Εκλογές στη Σερβία: Ο Βούτσιτς εξηγεί το πρόγραμμά του μέσα από το… ψυγείο

Εκλογές στη Σερβία: Ο Βούτσιτς εξηγεί το πρόγραμμά του μέσα από το… ψυγείο

Με έναν διαφορετικό τρόπο επέλεξε ο πρόεδρος της Σερβίας, Αλεξανταρ Βούτσιτς, να κάνει αισθητή την τηλεοπτική του παρουσία εν όψει των προεδρικών εκλογών της 3ης Απριλίου. Μετά από σειρά προεκλογικών βίντεο, στα οποία τη μία φορά μπαίνει σε ποδοσφαιρικό αγώνα και δείχνει το σκορ του αγώνα ενώ την άλλη εξηγεί σε μια φοιτήτρια, ένα γιατρό κι έναν εργάτη το νόημα ενός πίνακα, σειρά είχε μια προσπάθεια να έρθει όσο πιο κοντά γίνεται με τους ψηφοφόρους του…

Το σποτάκι, που δημοσιεύθηκε στις 15 Μαρτίου, ξεκινά με μια έγκυο γυναίκα και το σύζυγό της, που κάθονται στον καναπέ του σαλονιού τους, βλέποντας το Βούτσιτς. «Α, να τος πάλι», λέει ο σύζυγος. «Μόνο από το ψυγείο δεν έχει πεταχτεί ακόμα», απαντά η γυναίκα, προοικονομώντας τη συνέχεια. Καθώς η γυναίκα σηκώνεται να πάει στην κουζίνα για να πάρει ένα σνακ, ανοίγει η πόρτα του ψυγείου και εμφανίζεται ο Βούτσιτς, που της προσφέρει ένα βάζο με πίκλες!

Αφού ο πρόεδρος της Σερβίας εξηγεί το λόγο που κρυβόταν στο ψυγείο –να φτάσει το μήνυμά του σε κάθε Σέρβο πολίτη- κάνει μια μίνι απολογία για όσα δεν πέτυχε, υπόσχεται ότι θα εργαστεί για περισσότερες ευκαιρίες στο μέλλον, κάνει έκκληση για ενότητα για να πετύχουν τα όνειρά τους οι Σέρβοι και ξαναμπαίνει στο ψυγείο!

Το σποτάκι τελειώνει με τη γυναίκα να φοβάται να βάλει την πίτα στο φούρνο, μη και ξαναπεταχτεί ο Σέρβος πρόεδρος και από εκεί!

Ειδικοί στο μάρκετινγκ στη Σερβία εκτιμούν ότι η «περιπέτεια» αυτή του Βούτσιτς ήταν μια ανέμπνευστη απόπειρα μίμησης του περίφημου σκετς «Galaxy Song» των Monty Python στην ταινία «Το νόημα της ζωής».  Λένε ότι η αντίδραση της γυναίκας είναι αφύσικη, αφού φαίνεται ψύχραιμη όταν βλέπει μπροστά της το Βούτσιτς, λες και είναι το πιο φυσικό πράγμα στον κόσμο να πετάγονται υποψήφιοι από τα ψυγεία των πολιτών.

Επίσης, κάνουν λόγο ότι είναι τόσο κακή η ιδέα του σποτ που τελικά πρόκειται για ένα κακό όνειρο που ζουν όλοι οι Σέρβοι συλλογικά, από το οποίο εύχονται να βγουν το συντομότερο δυνατό.

Ο Βούτσιτς και το Σερβικό Προοδευτικό Κόμμα του έχουν ξοδέψει μέχρι στιγμής περισσότερα από 600.000 ευρώ σε διαφημίσεις, γράφει η σερβική ειδησεογραφική ιστοσελίδα Nova.rs, με τα περισσότερα χρήματα να κατευθύνονται στο TV Pink, κανάλι εθνικής εμβέλειας.

Ετικέτες

Documento Newsletter