Το Facebook είναι δίχως αμφιβολία ο μεγάλος νικητής των προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ καθώς τα στοιχεία αποδεικνύουν ότι Ντόναλντ Τραμπ και Τζο Μπάιντεν δαπάνησαν πολλά εκατομμύρια δολάρια για τις προεκλογικές καμπάνιες τους. Χρήματα που θα είχαν λύσει, σίγουρα, πολλά περισσότερα προβλήματα αν είχαν δαπανηθεί σε κάτι πιο χρήσιμο από το να «γεμίζουν» την αρχική σελίδα των χρηστών του Facebook στις ΗΠΑ…
Οι πίνακες είναι αποκαλυπτικοί καθώς ο κάθε υποψήφιος έχει δαπανήσει υπέρογκα ποσά για την προβολή του, που ξεπερνούν με άνεση τα 100 εκατομμύρια δολάρια. Και οι δύο μαζί, έχουν κάνει πλουσιότερο τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατά 200 εκατομμύρια δολάρια από τον Μάιο του 2018.
Ειδικότερα, ο Ντόναλντ Τραμπ έχει δαπανήσει 112 εκατομμύρια δολάρια από το 2018 σε διαφημίσεις πολιτικού, εκλογικού και κοινωνικού χαρακτήρα. Την τελευταία εβδομάδα, μάλιστα, έκανε πλουσιότερο το Facebook κατά σχεδόν 5,4 εκατομμύρια δολάρια… Πρέπει να σημειωθεί πως ο Τραμπ, είναι ο ίδιος άνθρωπος που έχει καταφερθεί ουκ ολίγες φορές εναντίον των Social Media, ειδικά κατά του Twitter…
Από την πλευρά του, ο έτερος υποψήφιος Τζο Μπάιντεν πρόσθεσε στον… κορβανά του Facebook σχεδόν 101 εκατομμύρια δολάρια και την τελευταία, κρίσιμη εβδομάδα, 9,1 εκατομμύρια.
Εν κατακλείδι, παρουσιάζουν σημαντικό ενδιαφέρον και τα έξοδα των δύο υποψηφίων τον τελευταίο μήνα. «Πρωταθλητής» αναδεικνύεται ο Τζο Μπάιντεν που φαίνεται πως έβαλε πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη από τον Ρεπουμπλικανό υποψήφιο. Στη σελίδα του 77χρονου υποψηφίου των Δημοκρατικών «έπεσαν» 33,9 εκατομμύρια ενώ αντίστοιχα στου Ρεπουμπλικάνου 23,8 εκατ.
Παράλληλα, Κάμαλα Χάρις, από την πλευρά των Δημοκρατικών έδωσε 3,51 εκατ. δολάρια και ο Μάικ Πενς, 2,11 εκατ δολάρια.