Ένα κέντρο διασκέδασης στην Ελευσίνα, χαρακτήρες που φλερτάρουν με τον κόσμο της νύχτας και ένας ήρωας που έρχεται από το παρελθόν για να διεκδικήσει τη διαφορετικότητα. Μία συζήτηση με τους Αντώνη Τσιοτσιόπουλο και Στάθη Σταμουλακάτο με αφορμή την παράσταση «Κωλόκαιρος» που ανεβαίνει στο Θέατρο Τζένη Καρέζη για το νεοελληνικό θέατρο και τους «εξουσιάκηδες» του θεάτρου, για τον Γιάννη Οικονομίδη και τα «Μαγνητικά Πεδία». Συνέντευξη στην Ηλέκτρα Ζαργάνη.
Ο κορυφαίος καθηγητής Φιλοσοφίας Αλέξανδρος Νεχαμάς μιλάει με την Έμυ Ντούρου για τον Πλάτωνα, τον Σωκράτη και τη σημερινή εποχή. «Είναι ωραίο να νιώθεις ευτυχία πότε πότε, αλλά αυτό που έχει πιο πολλή σημασία είναι να νιώθεις ότι κάνεις κάτι το οποίο θα αφήσει αποτύπωμα στον κόσμο», επισημαίνει.
Ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης με αφορμή τη συμμετοχή του στη νέα ταινία του Σωτήρη Γκορίτσα “Εκεί που ζούμε” (βγαίνει στις αίθουσες στις 27 Οκτωβρίου) μιλάει στον Κωνσταντίνο Καϊμάκη για τα κριτήρια με τα οποία επιλέγει τις δουλειές του, τους αγαπημένους του ρόλους, τις φιλίες που έχτισε μέσω του κινηματογράφου όλα αυτά τα χρόνια αλλά και το πως οδηγηθήκαμε στη σημερινή αβάσταχτη ελληνική πραγματικότητα μέσω της φούσκας των 80ς και του ΠΑΣΟΚ.
«Keep your ’lectric eye on me, babe». Με αφορμή τη διανομή του ντοκιμαντέρ «Moonage daydream» στις κινηματογραφικές αίθουσες ο Δημήτρης Γραμματικογιάννης ανιχνεύει τους ενδυματολογικούς κώδικες του Ντέιβιντ Μπόουι. Οι πειραματισμοί στη μουσική δεν έληγαν στις νότες και στους στίχους, αλλά έβρισκαν εφαρμογή και στις προκλητικές ενδυματολογικές του αναζητήσεις.
Η Μικρασιατική Καταστροφή στο θέατρο: o Τύπος, η λογοτεχνία, η λαϊκή συνείδηση. Ο Κώστας Ζήσης εμβαθύνει σε τρεις θεατρικές παραστάσεις για τα γεγονότα που επέφεραν τεράστιες ανακατατάξεις σε όλους τους τομείς της Ελλάδας και καθόρισαν την εξέλιξη του πολιτισμού της χώρας.
Το ’22 από την «άλλη» πλευρά. Με αφορμή την έκθεση «Το έπος της Ανατολής στη φαντασία των Ελλήνων. Η Μικρασιατική Καταστροφή στη λογοτεχνία του μεσοπολέμου» στην Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών στην Αθήνα η Νατάσα Λαιμού, από τις επιμελήτριες της έκθεσης, γράφει για την τουρκική λογοτεχνία του «πολέμου της ανεξαρτησίας».
«Ραπουνζέλ χωρίς παραμύθι». Μια διαφορετική ιστορία της Ραπουνζέλ επί σκηνής η οποία καλείται να αντιμετωπίσει τον ρατσισμό και τη μοναξιά. Ο Ηλίας Καρελλάς επιστρέφει στο θέατρο Κάππα με ένα έργο γεμάτο συναισθήματα και ελπίδα. Στο ρεπορτάζ η Ειρήνη Δρίβα.
Μια κριτική αποτίμηση που δεν χάνει την ψυχραιμία της για τον πρώτο κύκλο της σειράς «The lord of the rings: The rings of power» που διανέμεται από την Amazon. Γράφει η Επιτροπή Αρχόντων Σωτηρίας των Δυναμοδαχτυλιδιών.
Το καλοκαίρι του 1518 και για διάστημα μερικών εβδομάδων σχεδόν ολόκληρη η πόλη του Στρασβούργου βρέθηκε –χωρίς ιδιαίτερο λόγο ή αφορμή– να χορεύει ανέλεγκτα στους δρόμους μέχρι θανάτου. Ο σκηνοθέτης Κωνσταντίνος Μάρκελλος εμπνέεται από αυτό το μυστηριώδες ιστορικό γεγονός και μιλάει στην Ηλέκτρα Ζαργάνη για τη «Χορευτική Πανούκλα» που παρουσιάζει στο Σύγχρονο Θέατρο.
Ο Κώστας Ζήσης παρακολούθησε την παράσταση «The music critic» με τον Τζον Μάλκοβιτς στη σκηνή του Ωδείου Ηρώδου Αττικού και καταγράφει τις εντυπώσεις του στο Docville.