Η πίστα με τις λιγότερες στροφές (10) με τον μικρότερο χρόνο κίνησης για τα μονοθέσια (μικρότερος και από αυτόν του Μονακό) και αυτή που μπήκε και βγήκε τις περισσότερες φορές από το ημερολόγιο της FIA.
Τα παραπάνω είναι μερικά χαρακτηριστικά του Red Bull Ring. Στην σύγχρονη ιστορία του ο αγώνας περιλαμβάνει την στιγμή της σύγκρουσης Ρόζμπεργκ και Χάμιλτον στον τελευταίο γύρο του αγώνα.
Η Formula 1 πλησιάζει στο Αυστριακό Grand Prix, που διεξάγεται στις Νορικές Άλπεις (Styrian mountains) ένας αγώνας όπου παραδοσιακά η Mercedes είναι αυτή που έχει τις περισσότερες νίκες από όλους.
Για το Red Bull Ring στο Spielberg η Pirelli επέλεξε την P Zero κίτρινη μαλακή, η P Zero κόκκινη πολύ μαλακή και η P Zero μωβ πάρα πολύ μαλακή γόμα: Πρόκειται ακριβώς για τον ίδιο συνδυασμό με πέρυσι, φέτος όμως οι γόμες είναι όλες ένα επίπεδο πιο μαλακές από τις αντίστοιχες του 2017.
Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
• Πρόκειται για έναν από τους πιο μικρούς σε απόσταση γύρους της σεζόν και ο μικρότερος σε χρονική διάρκεια. Τα ενεργειακά φορτία που ασκούνται στα ελαστικά είναι σχετικά χαμηλά και η άσφαλτος έχει καλή πρόσφυση.
• Τα δυο πρώτα τμήματα έχουν γρήγορη ροή ενώ το τρίτο μέρος είναι πιο αργό και πιο τεχνικό.
• Όντας ορεινή τοποθεσία έχει απρόβλεπτο καιρό μπορεί να έχουμε λιακάδα ή μπόρες.
• Υπάρχουν μεγάλες υψομετρικές διαφορές οπότε αρκετές στροφές είναι τυφλές: Αποτελεί κλειδί το να βρεις σετάρισμα που σου δίνει αυτοπεποίθηση.
•Πέρυσι η πιο κοινή επιλογή ήταν η μία αλλαγή, υπήρξαν όμως διαφορετικές εκδοχές αυτής της στρατηγικής.
Μάριο Ίζολα ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
“Στην Αυστρία έχουμε την ίδια επιλογή ελαστικών με την Γαλλία. Πρόκειται όμως για εντελώς διαφορετικές πίστες παρότι αμφότερες προήρθαν από την ανακαίνιση μιας παλιάς ιστορικής διαδρομής. Η καταγωγή δίνει στο Red Bull Ring την αίσθηση πίστας παλιάς σχολής την οποία πάντα εκτιμούν οι οδηγοί. Η διαδρομή είναι περισσότερο γκάζι φρένο και δεν παρουσιάζει μεγάλες απαιτήσεις σε πλευρικά φορτία. Η Αυστρία είχε πάντα την ικανότητα να προκαλεί εκπλήξεις καθώς ο γύρος είναι σύντομος και τα μονοθέσια είναι πιο κοντά το ένα στο άλλο, οπότε έχεις ν’ αντιμετωπίσεις και κυκλοφοριακό. Μια από τις ιδιαιτερότητες στην Αυστρία είναι πως έχει περισσότερες δεξιές στροφές όμως οι δυο πιο απαιτητικές στροφές είναι αριστερές. Αυτό σημαίνει ότι τα ελαστικά που φορτίζονται λίγο, φτάνουν σχεδόν «κρύα» σ’ αυτές τις δυο στροφές όπου καταπονούνται, αντίθετα με ότι συμβαίνει στον υπόλοιπο γύρο.”
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ;
•Η πάρα πολύ μαλακή γόμα κυριάρχησε στις επιλογές των ομάδων. Η Ferrari έχει λίγο πιο επιθετική προσέγγιση επιλέγοντας 10 σετ έναντι 9 που επέλεξαν οι Mercedes, Red Bull.