Ένα Νόμπελ Οικονομίας για δύο, στο Documento που κυκλοφορεί – μαζί το Hotdoc και το Docville

Ένα Νόμπελ Οικονομίας για δυο. Zeus + ΔΙΟΝΕ ΑΕ. Πώς μια ζημιογόνος εταιρεία ρούχων της κυρίας Μητσοτάκη προσελκύει επενδυτές που χρυσοπληρώνουν για να αποκτήσουν την ιδιοκτησία της. Η καραμέλα του Κυριάκου περί πετυχημένης οικογενειακής επιχειρηματικότητας πέφτει στο κενό και χρειάζεται απαντήσεις.

– Όλοι οι άνθρωποι των όπλων. Οι διαδρομές των μεσαζόντων και εμπόρων Τζον Σφακιανάκη, Βασίλη Παπαδόπουλου και Γιώργου Πατεράκη. Συνέντευξη με τον υπουργό Άμυνας Πάνο Καμμένο.

Κοινωνικό μέρισμα. Καταργούνται εμπόδια για φιλοξενούμενους, ανέργους, άτομα με αναπηρία και μειονότητες.

«Τραπεζικό καρτέλ» υπονομεύει τον εξωδικαστικό συμβιβασμό. Μόλις δύο υποθέσεις έχουν τελεσιδικήσει και αυτό επειδή δεν ενέταξαν χρέη προς τράπεζες.

Κομματικά χρέη: Έξυπνα και οικονομικών… βολικά πολιτικά σχήματα.

Γερμανία: Κενό ηγεσίας, κρίση πολιτικής και πεινασμένα πουλιά. Η δυστοκία στον σχηματισμό νέας κυβέρνησης υπό τη Μέρκελ και το αλαλούμ με τη νομιμοποίηση του Glyphosat καθρεφτίζουν την πρωτάκουστη μεταπολεμικά πολιτική κρίση.

Δότες και λήπτες μυελού των οστών σε μια συγκινητική συνάντηση μέσω του Documento.

Ποδόσφαιρο: Σε δίκη έξι διαιτητές για 14 στημένα παιγνίδια. Ήταν πρόθυμοι να σφυρίζουν όπως τους υποδείκνυαν.

Η τέχνη στο πλυντήριο στο HOT DOC, την Κυριακή με το Documento

Μια αποκαλυπτική έρευνα για τη σκοτεινή οικονομική διαδρομή των έργων τέχνης.

Πώς καλλιτέχνες ξαφνικά απογειώνονται στο χρηματιστήριο της τέχνης και γίνονται το «όχημα» για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος.

Με ετήσιο τζίρο πολλών δισεκατομμυρίων, η αγορά της καλλιτεχνικής δημιουργίας αποτελεί πεδίο που δεν υπόκειται σε κανόνες και ελέγχους καθώς θεωρείται συναλλαγή μεταξύ ιδιωτών.

Μια αγορά αρρύθμιστη και υπόγεια που απογειώνει σε μικρούς χρόνους την αξία καλλιτεχνικών έργων προκειμένου να γίνει καθαρτήριο για παράνομο χρήμα και κρυψώνα για φοροδιαφυγή.

Στα ίχνη του δολοφόνου το Docville που κυκλοφορεί την Κυριακή με το Documento

Ο Τζίμμυ Κορίνης μίλησε στο Documento για το νέο βιβλίο του και τις αναμνήσεις του από τις ένδοξες μέρες της «Μάσκας» και του «Μυστηρίου». Στη συνέντευξη του στην Έμυ Ντούρου αναφέρει πόσο πολύ κυνηγήθηκε στην εποχή του ενώ διαπιστώνει ότι ο πραγματικός εχθρός του συγγραφέα είναι η λευκή σελίδα και καταλήγει με βεβαιότητα πως το «αυθεντικό αστυνομικό μυθιστόρημα τελείωσε το 1965».

Μετά από την επιτυχία της «Δίκης του Κ.» ο Θωμάς Μοσχόπουλος επιστρέφει σκηνοθετώντας τον «Καντίντ» του Βολταίρου. Στη συνέντευξη του στη Στέλλα Χαραμή υποστηρίζει ότι «Οι Έλληνες έχουμε κόμπλεξ να δεχτούμε την καταγωγή μας» ενώ αναφέρει ότι η συνεργασία του με το Soulpepper Theater αποτελεί μια ανακουφιστική σταθερά.

Ένας κύκλος διαλέξεων με θέμα τις πνευματικές διαμάχες στα χρόνια του Νεοελληνικού Διαφωτισμού ξεκινά στην Ωνάσειο Βιβλιοθήκη. Στο ρεπορτάζ της Έμυς Ντούρου υπογραμμίζεται το πλαίσιο της εποχής που εξετάζεται στον κύκλο «Οι διαμάχες στην ελληνική παιδεία και γλώσσα κατά την περίοδο του Νεοελληνικού Διαφωτισμού» και επισημαίνει τις τέσσερις διαφορετικές προσεγγίσεις που αφορούν την τυπογραφία, το γλωσσικό ζήτημα, τα επιστημονικά συγγράμματα καθώς και τη συνεισφορά των πεφωτισμένων και εύπορων Ελλήνων στην ανάπτυξη του πνεύματος.

«Η γενιά μου είχε μουσική, συναίσθημα και χτυποκάρδι» λέει ο Πασχάλης στην Ηλέκτρα Ζαργάνη και μας μεταφέρει στην εποχή των Olympians και των μεγάλων επιτυχιών, τότε που οι νέοι άκουγαν μουσική με μανία και έφτιαχναν συγκροτήματα για να μοιάσουν στους Beatles και τους Rolling Stones.

Η νέα ταινία του Γιώργου Αυγερόπουλου με τίτλο «Μέχρι την τελευταία σταγόνα» είναι έτοιμη να βγει στις αίθουσες και το Documento μιλάει μαζί του για το θέμα της διαχείρισης του νερού. Όπως χαρακτηριστικά λέει στον Παναγιώτη Φρούντζο ο γνωστός δημοσιογράφος «όταν γράφουμε νερό διαβάζουμε δημοκρατία» και επισημαίνει ότι από το 2000 έχουν καταγραφεί παγκοσμίως 235 περιπτώσεις επαναδημοτικοποίησης των συστημάτων ύδρευσης εκ των οποίων οι 99 από αυτές έχουν γίνει στη Γαλλία, στην πατρίδα των μεγαλύτερων ιδιωτικών εταιρειών νερού.

Ετικέτες