Από το 2006, όταν ξεκίνησαν οι διαδικασίες για την εκπόνηση της μελέτης που θα συνδέσει την Ιόνια Οδό με την Πρέβεζα, έχουν περάσει 14 ολόκληρα χρόνια! Κι όμως μέχρι σήμερα η μελέτη αυτή όχι μόνο δεν έχει ολοκληρωθεί αλλά το Υπουργείο Υποδομών με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Γιώργου Καραγιάννη δίνει μία ακόμη παράταση ως το τέλος του τρέχοντος έτους!
Μέχρι το τέλος του 2020 καθώς κρίνει ότι συντρέχουν λόγοι που επιβάλλουν την παράταση αυτή, χωρίς φυσικά ουδείς να εξηγεί γιατί τα 14 χρόνια δεν επαρκούσαν για την ολοκλήρωσή της! Αποτελεί σίγουρα ρεκόρ και μάλιστα αρνητικό!
Η συγκεκριμένη παράταση αφορά σε γεωτεχνικές- ερευνητικές εργασίες και ακολουθεί τη συνολική μελέτη σύνδεσης της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό.
Περιλαμβάνει τροποποιήσεις στο σχεδιασμό τεχνικών έργων της κύριας και της δευτερεύουσας οδού, από το Ανισόπεδο Κόμβο Αρχαγγέλου μέχρι τον Κόμβο Φραξήλα.
Ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών υπογράφει την παράταση (πρέπει να είναι η δέκατη που δίνεται από την αρχική υπογραφή της σύμβασης) καθώς κρίνει ότι η καθυστέρηση δεν οφείλεται σε αποκλειστική υπαιτιότητα του αναδόχου!!!
Βέβαια στο διάστημα τόσων ετών ποτέ δεν εξήγησε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών τι τελικά φταίει και καθίσταται αδύνατη η ολοκλήρωση της μελέτης τόσο για την σύνδεση της Ιόνιας με την Πρέβεζα όσο και για την επέκταση της Ιόνιας μέχρι την Κακαβιά.
Με άλλα λόγια θυμίζει το γνωστό «όποιος δεν θέλει να ζυμώσει δέκα μέρες κοσκινίζει..»
Και στην προκειμένη περίπτωση αυτός που δεν θέλει να ζυμώσει είναι το υπουργείο…
Δεκατέσσερα χρόνια για την μελέτη ενός δρόμου λίγων χιλιομέτρων αποτελεί τουλάχιστον εμπαιγμό προς τους Ηπειρώτες.
Σε μικρότερο δε χρονικό διάστημα είχε ολοκληρωθεί η κατασκευή της Εγνατίας, του δρόμου των 680 χιλιομέτρων!
Πηγή: epiruspost.gr