Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει επανέλθει για τα καλά στο βασικό μότο που ακολουθεί σε όλη του την πολιτική πορεία, ότι η «επικοινωνία είναι η ουσία», όπως είχε πει ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης στη ΔΕΘ του 2017.
Συγκεκριμένα, τη στιγμή που συνεδριάζει στο Μαξίμου το υπουργικό συμβούλιο, όπου συζητούνται οι «αλλαγές στο σιδηρόδρομο», οι οποίες δεν έχουν γίνει ενώ έχουν περάσει πάνω από δύο χρόνια από το έγκλημα των Τεμπών, στη Βουλή διαβιβάζεται δικογραφία για τον πρώην υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Αχ. Καραμανλή. Η «σύμπτωση» αυτή που θέλει να περάσει το μήνυμα προς την οργισμένη κοινωνία πως «ο,τι είπαμε ψωμί κι αλάτι», ευνοεί το αφήγημα της κυβέρνησης, το οποίο έχει χαράξει ο Σταν Γκρίνμπεργκ.
Το νέο αφήγημα είναι η επιστροφή στη «θετική ατζέντα» και η επικοινωνιακή καταιγίδα, σε μία συγκυρία όπου η κοινωνία είναι σαστισμένη και νιώθει διευρυμένη ανασφάλεια. Όμως, στην πραγματικότητα οι κινήσεις της κυβέρνησης προσβάλλουν την κοινή λογική, καθώς τη στιγμή που δεν έχει πάρει κανένα μέτρο για να διασφαλίσει την ασφάλεια στον σιδηρόδρομο, παρουσιάζει σαν επιτυχία τη λήψη μέτρων ασφαλείας, που σε άλλες χώρες έχουν γίνει εδώ και δεκαετίες και θεωρούνται αυτονόητες.
Δεν υπάρχει πιο προκλητική είδηση ότι ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης ανακοίνωσε πριν λίγα 24ωρα ότι ολοκληρώθηκε το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο πλήρους λειτουργίας του ευρωπαϊκού συστήματος ελέγχου αμαξοστοιχιών (European Train Control System) στη γραμμή Οινόη – Τιθορέα. Αυτά τα λένε χωρίς ίχνος πολιτικής ντροπής, τη στιγμή που δύο χρόνια δεν έκαναν τίποτα μετά την τραγωδία στα Τέμπη.
Διαβάστε επίσης:
Υπουργικό συμβούλιο με επίκεντρο τον ΟΣΕ – «Γαλάζια» σχέδια με… μοντέλο ΔΕΗ
Το «ευχαριστώ» του Πούτιν στον Κιμ για τα βορειοκορεατικά στρατεύματα στο Κουρσκ
2024: Η μεγαλύτερη αύξηση των στρατιωτικών δαπανών από το τέλος του ψυχρού πολέμου
Εκτός από τα… πυρηνικά το Ισραήλ κάνει ό,τι θέλει – Απειλούνται με αφανισμό οι Παλαιστίνιοι
Εκλογές στον Καναδά: Ένας τραπεζίτης έτοιμος να τα βάλει με δύο… Τραμπ