Επέστρεψαν οι λοχίες του διαδικτύου λίγο πριν τις εκλογές

Επέστρεψαν οι λοχίες του διαδικτύου λίγο πριν τις εκλογές

Βρε καλώς τα παιδιά… επέστρεψαν οι λοχίες του διαδικτύου και του Κυριάκου Μητσοτάκη, λίγο πριν τις εκλογές, λογοκρίνoντας όχι μόνο δημοσιεύματα, αλλά και τον ίδιο τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αλέξη Τσίπρα.

Συγκεκριμένα, τα Ellinika Hoaxes, η αλλιώς… «σερίφηδες» επιμένουν στον ρόλο τους και εμφανίζονται -ω του θαύματος- λίγους μήνες πριν από τις εθνικές εκλογές, με τον πρωθυπουργό σε εμφανή αδιέξοδα, με το σκάνδαλο των υποκλοπών και τις συνεχείς αποκαλύψεις του Documento σχετικά με τους παρακολουθούμενους.

Αφορμή αυτή τη φορά, για να φιμώσουν το documentonews.gr, στάθηκε η απομάκρυνση του εκπροσώπου του Υπουργείου, Αλέξανδρου Παπαϊωάννου, μετά τις δηλώσεις του στους New York Times, όπου εκ μέρους του υπουργείου παραδεχόταν πως η ελληνική κυβέρνηση είχε δώσει τουλάχιστον μία άδεια εξαγωγής του κατασκοπευτικού λογισμικού Predator.

Μάλιστα, δεν περιορίστηκαν μόνο σε αυτό, αλλά έφτασαν στο σημείο να λογοκρίνουν ακόμη και τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος κατά τη διάρκεια συνέντευξης που παραχώρησε στο Open, είχε σχολιάσει το θέμα, τονίζοντας σχετικά με την απομάκρυνση του εκπροσώπου ότι «Ναι, την άλλη μέρα έχασε τη δουλειά του. Αυτά δεν συμβαίνουν ούτε, να μην πω καμιά χώρα τριτοκοσμική. Έδιωξαν τον άνθρωπο επειδή είπε την αλήθεια, τον εκπρόσωπο του υπουργείου Εξωτερικών».

Υπενθυμίζεται ότι η δήλωση που είχε κάνει ο κ. Παπαϊωάννου ήταν η εξής: «πως το αρμόδιο τμήμα του υπουργείου έδωσε δύο άδειες εξαγωγής στην Intellexa στις 15 Νοεμβρίου 2021». Ενώ ο ίδιος ανέφερε πως ο γενικός επιθεωρητής του υπουργείου «ξεκίνησε εσωτερική έρευνα μετά τις αναφορές στον εγχώριο τύπο».

Μηδαμινή αξία έχει να διυλίσει κανείς τον κώνωπα αναφερόμενος στην ουσία του ολισθήματος που υπέπεσαν τα Ellinika Hoaxes. Το θέμα είναι το ευρύτερο πλαίσιο που τίθεται μία κατάσταση, το «κάδρο». Το δάσος, όχι το δέντρο.

Με λίγα λόγια τα Ellinika Hoaxes αποδεικνύουν για ακόμη μια φορά τον λόγο ύπαρξης τους, αποτελώντας τον «βραχίονα» του Μητσοτάκη στα Social Media.

 

Documento Newsletter