Επικοινωνιακοί χειρισμοί Μητσοτάκη για την ακρίβεια υπό τον φόβο πολιτικής φθοράς

Επικοινωνιακοί χειρισμοί Μητσοτάκη για την ακρίβεια υπό τον φόβο πολιτικής φθοράς

Οι δημοσκοπήσεις των τελευταίων μηνών δείχνουν ότι η ακρίβεια αποτυπώνεται ως το νούμερο ένα πρόβλημα των πολιτών. Υπό το βάρος της ακρίβειας και με τους μισθούς να κυμαίνονται σε δυσανάλογα χαμηλά επίπεδα, μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας δυσανασχετεί και για την αδράνεια της κυβέρνησης Μητσοτάκη, η οποία αντιμετώπιζε την ακρίβεια εν είδει…  φυσικού φαινομένου.

Η επικοινωνία στο προσκήνιο εν΄ όψει ευρωεκλογών

Σε αυτή την κοινωνική συνθήκη, ο Μητσοτάκης θέλοντας να προλάβει την ενδεχόμενη πολιτική φθορά, λαμβάνει επικοινωνιακές πρωτοβουλίες, θέλοντας να περάσει ένα μήνυμα, ότι η κυβέρνηση είναι «αμείλικτη» μπροστά στην αισχροκέρδεια. Με τις κάμερες «παρά πόδας» ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε σήμερα σε σούπερ μάρκετ για να ελέγξει τις τιμές των προϊόντων.

«Κοιτάξτε, μιλάμε για μία δραστική παρέμβαση στην ίδια τη διάρθρωση της αγοράς. Την μελετήσαμε επισταμένα, καταλάβαμε νομίζω τη γενεσιουργό αιτία του προβλήματος και κάναμε την παρέμβασή μας. Θέλω να θυμίσω ότι υπήρχε πραγματικός λόγος που οι τιμές αυξήθηκαν και είχαν να κάνουν με την αύξηση των συντελεστών του κόστους, άρα υπήρχε μία δικαιολογία γιατί οι τιμές αυξήθηκαν. Το ερώτημα είναι γιατί έμειναν αυξημένες, όταν οι συντελεστές του κόστους για τις επιχειρήσεις μπορεί να υποχώρησαν»,  ανέφερε χαρακτηριστικά σε δηλώσεις του στον ΑΝΤ1.

Το «οξύμωρο» είναι ότι ο πρωθυπουργός μιλάει λες και φαινόμενα όπως η αισχροκέρδεια και η ακρίβεια εμφανίστηκαν πρόσφατα. Είναι ενδεικτικό ότι τα κόμματα της προοδευτικής αντιπολίτευσης τονίζουν πάνω από 1,5 χρόνο, ότι η αισχροκέρδεια δημιουργεί ασφυκτικό πλαίσιο για τους πολίτες. Όμως, ο κ. Μητσοτάκης δεν είχε προβεί σε καμία ουσιαστική κίνηση. Τώρα, όμως που είμαστε 3 μήνες πριν τις εκλογές, το Μαξίμου «αντιλήφθηκε» το μέγεθος του προβλήματος και το θέτει ως απόλυτη (επικοινωνιακή) προτεραιότητα. Όλα αυτά, διότι η ακρίβεια ορίζει εκλογικές συμπεριφορές.

Διαβάστε επίσης:

Νέα έκθεση ράπισμα με την… υπογραφή του Συμβουλίου της Ευρώπης για Μητσοτάκη – Ξεκάθαρη αναφορά σε Βαξεβάνη και Τριάντη

Προκλητικός ο Άδωνης Γεωργιάδης: «Καλά έκανε η Ασημακοπούλου» – Φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ (Video)

Ακρίβεια: Εκτός πραγματικότητας ο Μητσοτάκης – Βγήκε χαμογελαστός από σούπερ μάρκετ (Video)

Documento Newsletter