Skip to main content

Ένωση Φυσικών: Έκπληξη και απογοήτευση για τα θέματα – «Σαλαμοποίηση» των βαθμολογιών προς τα κάτω

Ένωση Φυσικών: Έκπληξη και απογοήτευση για τα θέματα – «Σαλαμοποίηση» των βαθμολογιών προς τα κάτω

«Δεν υπάρχει διαβάθμιση της δυσκολίας των θεμάτων, με προφανές αποτέλεσμα τη «σαλαμοποίηση» των βαθμολογιών των παιδιών «προς τα κάτω», επεσήμανε με ανακοίνωσή της η Ένωση Φυσικών για τα θέματα που «έπεσαν» στο μάθημα της Φυσικής Προσανατολισμού στις Πανελλαδικές 2024.

«Αισθανθήκαμε έκπληξη και απογοήτευση», επισημαίνει η Ένωση, εξηγώντας σε σχετική ανακοίνωση τους λόγους:

Διαβάστε σχετικά: Πανελλαδικές 2024: Αυτά είναι τα θέματα σε Ιστορία, Φυσική, Οικονομία

Αναλυτικά:

Μελετώντας τα θέματα του μαθήματος «Φυσική Προσανατολισμού», στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, παρατηρούμε ότι προέρχονται από μεγάλο εύρος της εξεταστέας ύλης και απευθύνονται σε παιδιά που έχουν μελετήσει ουσιαστικά.

Ταυτόχρονα όμως αισθανθήκαμε έκπληξη και απογοήτευση.

Έκπληξη γιατί:

1. Τα ερωτήματα Α1 και Α3 του ΘΕΜΑΤΟΣ Α δεν απαιτούν μόνο ανάκληση γνώσεων θεωρίας αλλά και συλλογισμό. Μοιάζουν με μικρής έκτασης “ασκήσεις” και όχι με ερωτήσεις ΘΕΜΑΤΟΣ Α.

2. Οι λεγόμενες «υπερπαραγωγές» εμφανίστηκαν και στο ΘΕΜΑ Β (Β3).

3. Το ΘΕΜΑ Γ μοιάζει διαφορετικό από το σύνολο των θεμάτων, είναι βατό, εμπεριέχει θεωρία, αλλά αυτή η
διαφορετικότητα θα προκαλέσει προβλήματα στη διαβάθμιση της δυσκολίας των θεμάτων.

4. Το ΘΕΜΑ Δ είναι ο ορισμός των «υπερπαραγωγών». Αν συμμετείχε σε διαγωνισμό «υπερπαραγωγών», θα
βραβευόταν. Δυστυχώς όμως είναι ΘΕΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ.

Απογοήτευση γιατί:

1. Η έκταση των θεμάτων είναι ιδιαιτέρως αυξημένη, ιδιαίτερα σήμερα, που υπάρχει και κλιματολογική επιβάρυνση. Έτσι, ο διαθέσιμος χρόνος δεν ήταν επαρκής.

2. Δεν υπάρχει διαβάθμιση της δυσκολίας των θεμάτων, με προφανές αποτέλεσμα τη «σαλαμοποίηση» των βαθμολογιών των παιδιών «προς τα κάτω».

3. Οι θεματοδότριες/θεματοδότες δεν φαίνεται να ενστερνίζονται την αποφυγή των λεγόμενων «υπερπαραγωγών», οι οποίες τρομοκρατούν τα παιδιά, τα απομακρύνουν από το γνωστικό αντικείμενο και απέχουν πολύ από τις οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος. Έτσι, απαξιώνεται η διδασκαλία του μαθήματος στο δημόσιο Σχολείο και ο σεβασμός στους συντελεστές του.

Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ

Διαβάστε επίσης:

Μητσοτάκης: Πιέσεις από τα δεξιά, φόβος για το κέντρο και ισορροπίες τρόμου ενόψει ανασχηματισμού

Ανοίγει τα χαρτιά του ο Κασσελάκης για την επόμενη μέρα του ΣΥΡΙΖΑ – Φέρνει εξελίξεις η συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας

ΠΑΣΟΚ: Με την πλάτη στον τοίχο ο Νίκος Ανδρουλάκης – Διεργασίες για την εκλογή νέου προέδρου

Κηφισιά: «Κλείστε τα παράθυρα και τις πόρτες» – Οι συστάσεις των ειδικών για τον τοξικό καπνό από τη φωτιά στο εργοστάσιο (Video)

Αμοργός: Άκαρπες οι έρευνες για τον εντοπισμό του 59χρονου Αμερικανού – Η διαδρομή των 4 ωρών (Video)

Documento Newsletter