Ένα εκατομμύριο σε ημέτερους για το φράχτη του Λευκού Οίκου

Ο όμιλος Arcus, μια εταιρεία ασφάλειας και διαχείρισης εκδηλώσεων που ιδρύθηκε από πρώην βοηθούς του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, έλαβε συμβόλαιο της τελευταίας στιγμής για την προστασία του Λευκού Οίκου το βράδυ των εκλογών, σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας ερευνητικής δημοσιογραφίας The Intercept.

Η Μυστική Υπηρεσία των ΗΠΑ, που αποτελεί τμήμα του Υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας, συνήψε σύμβαση με τον όμιλο Arcus για τη δημιουργία «περιμετρικής ασφάλειας» για την προστασία του «συγκροτήματος του Λευκού Οίκου τη νύχτα των εκλογών». Το συμβόλαιο, που υπεγράφη την περασμένη Παρασκευή, θα κοστίσει στην κυβέρνηση $988.788, κι έρχεται εν μέσω αυξανόμενης ανησυχίας για επεισόδια ή άλλες μορφές πολιτικής αναταραχής μετά τα αποτελέσματα των προεδρικών εκλογών του 2020.

Ο όμιλος ιδρύθηκε από την Άννα Ρηλ και τον Πι Τζέι Ο’Νηλ, δύο πρώην βοηθούς του Ρεπουμπλικάνικου Κόμματος που έκαναν την παραγωγή και παρείχαν ασφάλεια για το Εθνικό Συνέδριο των Ρεπουμπλικανών το 2016 και την ομιλία ανάληψης καθηκόντων του Τραμπ τον επόμενο χρόνο. Τα αρχεία χρηματοδότησης της καμπάνιας δείχνουν ότι η Ρηλ λαμβάνει πληρωμές απευθείας από την καμπάνια του Trump από το 2018, για υπηρεσίες πολιτικής προετοιμασίας και ως σύμβουλος εκδηλώσεων. Στο επαγγελματικό βιογραφικό του Ο’Νηλ φιγουράρουν δουλειές για πολλούς Ρεπουμπλικάνους πολιτικούς, συμπεριλαμβανομένου του Τραμπ και των πρώην προέδρων Τζορτζ Μπους του πρεσβύτερου και του νεότερου. Η εταιρεία πλασάρεται ως «μια εταιρεία διαχείρισης εκδηλώσεων που ανήκει σε γυναίκες, που ανήκει σε μειονότητες, που ειδικεύεται στον σχεδιασμό και την παραγωγή εκδηλώσεων, στον προγραμματισμό εκδηλώσεων, στην εσωτερική και περιμετρική ασφάλεια».

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο όμιλος Arcus παρέχει ασφάλεια στον Λευκό Οίκο. Το περασμένο καλοκαίρι, μετά από διαμαρτυρίες που πυροδοτήθηκαν από τη δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ από την αστυνομία, η Μυστική Υπηρεσία προσέλαβε την ίδια εταιρεία να παρέχει πύλες οχημάτων, πύλες πεζών και άλλες λύσεις περίφραξης για την περιοχή γύρω από τους χώρους του Λευκού Οίκου. Αυτό το συμβόλαιο κόστισε $434.700.

Τον Ιούνιο, η εταιρεία παρείχε υπηρεσίες παραγωγής για μια συγκέντρωση του Τραμπ στην Τάλσα, που προκάλεσε αντιδράσεις ως το πρώτο μεγάλο γεγονός καμπάνιας σε εσωτερικό χώρο από τότε που ξεκίνησε η πανδημία. Τα αρχεία της Ομοσπονδιακής Εκλογικής Επιτροπής δείχνουν ότι η εταιρεία έλαβε $673.905 από την εκστρατεία Τραμπ για τις υπηρεσίες της για αυτή την εκδήλωση, η οποία κόστισε συνολικά περίπου 2,2 εκατομμύρια δολάρια.

Πηγή: theintercept.com