Με αξύριστο λουκ, τον υφυπουργό Καραγιάννη στο πλευρό του και με… ευχές για «γρήγορες ταχύτητες», ο Κυριάκος Μητσοτάκης πραγματοποίησε ακόμα μία επικοινωνιακή εμφάνιση το απόγευμα της Τρίτης, αυτή τη φορά στο εργοτάξιο της Γραμμής 4 του Μετρό στην Κατεχάκη, με αφορμή την «τελετή ονοματοδοσίας» του Μετροπόντικα.
Ειδικότερα, σε μια νέα του προσπάθεια να οικειοποιηθεί ακόμα ένα δημόσιο έργο -και μάλιστα το μεγαλύτερο του προσεχούς διαστήματος- έσπευσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης το απόγευμα της Τρίτης, σε επίσκεψη στο εργοτάξιο της Γραμμής 4 του Μετρό στην Κατεχάκη, την οποία ανακοίνωσε μόλις τέσσερις ώρες πριν βρεθεί εκεί.
«Ένα ακόμα σημαντικό έργο υποδομής το οποίο δρομολογείται από αυτήν την κυβέρνηση. Ευχόμαστε γρήγορες ταχύτητες στον νέο “μετροπόντικα” και με το καλό να τηρήσουμε όλα τα χρονοδιαγράμματα, ώστε αυτό το τεράστιας σημασίας έργο υποδομής να παραδοθεί στους Αθηναίους εντός των προσχεδιασμένων χρονοδιαγραμμάτων» δήλωσε ο πρωθυπουργός έχοντας στο πλευρό του τον υφυπουργό Υποδομών, Γιώργο Καραγιάννη αλλά όχι τον εκτελούντα χρέη υπουργού Μεταφορών Γιώργο Γεραπετρίτη, ούτε και κάποιον εκπρόσωπο της δημοτικής αρχής της Αθήνας και του ανιψιού του, Κώστα Μπακογιάννη.
Η επίσκεψη του Κυρ. Μητσοτάκη στο εργοτάξιο έγινε με αφορμή την «τελετή ονοματοδοσίας» του νέου Μετροπόντικα, του οποίου το όνομα θα είναι «Αθηνά», προς τιμήν της πόλης. Ακόμα, όπως είπε, η πρώτη στάση θα πάρει το όνομα «Νίκη», ενώ αναμένεται να μπει σε λειτουργία και δεύτερος μετροπόντικας.
«Και πάλι συγχαρητήρια σε όλους όσοι δρομολόγησαν αυτήν την προσπάθεια και με το καλό στην ονοματοδοσία του επόμενου. Τον επόμενο θα τον ονομάσουμε “Νίκη”, θα ξεκινήσει από την άλλη πλευρά της Γραμμής 4, από το Άλσος Βεΐκου, πολύ σύντομα. Για να συναντηθούν οι δύο στον Ευαγγελισμό, με το καλό, σε κάποιους μήνες εν πάση περιπτώσει από τώρα, ανάλογα με την ταχύτητα με την οποία μπορούν να κινηθούν» ανέφερε ακόμα, ενώ σε όλη τη διάρκεια της επίσκεψής του δεν παρέλειψε να ποζάρει για τις απαραίτητες φωτογραφίες.
Κατά το σχετικό δελτίο τύπου, «η νέα Γραμμή, στην πρώτη φάση ανάπτυξής της που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2029, θα αποτελείται από 15 σύγχρονους σταθμούς και σιδηρόδρομο διπλής τροχιάς μήκους 12,8 χιλιομέτρων. Θα εξυπηρετεί οικιστικές ζώνες στο πυκνοκατοικημένο κεντρικό τμήμα του αστικού ιστού αλλά και σημαντικές υπηρεσίες, επιτρέποντας τη σύνδεση του Άλσους Βεΐκου με τα δικαστήρια σε διάστημα πέντε λεπτών και με την πανεπιστημιούπολη σε 14 λεπτά. Τα δρομολόγια θα εκτελούνται από 20 καινούριους συρμούς τελευταίας τεχνολογίας».
Σημειώνεται πως εκτός του υφυπουργού Καραγιάννη, τον Κυρ. Μητσοτάκη συνόδεψαν ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ Νίκος Ταχιάος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Νίκος Κουρέτας, ο Διευθύνων Σύμβουλος της AVAX AE και Νόμιμος Εκπρόσωπος της κοινοπραξίας της Γραμμής 4 Κώστας Μιτζάλης και ο Τεχνικός Διευθυντής και Διευθυντής Έργου της Γραμμής 4 της AVAX AE, Νίκος Σπυριδωνάκος.
Διαβάστε επίσης: