Οι νέες λεωφόροι της Ακρόπολης έτοιμες να υποδεχτούν το ντεφιλέ του Dior. Εβδομήντα χρόνια μετά τη φωτογράφιση ρούχων του γαλλικού οίκου στην Ακρόπολη η ιστορία προετοιμάζεται να επαναληφθεί σαν κλαυσίγελως. Στο ρεπορτάζ η Αμαλία Δενδρινού.
Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη μιλάει στον Αντώνη Μποσκοΐτη για την καινούργια της δουλειά «Πάρ’ το αλλιώς», τη μέχρι τώρα πορεία της, το θέατρο, τον κορονοϊό και την πίστη της στον θεό.
Ο Κωνσταντίνος Καΐμάκης κάνει μια πρώτη αποτίμηση των φετινών βραβείων Όσκαρ που δείχνει ότι τα όρια της αντισυμβατικότητας της αμερικανικής ακαδημίας κινηματογράφου είναι ανελαστικά.
Η βραβευμένη Αφροαμερικανίδα δημοσιογράφος Τζόις Ντέιβις συζητάει με την Ηλέκτρα Ζαργάνη για την αστυνομική βία, τα μεγάλα κοινωνικά κινήματα που συντάραξαν τις ΗΠΑ και τα παιδικά της χρόνια στη Νέα Ορλεάνη.
Μια συζήτηση του συνθέτη Δημήτρη Παπαδημητρίου με τον Σπύρο Οικόπουλο που ξεκίνησε από την ποίηση και τον τρίτο κύκλο τραγουδιών του «Μεγάλος αιρετικός» για να καταλήξει στη σκιαγράφηση του οράματός του για το μέλλον.
Μια συζήτηση της Έμυς Ντούρου με τον συνθέτη και εθνομουσικολόγο Γιάννη Γιάρο και τον εθνολόγο, ανθρωπολόγο Ευάγγελο Ζάχο-Παπαζαχαρίου που μπλέκει τα «Αναστάσιμα», το CD που αυτή την εβδομάδα κυκλοφορεί με το Documento, με τον κόσμο των δερβίσηδων, την ακατάβλητη δύναμη της προφορικότητας και τον θάνατο.
Ο Πάνος Σκουρολιάκος, βουλευτής ανατολικής Αττικής και αναπληρωτής τομεάρχης πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, γράφει για τον τρόπο που η χριστιανική τελετουργία αφομοίωσε πρακτικές του αρχαίου θεάτρου το οποίο επίσημα διωκόταν από την εκκλησία.
Με αφορμή το έργο «Η μικρή μέσα στο σκοτεινό δάσος» που ταξιδεύει στο Φεστιβάλ της Αβινιόν ο σκηνοθέτης και ηθοποιός Παντελής Δεντάκης μιλάει στην Ηλέκτρα Ζαργάνη για την παράσταση, την πολιτεία του υπουργείου Πολιτισμού στον χώρο ευθύνης του, την καταστολή και το #MeToo αλά ελληνικά.
Ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Χάρης Αθανασιάδης γράφει για μια απεικόνιση της σύλληψης του Αθανάσιου Διάκου-Χριστού, την αναγκαιότητα των ηρώων στη διαδικασία συγκρότησης του έθνους, τον σκληρό θάνατο του Απρίλη.