Όσο κι αν περιοδεύει στα σούπερ μάρκετ, προσπαθώντας να δείξει ότι το «καλάθι του νοικοκυριού» αποτελεί «κλειδί» για την αντιμετώπιση της ακρίβειας, οι πολίτες φαίνεται ότι δεν… μασάνε, όπως φανερώνουν άλλωστε και οι δημοσκοπήσεις που αδειάζουν τον Άδωνη Γεωργιάδη και την κυβέρνηση για το εν λόγω μέτρο.
Ο Άδωνης συνεχίζει ακάθεκτος το επικοινωνιακό show στα σούπερ μάρκετ, παρουσιάζοντας όλα τα… καλάθια, τα «κλασικά» και τα «εορταστικά». Όπως φαίνεται, εκτός από τους καταναλωτές, έχει… εξοργίσει και τα φίλα προσκείμενα ΜΜΕ στην κυβέρνηση, με την «Καθημερινή» να… αδειάζει τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, με ένα άκρως «φαρμακερό» δημοσίευμα.
«Αν ήταν άλλος, θα λέγαμε ότι φταίει η προεκλογική φούρια. Για τον αεικίνητο, όμως, υπουργό της Αναπτύξεως, που τρέχει με πυρηνική σύντηξη, προτού η σύντηξη ανακαλυφθεί, το επικοινωνιακό ντελίριο για το «καλάθι του νοικοκυριού» και, τώρα για το «καλάθι του Άη Βασίλη» είναι business as usual», σημειώνει στη στήλη του ο «Στέντωρ».
Η στήλη συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο, επιτιθέμενη με βιτριολικές αναφορές στον Άδωνη. «Τουλάχιστον οι πόζες με τα λαμπιόνια και τα αγιοβασιλάκια- που μοιράζει επισήμως το ίδιο το υπουργείο- είναι ασυγκρίτως πιο χαριτωμένες από τους μπακαλογατίσιους ακκισμούς μπροστά στα ψυγεία με τα κοτόπουλα και τα ράφια με τα κονκασέ».
«Αν πάντως οι εκλογές γίνουν την άνοιξη και αποφασιστεί ενδιαμέσως κανένα… καλάθι του Καρνάβαλου, δεν θα χρειαστεί νέα καμπάνια. Τρέχει ήδη», καταλήγει το δημοσίευμα που περνά… γενεές δεκατέσσερις τον Γεωργιάδη.