Μητσοτάκης και Μενδώνη μετέτρεψαν την παρουσίαση σχεδίων για το νέο ΕΑΜ σε διαφήμιση για τη Μαρέβα. Ρεσιτάλ νεποτισμού και εργαλειοποίηση του πολιτισμού. Οι Μαυρογυαλούροι επέστρεψαν και μοιράζουν καθρεφτάκια. Ποιος είπε πως σε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει; Γράφει η Αφροδίτη Ερμίδη.
Το Ελευσίνειο… μυστήριο του ναυαγισμένου πλοίου του Κόκοτα. Πολλαπλά φάουλ στη σχέση της Ελευσίνας Πολιτιστικής Πρωτεύουσας με ένα πρώην υποψήφιο βουλευτή της Χρυσής Αυγής και αφερέγγυο έναντι του δημοσίου. Μοιάζει παράδοξο ένας έκπτωτος από δημόσιο έργο να καταθέτει πρόταση για την αξιοποίηση του έργου και σε αυτό να εμπλέκεται η Ελευσίνα Πολιτιστική Πρωτεύουσα και ο καλλιτεχνικός διευθυντής της. Ρεπορτάζ της Χρυσούλας Παπαΐωάννου
Αρθρο 16 και στο βάθος… ΑΣΕΠ. Το παρασκήνιο της συνάντησης του Κυριάκου Μητσοτάκη με τους καλλιτέχνες και οι «παγίδες» στις υποτιθέμενες δεσμεύσεις του πρωθυπουργού για τα ζητήματα καλλιτεχνικής εκπαίδευσης. Γράφει η Ηλέκτρα Ζαργάνη.
«Ο Ιόλας ένιωθε ότι έπρεπε να επιβεβαιώσει τον μύθο του κακού παιδιού». Η ανιψιά του Αλέξανδρου Ιόλα, Ελένη Κουτσούδη-Ιόλα μιλάει στην Έμυ Ντούρου για τη ζωή του θρυλικού συλλέκτη και γκαλερίστα, τη γνωριμία της με τον Τζόρτζιο ντε Κίρικο και τον Γιάννη Τσαρούχη.
Καλιφόρνια ντρίμιν… συνέχεια
«Το ντοκιμαντέρ είναι μυθοπλασία με άλλους όρους». Ο Κωνσταντίνος Καΐμάκης συζητά με τον Σταύρο Ψυλλάκη για το σινεμά και τους ήρωες των κινηματογραφικών πορτρέτων του, που συνήθως βρίσκονται εκτός επίσημης… Ιστορίας, με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του από το 25ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης. «Οι ήρωες μου, για να το πω έτσι συμβατικά, δεν είναι διάσημες προσωπικότητες. Είναι άνθρωποι που η Ιστορία δεν θα ασχοληθεί ποτέ μαζί τους», λέει στο Docville.
«Τα συστημικά ΜΜΕ δημιουργούν ζόμπι». O Παντελής Θαλασσινός για τον πολιτισμό, την πολιτική, τις επιχειρήσεις ΜΜΕ και την ιδιωτικοποίηση των…πάντων. Της Αφροδίτης Ερμίδη.
Η τελευταία μέρα του Πάμπλο Νερούδα. Γράφει η Έμυ Ντούρου. Οι πρόσφατες έρευνες ενισχύουν την εκδοχή ότι ο ποιητής δολοφονήθηκε από κρατικούς πράκτορες.