Euroferry Olympia: Kλήθηκαν σε κατάθεση ο πλοίαρχος και δύο μηχανικοί

Euroferry Olympia: Kλήθηκαν σε κατάθεση ο πλοίαρχος και δύο μηχανικοί

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις γύρω από την υπόθεση της πυρκαγιάς στο πλοίο Euroferry Olympia, το οποίο εξακολουθεί να φλέγεται κι ενώ είναι σε εξέλιξη επιχείρηση κατάσβεσης προκειμένου να μπορέσει η ΕΜΑΚ να μπει στο εσωτερικό του να να επιχειρήσει τον εντοπισμό των 12 αγνοουμένων.

Καταθέσεις για τη φωτιά που εκδηλώθηκε στο επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο ”Euroferry Olympia”, κλήθηκαν να δώσουν στη λιμενική Αρχή Κέρκυρας, ο καπετάνιος και δύο μέλη του πληρώματος κατά τη χθεσινή άφιξή τους στο λιμάνι ΤΟΥ Οργανισμού Λιμένου Κέρκυρας. Σύμφωνα με τις λιμενικές Αρχές «είναι η τυπική διαδικασία που ακολουθείται μετά από αυτά τα συμβάντα», ενώ όπως διασαφηνίστηκε, οι καταθέσεις απεστάλησαν στον Εισαγγελέα Κέρκυρας, που με τη σειρά του έδωσε με προφορική εντολή να αφεθούν και οι τρεις ελεύθεροι.

Καπετάνιος και μέλη του πληρώματος, μετά τη διαδικασία που ακολουθήθηκε μεταφέρθηκαν σε ένα από τα τέσσερα ξενοδοχεία φιλοξενίας που ενεργοποιήθηκαν για τους διασωθέντες του πλοίου.

Ο καπετάνιος και τα μέλη του πληρώματος του πλοίου ”Euroferry Olympia”, έφτασαν χθες νωρίς το μεσημέρι στο λιμάνι του ΟΛΚΕ μαζί με τους διασωθέντες με το ιταλικό σκάφος ”Gardia di Finanza” της οικονομικής αστυνομίας του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Συνοριοφυλακής και Ακτοφυλακής, (Frontex), που ήταν στο σημείο του τραγικού συμβάντος καθώς ακολουθούσε την ίδια ακτοπλοϊκή γραμμή για Ιταλία.

Συνεχίζονται οι προσπάθειες κατάσβεσης

Υπεράνθρωπες προσπάθειες καταβάλλουν και σήμερα οι δυνάμεις πυρόσβεσης, προκειμένου να σβήσουν τις εστίες φωτιάς που εξακολουθούν να μαίνονται στο πλοίο “Euroferry Olympia” αλλά και να μειωθούν οι θερμοκρασίες σε φλεγόμενα μέρη του πλοίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, για να υπάρξει νέα επιχείρηση από στελέχη της ΕΜΑΚ και την ειδική ομάδα διάσωσης για τον εντοπισμό των 12 αγνοουμένων, μεταξύ των οποίων και 3 Έλληνες, θα πρέπει να μειωθούν οι καπνοί αλλά και οι θερμοκρασίες που έχουν αναπτυχθεί σε πολλά μέρη του πλοίου και ξεπερνούν αυτή τη στιγμή σε πολλά σημεία τους 500 βαθμούς Κελσίου.

Το πλοίο έχει ήδη προσδεθεί από ρυμουλκό και δεν κινδυνεύει πλέον να παρασυρθεί και να προσαράξει στα αβαθή ή να προσκρούσει επάνω σε κάποιο άλλο πλοίο.

 

Documento Newsletter