Η Epson συμπεριλήφθηκε στη List A για τα επιτεύγματά της στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και στης προστασίας των υδάτινων πόρων από τον διεθνή περιβαλλοντικό οργανισμό CDP.
Το CDP είναι ένα ανεξάρτητο μη κερδοσκοπικό φιλανθρωπικό ίδρυμα που διαχειρίζεται το παγκόσμιο σύστημα περιβαλλοντικής πληροφόρησης. Κάθε χρόνο, ενθαρρύνει τις εταιρείες να μετρούν και να διαχειρίζονται τους κινδύνους και τις προοπτικές τους που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή, την ασφάλεια των υδάτινων πόρων και την αποψίλωση των δασών. Το CDP το κάνει αυτό κατόπιν αιτήματος των επενδυτών, των αγοραστών και των ενδιαφερόμενων φορέων – οι οποίοι χρησιμοποιούν τις πληροφορίες για να λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με τις εταιρείες στις οποίες επιλέγουν να επενδύσουν.
Η Epson πιστεύει ότι διακρίθηκε για την υλοποίηση του φάσματος των μέτρων μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μετά τη σύσταση μιας ομάδας δράσης για τις δημοσιονομικές δραστηριότητες που σχετίζονται με το κλίμα. Οι πρόσφατες πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν την εφαρμογή και ολοκλήρωση ενός προγράμματος για τη μετάβαση σε κατανάλωση 100% ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές στις εγκαταστάσεις του ομίλου Epson σε όλο τον κόσμο.
Το CDP αξιολογεί τις περιβαλλοντικές δραστηριότητες των εταιρειών για λογαριασμό περισσότερων από 740 θεσμικών επενδυτών σε όλο τον κόσμο με συνολικό κεφάλαιο 136 τρισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ. Τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση των εταιρειών όσον αφορά τις περιβαλλοντικές επιδόσεις για τους παγκοσμίως κορυφαίους δείκτες κοινωνικά υπεύθυνων επενδύσεων (SRI) που χρησιμοποιούνται από τους επενδυτές ESG.
Από τις πάνω από 23.000 εταιρείες που αποκάλυψαν πληροφορίες μέσω του CDP, λιγότερο από το 2% μπήκε στη List Α. Η Epson ήταν μία από τις λίγες εταιρείες που αξιολογήθηκαν με Α σε δύο κατηγορίες, μια απόδειξη ότι η Epson είναι ηγέτης στη βιωσιμότητα. Εκτός του ότι αποτελεί μια σημαντική δήλωση για τους θεσμικούς επενδυτές που λαμβάνουν επενδυτικές αποφάσεις ESG, η Epson πιστεύει ότι αυτή η υψηλού κύρους διάκριση στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα στους πελάτες που αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες που μειώνουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, καθώς και στους επιχειρηματικούς εταίρους και σε άλλα ενδιαφερόμενα μέρη.