Fischer, Amstel, Heineken, ΑΛΦΑ και ΜΑΜΟΣ κέρδισαν τις εντυπώσεις στη γιορτή της επικοινωνίας.
Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2018 – Οι επιτυχημένες καμπάνιες επικοινωνίας των αγαπημένων brands της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας ξεχώρισαν στα φετινά Ermis Awards, τον κορυφαίο θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία στην Ελλάδα. Οι μάρκες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας απέσπασαν συνολικά 9 βραβεία: 1 Grand Ermis, 2 Ermis Gold, 4 Ermis Silver και 2 Ermis Bronze στις ενότητες AD, Direct, Digital, Production και PR.
Η διαφημιστική ταινία «The Naked Truth» της μπίρας Fischer που ταξιδεύει τον θεατή στον χρόνο και τον προτρέπει να εστιάσει στην ουσία και στις δυνατές εμπειρίες, προσπερνώντας τις «ταμπέλες», έλαβε το GRAND ERMIS–Best AD, την ύψιστη αναγνώριση στην ενότητα της διαφήμισης. Κέρδισε, επίσης, δύο Gold στις κατηγορίες διαφήμισης αλκοολούχων και μη ποτών και παραγωγής διαφημιστικών ταινιών στην ενότητα Ermis Production.
Η «Αποδοχή», το διαφημιστικό σποτ της μπίρας ΑΛΦΑ που συγκίνησε φέρνοντας στο προσκήνιο τις δυσκολίες που δοκιμάζουν τις σχέσεις πατέρα και γιου, κέρδισε το Silver στην κατηγορία παραγωγής διαφημιστικών ταινιών για αλκοολούχα ποτά της ενότητας Ermis Production.
Δύο ακόμη επεισόδια της επιτυχημένης καμπάνιας της AMSTEL αναγνωρίστηκαν για την ευρηματικότητα και το χιούμορ τους. Το επεισόδιο «Ποια ΤΑΜΤΑ», όπου η γνωστή τραγουδίστρια επιλέγει μια Amstel Free, την πρώτη μπίρα στην Ελλάδα με 0,0% αλκοόλ, απέσπασε το Silver βραβείο στην κατηγορία διαφήμισης αλκοολούχων και μη ποτών. Αντίστοιχα, το επεισόδιο «Ποια Ελένη» έλαβε ένα Bronze στην κατηγορία social video της ενότητας Ermis Digital.
Επιπλέον, ο XYMAN της AMSTEL, ο οποίος έδωσε δυναμικό παρών στα μουσικά φεστιβάλ του καλοκαιριού, κέρδισε τις εντυπώσεις και το Silver στην ενότητα Ermis Direct.
Στην κατηγορία Ermis Digital βραβεύθηκε με Bronze και η Heineken, για το Run to the Stage στο πλαίσιο της χορηγίας της στο Ejekt Festival, όπου πρόσφερε μία μοναδική εμπειρία για τους πραγματικούς fans που δεν ακούν απλώς τη μουσική, αλλά τη ζουν.
Τέλος, η μπίρα ΜΑΜΟΣ, το ιστορικό προϊόν που επανακυκλοφόρησε πέρσι από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία σε συνεργασία με την οικογένεια Μάμου, απέσπασε Silver βραβείο στην ενότητα Ermis PR για το λανσάρισμά της στην πατρίδα της, την Πάτρα. Με αφορμή την αναβίωση της ΜΑΜΟΣ, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ταξίδεψε στον χρόνο την τοπική κοινωνία της Πάτρας, συνεργάτες και δημοσιογράφους, ξυπνώντας αναμνήσεις όπως τότε.
Οι μπίρες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας αφηγούνται ιστορίες που «γεννούν» έντονα συναισθήματα, παρακινούν τους ανθρώπους να κάνουν ένα μικρό βήμα για να έρθουν κοντά στους δικούς τους, να ανακαλύψουν τη δική τους «γυμνή αλήθεια», να ζήσουν στο σήμερα αυθεντικές στιγμές του τότε. Κερδίζουν, έτσι, τις καρδιές των καταναλωτών, όσο και την αναγνώριση των ειδικών της επικοινωνίας.
