F1 Grand Prix Βρετανίας

F1 Grand Prix Βρετανίας

Ποια ήταν η στρατηγική που έκρινε την νίκη του Φέτελ στην πίστα του Silverstone; Η ομάδα της Pirelli απαντά.

Ο οδηγός της Ferrari, Σεμπάστιαν Φέτελ κέρδισε στην Αγγλία στο 350ο Grand Prix της Pirelli μετά από έντονη «μάχη». Σε έναν συναρπαστικό αγώνα που είχε ατυχήματα, δύο αυτοκίνητα ασφαλείας και προσπέρασμα για την πρώτη θέση λίγους γύρους πριν τον τερματισμό νικητής ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ.

Ο οδηγός της Ferrari πανηγύρισε την νίκη μέσα στην… έδρα του μεγάλου του αντιπάλου Λίουις Χάμιλτον, που παρότι εκκίνησε από την pole position μερικές στροφές μετά βρέθηκε στην ουρά της κατάταξης. Τελικά ανέκαμψε και τερμάτισε δεύτερος, μπροστά από τον Κίμι Ραϊκόνεν, με τους τελευταίους δέκα γύρους να είναι συγκλονιστικοί. Στην… καυτή από ένταση και θερμοκρασία, αλλά και γρήγορη πίστα του Silverstone υιοθετήθηκαν στρατηγικές ενός αλλά και δυο pit stop ενώ είχαμε δυο αυτοκίνητα ασφαλείας.

Το Βρετανικό Grand Prix εξελίχθηκε σε μια έντονη μάχη στρατηγικής ανάμεσα στη Ferrari και στη Mercedes. Το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε δυο φορές στο τελευταίο μέρος του αγώνα το οποίο μετατράπηκε σε δυο σπριντ.

Η Ferrari και η Mercedes έκαναν διαφορετικές στρατηγικές επιλογές κατά τη διάρκεια του πρώτου αυτοκινήτου ασφαλείας. Η Ferrari επέλεξε να κάνει δεύτερη αλλαγή και να τοποθετήσει τη μαλακή γόμα (κίτρινα διακριτικά): Πρόκειται για την μαλακότερη εκ των διαθεσίμων συνδυασμών για τις γόμες στο συγκεκριμένο αγώνα. Εντωμεταξύ οι οδηγοί της Mercedes έμειναν με τη μέση (λευκά δικριτικά) γόμα που είχαν βάλει στο μοναδικό τους pit stop ώστε να διατηρήσουν τη θέση τους στην προσωρινή κατάταξη του αγώνα.

Η θερμοκρασία οδοστρώματος άγγιξε τους 50 βαθμούς Κελσίου σε μια από τις ταχύτερες και απαιτητικές πίστες της χρονιάς, όσον αφορά στα ενεργειακά φορτία που ασκούνται στα ελαστικά. Όλες οι γόμες επέδειξαν απόδοση και αξιοπιστία στο 350ο Grand Prix της Pirelli.

Μάριο Ίζολα – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

«Παρακολουθήσαμε έναν συναρπαστικό και απρόβλεπτο Grand Prix με ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών όπου χρησιμοποιήθηκαν και οι τρεις διαθέσιμες γόμες. Οι πέντε πρώτοι στην τελική κατάταξη υιοθέτησαν πολύ διαφορετικές στρατηγικές που βασίζονταν στη μέση και στη μαλακή γόμα. Ο οδηγός της Renault, Νίκο Χούλκενμπεργκ κέρδισε έξι θέσεις και τερμάτισε έκτος αλλάζοντας μια φορά ελαστικά από μέση, σε σκληρή γόμα. Ο αγώνας προφανώς επηρεάστηκε από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας δυο φορές. Αυτό οδήγησε σε επανεξέταση τις αρχικές στρατηγικές. Όλοι οι οδηγοί ήταν σε θέση να δώσουν μάχη από την εκκίνηση ως τον τερματισμό ανεξαρτήτως γόμας. Αυτό οδήγησε σ’ ένα συγκλονιστικό φινάλε που ανέδειξε την θεαματική φύση της Formula 1.”

Ποιοι δικαιώθηκαν;

H διπλή παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας, έκανε απρόβλεπτη τη στρατηγική αγώνα. Στο τέλος ο Σεμπάστιαν Φέτελ κέρδισε με στρατηγική δυο αλλαγών. Εκκίνησε με τη μαλακή και μετά έβαλε τη μέση γόμα στον 20ο γύρο (ενόσω είχαμε πράσινη σημαία). Μετέπειτα στον 33ο γύρο υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας έβαλε ξανά τη μαλακή γόμα: Μια κίνηση που τον βοήθησε να κερδίσει στον αγώνα.

Ετικέτες

Documento Newsletter