Παλιές και νέες αγάπες τεσσάρων τροχών συναντιούνται στο όγδοο φιλμ της σειράς-φαινόμενο
01 Chevrolet Impala 1961
Η κοινή αγάπη που μοιράζονται οι Λέτι και Ντομ δεν αφήνει πολλές αμφιβολίες για τις προθέσεις τους
Η δίθυρη Impala είναι εφοδιασμένη με εργοστασιακή ανάρτηση και φρένα, 20άρες ζάντες και κινητήρα 6,7 λίτρων που αποδίδει 400 ίππους και συνδυάζεται με τεσσάρι κιβώτιο.
Ενα τεράστιο κουπέ, από μια εποχή που η κατανάλωση καυσίμου δεν απασχολούσε τους Αμερικανούς.
02 Mercedes -AMG GT S
Με τη ματιά στραμμένη σε έναν από τους αυτοκράτορες της σύγχρονης εποχής, ο Τεντ πηγαίνει σε σίγουρες λύσεις
Η ελκυστική σχεδίαση με τις καμπύλες που παραπέμπουν στη θρυλική Mercedes-Benz 300 SL Gullwing του 1954 κρύβει ένα πανίσχυρο σπορ αυτοκίνητο με τετράλιτρο V8 biturbo κινητήρα 510 ίππων και σπορ κιβώτιο ταχυτήτων επτά σχέσεων AMG Speedshift DCT.
Το λογότυπο AMG, για όσους δεν γνωρίζουν, παραπέμπει στα ειδικού χαρακτήρα μοντέλα της φημισμένης γερμανικής εταιρείας, που για να είναι δεόντως γρήγορα είναι εφοδιασμένα με πλήθος τεχνολογικών καινοτομιών. H GT S λοιπόν χρειάζεται για τα 0-100 χλμ./ώρα μόλις 3,8 δεύτερα, ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 310 χλμ./ώρα.
Αυτοκίνητο που δείχνει τι αξίζει όταν στο τιμόνι βρίσκεται πραγματικός οδηγός.
03 Bentley Continental GT
Λάτρης του δόγματος «Το μέγεθος μετράει», ο Ρόμαν ξέρει να συγκινεί τα πλήθη
Το ογκώδες, εντυπωσιακό κουπέ με μήκος που ξεπερνά τα 4,8 μέτρα είναι προϊόν μιας βρετανικής εταιρείας που συναγωνίζεται σε πολυτέλεια, θεωρητικά τουλάχιστον, τη Rolls Royce. Η παρούσα, δεύτερη γενιά του μοντέλου άρχισε να παράγεται το 2011 και στην κορυφαία της έκδοση, την GT Speed, εφοδιάζεται με εξάλιτρο δωδεκακύλινδρο κινητήρα (W12) που αποδίδει 612 ίππους και επιτρέπει στο βάρους 2,3 τόνων αυτοκίνητο να αναπτύξει ταχύτητα 330 χλμ./ώρα, αφού προηγουμένως έχει πιάσει τα 100 χλμ./ώρα σε περίπου 4 δευτερόλεπτα.
Πολυτέλεια και επιδόσεις σε ένα, για ταξίδια υψηλών προδιαγραφών…
04 Subaru WRX STI, 2015
Για τον Little Nobody η συγκίνηση της ταχύτητας είναι συνυφασμένη με το αγωνιστικό πρεστίζ
Ενα από τα πλέον γνωστά –και ταυτοχρόνως πλέον προσιτά– στο ευρωπαϊκό και ελληνικό κοινό αυτοκίνητα της ταινίας. Από τα μικρότερα σε μέγεθος αμαξώματος και κινητήρα, δεν στερείται δυνατοτήτων και ο 2,5 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος μπόξερ κινητήρας, με ισχύ 305 ίππων στην έκδοση παραγωγής, επιτρέπει στο τετρακίνητο Subaru να ελίσσεται με τρόπο δύσκολο να μιμηθούν οι θηριώδεις συμπρωταγωνιστές του. Φορά αγωνιστική ανάρτηση και φρένα (RMR Racing), ζάντες 20΄΄, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι εξάρι, χειροκίνητο. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.
Ενα πραγματικό εργαλείο, που αποδεικνύει ότι η αληθινή οδήγηση δεν κοστίζει υποχρεωτικά μια περιουσία.
