari Peak Oversteer (FPO): Όταν το όχημα υπερστρέφει, το σύστημα το βοηθά να επανέλθει στη σωστή γραμμή.

-Το ρύθμισμα των μαγνητοθεωρητικών αποσβεστήρων παραμένει το ίδιο σε σχέση με την berlinetta, παρά την αύξηση του βάρους κατά 75 κιλά, λόγω της ενίσχυσης του σασί.

Τέλος, τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε κάτω από 3δλ. και τα 200 σε 8,3. Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 340 χ.α.ω., όπως στην berlinetta.

Πηγή: Ferrari

Ετικέτες

Documento Newsletter