Τέσσερα χρόνια μετά το πρώτο τους λανσάρισμα, οι καταναλωτές δεν αγκάλιασαν – όπως φαίνεται από τις πωλήσεις – τις κυρτές και τρισδιάστατες τηλεοράσεις, με αποτέλεσμα οι κορυφαίοι του είδους παγκοσμίως, Samsung και LG, να επιστρέφουν στη δοκιμασμένη λύση της επίπεδης οθόνης, αν και με διαφορετικούς ρυθμούς.
Οι νοτιοκορεάτες κατασκευαστές αναζητούν πλέον φθηνότερους και πιο συμβατικούς τρόπους για να βελτιώσουν την ποιότητα της εικόνας των προϊόντων τους, κυρίως την ανάλυση 4Κ και την τεχνολογία “HDR” (“high dynamic range”). Η νέα τάση είναι ορατή στη μεγάλη διεθνή έκθεση ηλεκτρονικών του Λας Βέγκας των ΗΠΑ (Consumer Electronics Show-CES), η οποία μόλις ξεκινά, σύμφωνα με το BBC και τους «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς».
H LG αφαίρεσε ήδη τελείως τις κυρτές τηλεοράσεις από τη γκάμα των νέων μοντέλων της για το 2017, δίνοντας έμφαση πλέον στις πολύ λεπτές τηλεοράσεις. Η Samsung επίσης εγκατέλειψε τα προηγούμενα σχέδια της, να έχει μόνο κυρτά μοντέλα στο ακριβότερο τμήμα της γκάμας της και πλέον προσφέρει και επίπεδα μοντέλα στην υψηλή κατηγορία τιμών.
Εξάλλου, και οι δύο εταιρείες εγκαταλείπουν το 3D στα νέα μοντέλα τους, λόγω ανεπαρκούς ενδιαφέροντος από τους καταναναλωτές. Τα πρώτα μοντέλα τρισδιάστατων τηλεοράσεων είχαν παρουσιασθεί στο Λας Βέγκας το 2010, αλλά τρία χρόνια μετά το αρχικό ενδιαφέρον, οι πωλήσεις άρχισαν να μειώνονται όλο και περισσότερο.
Όσον αφορά στις κυρτές τηλεοράσεις, οι καταναλωτές δεν αναγνώρισαν ιδιαίτερα τα όποια οφέλη τους, με συνέπεια το μερίδιο των τελευταίων να μην ξεπεράσει το 4% στο σύνολο των παγκόσμιων πωλήσεων τηλεοράσεων, κατά το τρίτο τρίμηνο του 2016, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών IHS Markit Technology.