05 International MXT
Ο Χομπ θέλει πάντα να εντυπωσιάζει και ξέρει τον τρόπο για να το κάνει
Αν και η εμφάνισή του δεν αφήνει αμφιβολίες, διευκρινίζουμε εξαρχής ότι έχουμε να κάνουμε με στρατιωτικό όχημα, καθώς το λογότυπο MXT παραπέμπει στο «Military and Most Extreme Truck» της αμερικανικής εταιρείας International, που ειδικεύεται στην κατασκευή κυρίως επαγγελματικών οχημάτων. Το MXT λοιπόν κινείται από έναν εξάλιτρο V8 κινητήρα 300 ίππων που συνδυάζεται με πεντατάχυτο αυτόματο κιβώτιο Allison 2200 RDS. Μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το Hummer H1, στην κανονική του μορφή φορά 17άρες ζάντες, όμως αυτό που βλέπουμε στην ταινία (για ευνόητους λόγους) έχει προικιστεί με 20άρες.
Είναι από τα αυτοκίνητα που έχουν τα προσόντα για την απόλυτη εκτός δρόμου περιπέτεια.
06 Lamborghini Murcielago
Ο Ρόμαν είναι από τους τυχερούς του φιλμ που έχει να διαλέξει μεταξύ δύο αυτοκινήτων
H εντυπωσιακότατη σχεδίαση αφήνει να φανεί η ουσία, δηλαδή ο 6,2 λίτρων V12 κινητήρας που με τους 580 ίππους του επιτρέπει τελική ταχύτητα 330 χλμ./ώρα, ενώ για τα 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται μόλις 3,6 δεύτερα. Το υψηλού επιπέδου κράτημα εξασφαλίζει από τη μια η σοφιστικέ ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και ρυθμιζόμενη απόσβεση και από την άλλη η τετρακίνηση. Για την επιβράδυνση φροντίζουν τα θηριώδη δισκόφρενα Brembo με οκταπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω. Εμεινε στην παραγωγή από το 2001 έως το 2005 και εκείνη την εποχή κόστιζε περίπου 220.000 ευρώ.
Ο ορισμός του σπορ αυτοκινήτου, ό,τι καλύτερο για τις πλέον απαιτητικές ασφάλτινες διαδρομές.
07 Dodge Charger 1970
Ακαταμάχητη η Dodge του Ντομ, δεν χρειάζεται πολλές επεξηγήσεις
Με τις κατάλληλες μετατροπές, ο 6,2 λίτρων V8 Dodge Hellcat κινητήρας αποδίδει τη θηριώδη ισχύ των 707 ίππων και συνεργάζεται με ένα πεντάρι σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, δύο διαφορικά της Ford και ένα κεντρικό Atlas Transfer Case για να μεταδώσει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Δεν είναι παράλογο ότι οι ζάντες είναι 20 ιντσών, ίσως θα περίμενε κανείς λάστιχα με λίγο χαμηλότερο προφίλ από το 40άρι που βλέπουμε να φοράει το μήκους 5,3 μέτρων (!) Ice Charger. Εννοείται ότι ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης είναι «φτιαγμένα».
Η αμερικανική προσέγγιση του σπορ εμπεριέχει το big σε όλα τα επίπεδα.
08 Rally Fighter
Το αυτοκίνητο της Λέτι συνδυάζει χάρη και πόνο – ρωτήστε τους διώκτες της
Το αυτοκίνητο στην κανονική του μορφή, αυτή που διατίθεται στο εμπόριο, κατασκευάζεται από μια τοπική εταιρεία του Φοίνιξ των ΗΠΑ άγνωστη στην Ελλάδα, τη Local Motors. Είναι χτισμένο πάνω σε σωληνωτό πλαίσιο και εφοδιάζεται με κινητήρα 6,2 λίτρων GM E-ROD V8 που αποδίδει 430 ίππους στις 5.900 στροφές και κινεί τους πίσω τροχούς. Ομως το αυτοκίνητο που βλέπουμε στην ταινία είναι τετρακίνητο. Τιμή εκκίνησης στις ΗΠΑ, όπου κυκλοφορεί νόμιμα στην άσφαλτο παρά τον extreme χωμάτινο χαρακτήρα του, οι 99.900 δολάρια.
Ενα ακριβό παιχνίδι για ατελείωτη αδρεναλίνη σε χωμάτινες διαδρομές.