Ο Λιούις Χάμιλτον κέρδισε στο Paul Ricard για λογαριασμό της Mercedes και έγινε ο μοναδικός οδηγός, που έχει κερδίσει σε 23 διαφορετικές πίστες. Άφησε πίσω του τον Μίκαελ Σουμάχερ με 22, τον Σεμπάστιαν Φέτελ με 21 και τον Αλέν Προστ με 18.
Νικητής στο Γαλλικό Grand Prix ήταν ο Χάμιλτον με δεύτερο τον Μαξ Φερστάπεν (Red Bull) τους και τρίτο τον Κίμι Ραϊκόνεν (Ferrari). Ο αγώνας ξεκίνησε με απρόοπτα όταν δύο αντίπαλοι του Χάμιλτον τράκαραν στον πρώτο γύρο, αυτό προκάλεσε εμφάνιση του αυτοκίνητου ασφαλείας. Τον καλύτερο αγώνα έκανε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος τερμάτισε στην πεντάδα ανακάμπτοντας από τις πίσω θέσεις
Ο Lewis Hamilton κέρδισε τον αγώνα για λογαριασμό της Mercedes. Η εξέλιξη επηρεάστηκε από τη σύγκρουση δυο εκ των αντιπάλων του στον πρώτο γύρο. Αυτό προκάλεσε την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας που οδήγησε την κούρσα για πέντε γύρους. Ένας αριθμός οδηγών πραγματοποίησε αλλαγή ελαστικών υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς αντιμετώπιζαν και ζημιές στα μονοθέσιά τους. Ανάμεσά τους ο οδηγός της Ferrari, Σεμπάστιαν Φέτελ και ο οδηγός της Mercedes Βαλτέρι Μπότας. Αμφότεροι τοποθέτησαν τη μαλακή γόμα στο δεύτερο γύρο ενώ πραγματοποίησαν και δεύτερη αλλαγή ελαστικών λίγο πριν τη λήξη του αγώνα. Κατάφεραν και οι δυο εκμεταλλευόμενοι τη στρατηγική, να βαθμολογηθούν, παρότι είχαν βρεθεί στις πίσω θέσεις. Πλησίασαν τους πρωτοπόρους όταν όσοι βρίσκονταν ανάμεσά τους, πραγματοποίησαν τη δική τους αλλαγή.
Η στρατηγική για Mercedes, Red Bull ήταν να εκκινήσουν με την πολύ μαλακή γόμα. Ο Χάμιλτον μαζί με τον διεκδικητή της πρώτης θέσης, Μαξ Φερστάπεν έβαλαν τη μαλακή γόμα για το δεύτερο και τελευταίο μέρος του αγώνα. Ο οδηγός της Ferrari, Κίμι Ραϊκόνεν υιοθέτησε μια διαφορετική στρατηγική ενός πιτ στοπ, αυτό τον έφερε στο βάθρο. Ο Χάμιλτον πήρε ένα ειδικό τρόπαιο «gorilla» για αυτή του τη νίκη, σχεδιασμένο από τον φημισμένο Γάλλο γλύπτη Ρίτσαρντ Ορλίνσκι. Αυτό δημιουργήθηκε για να γιορτάσουμε τη χορηγία της Pirelli στο Γαλλικό Grand Prix.
Μάριο Ίζολα – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
«Η αβέβαια πρόβλεψη καιρού πρόσθεσε μια ακόμη παράμετρο στο παιχνίδι στρατηγικής του αγώνα. Η πιθανότητα βροχής έθεσε σε επιφυλακή τις ομάδες που δεν ήθελαν να βρεθούν τη κρίσιμη στιγμή με το λάθος τύπο ελαστικού. Τελικά βροχή δεν έπεσε αλλά η πιθανότητά της που είχε υπολογίσιμη δυναμική, επηρέασε. Όπως αναμένονταν οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν μια αλλαγή, υπήρχε όμως μεγάλη ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών ανάμεσά τους. Είδαμε μερικούς να διανύουν μεγάλες αποστάσεις με τη μαλακή γόμα. Επίσης είδαμε τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Βαλτέρι Μπότας να τερματίζουν σε καλές θέσεις παρότι ακολούθησαν διαφορετικές στρατηγικές δυο αλλαγών. Οι Ferrari,Mercedes έκαναν δυο διαφορετικές, επιλογές στρατηγικής, στα μονοθέσιά τους αντιδρώντας στις συνθήκες αγώνα. Αυτό επιβεβαίωσε την προσδοκία που είχαμε ότι και οι τρεις διαθέσιμες γόμες θα ήταν χρήσιμες επιλογές στη χάραξη μιας συνολικής στρατηγικής αγώνα, που θα κατέληγε σε δυνατή απόδοση.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ
Ο Λι κέρδισε στον αγώνα ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής όπως αναμένονταν. Άλλαξε από την πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα στον 33ο γύρο. Την ίδια τακτική ακολούθησε και ο Μαξ Φερστάπεν, που τερμάτισε δεύτερος. Παραταύτα ο οδηγός της Red Bull σταμάτησε πολύ νωρίτερα. Ο οδηγός της Ferrari, Κίμι Ραϊκόνεν, που τερμάτισε 3ος είχε τελείως διαφορετική προσέγγιση. Εκκίνησε με την πάρα πολύ μαλακή γόμα και τερμάτισε με την πολύ μαλακή. Αυτό επέτρεψε στο Φινλανδό οδηγό να πραγματοποιήσει, ένα καθοριστικό προσπέρασμα λίγο πριν το τέλος, που τον ανέβασε στο podium.