Όπως δήλωσε ο Laurent Delmouly, Διευθυντής Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, «Κάθε χρόνο, εργαζόμαστε με πάθος, μαζί με τους δημιουργικούς μας συνεργάτες, για να διηγηθούμε ιστορίες που «γεννούν» δυνατά συναισθήματα. Δουλεύουμε με ενθουσιασμό και δίψα για δημιουργικότητα για να δώσουμε ζωή στις νέες μας καμπάνιες που αναδεικνύουν την προσωπικότητα της κάθε μας μάρκας, μπίρας ή μηλίτη. Η αναγνώριση της δουλειάς μας στα Ermis Awards μας χαροποιεί ιδιαίτερα και επιβεβαιώνει την επένδυσή μας στην ποιότητα και την καινοτομία, όχι μόνο στα προϊόντα μας, αλλά και στην επικοινωνία τους στο ευρύτερο κοινό».
Σχετικά με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία:
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα για περισσότερα από 50 χρόνια. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και σήμερα αποτελεί μέλος του Ομίλου HEINEKEN N.V. Παράγει στην Ελλάδα τις μπίρες Amstel, Amstel Pils, Amstel Dark, Amstel Radler, Amstel Free, Heineken, Heineken LIGHT, ΑΛΦΑ, ΑΛΦΑ Strong, AΛΦΑ Weiss, Fischer, ΒΙΟΣ 5, ΜΑΜΟΣ, Buckler από 100% ελληνικό κριθάρι, καθώς και το φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ. Παράλληλα, εισάγει γνωστές μάρκες μπίρας μεταξύ των οποίων οι: Affligem, Sol, Mc Farland, Erdinger, Murphy’s, Duvel, Chimay, καθώς και το μηλίτη Strongbow. Διαθέτει 3 μονάδες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα και 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα καθώς και μια μονάδα εμφιάλωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΙΟΛΗ στη Λαμία.
Με τη βοήθεια ενός εκτεταμένου δικτύου διανομής και πώλησης παράγει και διανέμει τα προϊόντα της σε 19 χώρες και στις 5 ηπείρους.
Παράλληλα με την επιχειρηματική της ανάπτυξη, η εταιρία έχει επενδύσει στον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής διαδικασίας, στην υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης περιβαλλοντικής πολιτικής, τη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος, την ενημέρωση των καταναλωτών για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και την κοινωνική προσφορά, πάντα με την έμπρακτη συμβολή των εργαζομένων της, με διαφάνεια και λογοδοσία.
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία διαθέτει από την TÜV AUSTRIA HELLAS ISO 9001:2008 για την ποιότητα των προϊόντων, ΙSO 22000:2005 για την ασφάλεια των προϊόντων (HACCP), ISO 14001-2004 για την προστασία του περιβάλλοντος και OHSAS 18001:2007 για την ασφάλεια και υγεία του προσωπικού.
Επιπλέον, είναι η πρώτη εταιρία στην Ελλάδα που έχει κατακτήσει την ανώτατη Διαμαντένια διάκριση του Εθνικού Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης (CR Index) για το 2013 και η πρώτη στην Ελλάδα που απέκτησε βεβαίωση εφαρμογής του προτύπου ISO 26000 για την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα που έχει επιδείξει, τη σταθερή επίδοσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη μέριμνα για την κοινωνία και τη χώρα συνολικά. Τέλος, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει βραβευτεί επανειλημμένα για το εργασιακό της περιβάλλον.
την Touchpoint Strategies:
Λίλιαν Δανού, τηλ: 210 6660474, lilian.danou@touchpointstrategies.gr
Σύνθια Σαραφιανού, τηλ: 210 6660860, cynthia.sarafianou@touchpointstrategies.gr
την Αθηναϊκή Ζυθοποιία:
Μαρία Ηλιοπούλου, τηλ: 210 5384292, maria_iliopoulou@heineken.com