Η Ford ανακοίνωσε πως όλα τα μοντέλα που θα λανσαριστούν μέσα στη χρονιά, από το νέο Focus και μετά, θα περιλαμβάνουν μία ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Οι αγοραστές του νέου Puma θα είναι από τους πρώτους που θα απολαύσουν τα οφέλη της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, η οποία σκοπεύει στην αύξηση της απόδοσης και στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών.
Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid αναβαθμίζει τον 1,0 λίτρου κινητήρα του νέου Puma με μια ενσωματωμένη γεννήτρια (BISG) 11,5kW, που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστά τον στάνταρ εναλλάκτη και επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά την πέδηση και το ρολάρισμα, σε μια αερόψυκτη μπαταρία ιόντων-λιθίου 48 volt.
Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ, παρέχοντας πρόσθετη ροπή στο μοτέρ 1,0 λίτρου, ενώ βοηθά στη λειτουργία περιφερειακών συστημάτων του οχήματος. Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, απόδοσης 125 και 155 ίππων, το αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα μπορεί να βελτιστοποιήσει τη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας, εφαρμόζοντας:
Υποκατάσταση ροπής: Αξιοποιεί την ισχύ του BISG για να παρέχει έως και 50Nm ροπή, μειώνοντας το φορτίο του κινητήρα. Στόχος είναι η οικονομνία καυσίμου έως και 9%, ενώ μειώνονται φυσικά και οι ρύποι.
Υποβοήθηση ροπής: Αξιοποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG για να αυξηθεί η συνολική διαθέσιμη ροπή της μονάδας ισχύος έως και 20Nm πάνω από το επίπεδο που διαθέτει το βενζινοκίνητο μοτέρ. Αυτό συντελεί στην έως και 50% περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές.
Η ηλεκτρική υποβοήθηση ροπής βελτιώνει τις επιδόσεις και την απόκριση, με τους μηχανικούς της Ford να μπορούν να μειώνουν τη σχέση συμπίεσης του 1,0 λίτρου μοτέρ EcoBoost, χρησιμοποιώντας παράλληλα μεγαλύτερο turbo. Έτσι, μειώνεται το φαινόμενο turbo-lag.
Το BISG εκκινεί τον κινητήρα σε περίπου 300 χιλιοστά του δευτερολέπτου, επιτρέποντας στην τεχνολογία Auto Start-Stop να εξοικονομεί καύσιμο σε ένα ευρύτερο φάσμα σεναρίων και καταστάσεων.
Πηγή: Ford