Φάμελλος: Τον Αύγουστο η νέα χάραξη Εθνικής Οδού Μάνδρας – Θήβας που «ήταν μες στο ρέμα»

Φάμελλος: Τον Αύγουστο η νέα χάραξη Εθνικής Οδού Μάνδρας – Θήβας που «ήταν μες στο ρέμα»

Τις κυβερνητικές παρεμβάσεις προκειμένου να αποκατασταθούν οι πολεοδομικές παθογένειες στη Μάνδρα, η οποία πλήττεται κάθε φορά που σημειώνονται ισχυρές νεροποντές, παρέθεσε στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής ο Σωκράτης Φάμελλος, επιρρίπτοντας παράλληλα ευθύνες σε όσους συνέβαλλαν στις εσφαλμένες πολεοδομικές αποφάσεις του παρελθόντος.

Ο αν. υπουργός Περιβάλλοντος επισήμανε εξ αρχής πως κατά την περίοδο 2006 – 2010 εντάχθηκαν στον πολεοδομικό ιστό περιοχές που χτίστηκαν στην κυριολεξία πάνω από πλημμυρικές και χειμαρρικές ροές, χωρίς καμία πρόβλεψη για τις συνέπειες που θα επέφεραν τα ρέματα στη Μάνδρα.

«Δεν ξέρω σε επτά μήνες τι περιμένατε να αλλάξει…» είπε δηκτικά απευθυνόμενος στους εκπροσώπους της αντιπολίτευσης και υποστήριξε ότι η μελέτη για τη νέα Εθνική Οδό Μάνδρας – Θήβας ολοκληρώνεται τον Αύγουστο. «Ήταν μες στο ρέμα» περιέγραψε ο κ. Φάμελλος, καταδεικνύοντας τις πολιτικές ευθύνες όσων συνηγόρησαν στην ολοκλήρωση του έργου.

Πρόσθεσε δε πως στο στάδιο της αδειοδότησης από το Ελεγκτικό Συνέδριο βρίσκεται το σχέδιο διευθέτησης της εκτροπής του ρέματος «Αγίας Αικατερίνης». «Αυτά κανονικά γίνονται σε 5 χρόνια» σχολίασε, συμπληρώνοντας πως οι χειρισμοί γίνονται σε χρόνο ρεκόρ.

Ως προς τα αντιπλημμυρικά έργα, ο αν. υπουργός ενημέρωσε ότι ήδη εκτελούνται δύο, τα οποία αφορούν την αποκατάσταση σε πάρκα, πλατείες και πεζοδρόμια με το συνολικό κόστος να ξεπερνά τα 6,5 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, τόνισε ότι στην Αττική πραγματοποιούνται ταυτόχρονα 160 αντιπλημμυρικά έργα, με κόστος 500 εκατ. ευρώ.

Documento Newsletter