Epsilon SingularLogic: Αναβάθμισε ψηφιακά τους «SOS ΙΑΤΡΟΙ»

Η εταιρία SOS ΙΑΤΡΟΙ, που αποτελεί οργάνωση ελεύθερων επαγγελματιών ειδικευμένων ιατρών με αντικείμενο την παροχή ιατρικών υπηρεσιών σε έκτακτα ή μη περιστατικά 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο, εμπιστεύτηκε την Epsilon SingularLogic, μέλος του ομίλου Epsilon Net, ως στρατηγικό συνεργάτη στην ψηφιακή της αναβάθμιση.

H «SOS ΙΑΤΡΟΙ» συνεργάζεται με περισσότερους από 120 γιατρούς όλων των βασικών ειδικοτήτων παρέχοντας ευρεία γκάμα υπηρεσιών: ιατρικές επισκέψεις κατ οίκον, σε ιατρεία, νοσηλευτικές υπηρεσίες, διαγνωστικές εξετάσεις, νοσηλεία σε κλινικές, αεροδιακομιδές και παροχές ασθενοφόρων, παραχώρηση και χρήση εξειδικευμένου ιατρικού εξοπλισμού, τηλεσυνεδρείες, τηλεσυμβουλευτική καθώς και κάθε ιατρική ανάγκη κατ’ οίκον ή αλλού.

Η εταιρία αναζητούσε ολοκληρωμένη λύση που θα αντικαθιστούσε επιμέρους εφαρμογές που λειτουργούσαν μέχρι πρότινος και θα κάλυπτε πλήρως το σύνολο των επιχειρησιακών αναγκών των τμημάτων της, με μοναδικό γνώμονα τη βέλτιστη εξυπηρέτηση και αρτιότερη ανταπόκριση στα περιστατικά των ασθενών.

H «SOS ΙΑΤΡΟΙ» επέλεξε μία ολοκληρωμένη λύση της Epsilon SingularLogic που βασίστηκε την πλατφόρμα Galaxy. Συγκεκριμένα, για τα Backoffice τμήματα αξιοποιήθηκαν τα υποσυστήματα εμπορικής και οικονομικής διαχείρισης του Galaxy ERP, ενώ για τα front office τμήματα χρησιμοποιήθηκαν εκτενώς τα υποσυστήματα Galaxy CRM και Galaxy Mobile SFA με στόχο την πλήρη παρακολούθηση των ιατρών και λοιπών συνεργαζόμενων φορέων, την υλοποίηση ενός μηχανισμού διαμόρφωσης κανόνων λειτουργίας, την οργάνωση του συντονιστικού κέντρου και τη διαχείριση, καταγραφή και παρακολούθηση πλήρους ιστορικού ιατρικών περιστατικών, καθώς και την υλοποίηση της εξειδικευμένης Mobile λύσης SFA για την εξυπηρέτηση των οδηγών των οχημάτων – συνοδών ιατρών 24/7.

Παράλληλα, στόχος ήταν η παρακολούθηση υλικών αποθήκης με παρτίδες και χαρακτηριστικά και η παρακολούθηση δραστηριότητας της εμπορικής διεύθυνσης, καθώς και οι αναλυτικές αναφορές εξυπηρέτησης περιστατικών. Μέσω της πλατφόρμας GALAXY κατέστη δυνατή η γρήγορη εξυπηρέτηση των ασθενών, η άμεση αξιολόγηση των ιατρικών υπηρεσιών , η άμεση και ασφαλής επικοινωνία τηλεφωνικού κέντρου- ασθενών – ιατρών με ταυτόχρονη μείωση του διαχειριστικού χρόνου.

Οι ιδιαιτερότητες των απαιτήσεων της SOS ΙΑΤΡΟΙ υποστηρίχθηκαν πλήρως από το ειδικά διαμορφωμένο περιβάλλον εργασίας στην πλατφόρμα Galaxy. Με το πέρας του πρώτου εξαμήνου από την παραγωγική λειτουργία της λύσης Galaxy ERP/CRM/Mobile SFA, επιτευχθήκαν πλήρως η ενοποίηση όλων των διαδικασιών σε μια πλατφόρμα, σημαντική μείωση του χρόνου καταχώρησης των παραμέτρων περιστατικών και των ιατρικών δεδομένων, καθώς και του χρόνου διαχείρισης εφημεριών των ιατρών και των ενημερώσεών τους, η αυτοματοποίηση διαδικασιών και ελέγχου αποθήκης και η ολοκληρωμένη διαχείριση ιατρικών περιστατικών με σύγχρονα mobile εργαλεία.