Έκλεισαν την υπόθεση Novartis τρομοκρατώντας τους μάρτυρες – Στο Documento που κυκλοφορεί – μαζί το Docville

Οι συνομιλίες των εκβιασμών

Μανιαδάκης, το βαθύ λαρύγγι του Documento

Ηδη έκθετη η Δικαιοσύνη, οφείλει να ξανανοίξει τη δικογραφία του σκανδάλου Novartis

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ Στρατηγός με… νάζι

Ο Ι.Σ.Καριώτης γράφει για τον πολέμαρχο του γλυκού νερού πρωθυπουργό που μας οδήγησε στα ναρκοπέδια του πολέμου κάνοντας τον Ερντογάν μεσολαβητή της ειρήνης

ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗΣ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΗ Πώς τους κρατάει ο Φουρθιώτης

Η εξοργιστική δικαιολογία της Γενικής Γραμματείας Αντεγκληματικής Πολιτικής για τα επισκεπτήρια του υπόδικου τηλεπαρουσιαστή στον πιλότο Μπάμπη Αναγνωστόπουλο

ΑΠΟΓΝΩΣΗ Η εκτός ορίων ακρίβεια γονατίζει τα νοικοκυριά

ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Από το κόμμα στη μεγάλη παράταξη

ΟΥΚΡΑΝΙΑ Πλανητικές οι συνέπειες του πολέμου

 

Το Docville

Η Πέγκυ Ζήνα στο Docville που κυκλοφορεί με το Documento

«Ο αναστεναγμός που θα μας προκαλούν οι καταστροφές που θα έρθουν δεν θα χωράει σε όλο τον ντουνιά»: Η Πέγκυ Ζήνα συναντήθηκε με την Έμυ Ντούρου και συζήτησαν για τη συμμετοχή της στη συναυλία ειρήνης στα Προπύλαια, τους ανταγωνισμούς στον επαγγελματικό της χώρο, τον Δημήτρη Μητροπάνο, τον Μίκη Θεοδωράκη, τον Μάνο Ελευθερίου, την απώλεια αγαπημένων προσώπων.

«Ο Σεφερλής είναι μια συνέχεια του Ψάλτη και του Χάρρυ Κλυνν… δεν ξέρω πώς θα ακουστεί αυτό»: Ο Σπύρος Μπιμπίλας, ο οποίος βρέθηκε στο επίκεντρο της κριτικής εξαιτίας της συμμετοχής του στη σειρά «Super mammy» του Μάρκου Σεφερλή στον Ant1, μιλάει με τον Αντώνη Μποσκοΐτη και απαντά σε όσα του καταμαρτυρούν.

«Οι μύθοι και τα στερεότυπα για τη μετανάστευση και τους πρόσφυγες εξακολουθούν να είναι κοινά και οι δυτικές χώρες δεν έχουν βρει ακόμη αποτελεσματικούς τρόπους για να καταπολεμήσουν τέτοια φαινόμενα»: Η Τι Ρόζμαν-Κλαρκ, μια από τις επιμελήτριες της ανθολογίας «Our stories carried us here: A graphic novel anthology» (στην οποία θα βασιστεί η έκθεση «Οι ιστορίες μας μας έφεραν εδώ» στο Comicdom Con Athens) συζητάει με την Ηλέκτρα Ζαργάνη για τα πραγματικά προβλήματα, τα πολύπλοκα και δύσκολα ζητήματα προσφύγων και μεταναστών στις ΗΠΑ που συχνά μένουν στην αφάνεια.

«Ο κινηματογράφος είναι φως που απλώνεται στους σκοτεινούς μας ορίζοντες με έναν τρόπο ταυτόχρονα ιδιαίτερα προσωπικό αλλά και συλλογικό»: Ο Κυριάκος Κοτσίνης, καλλιτεχνικός διευθυντής του Short Encounters International Film Festival που διοργανώνεται στην Πρέβεζα, μιλάει στον Παναγιώτη Φρούντζο για τον νέο διεθνή κινηματογραφικό θεσμό.

Κάτω τα χέρια από τα αρχαιολογικά μουσεία: ο Στάθης Γκότσης, ιστορικός στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο και γενικός γραμματέας του Ενιαίου Συλλόγου Υπαλλήλων ΥΠΠΟ Αττικής, Στερεάς και Νήσων, γράφει για τον αγώνα ενάντια στο σχέδιο νόμου για τα πέντε μεγάλα κρατικά μουσεία της χώρας που στην πραγματικότητα είναι αγώνας για τον δημόσιο χαρακτήρα του πολιτισμού.

Η αρνητική απάντηση της ΚΟΑ και της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ να συμμετάσχουν στη συναυλία που διοργανώνουν ο Λεωνίδας Καβάκος και το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών για τη Μαριούπολη έχει πυροδοτήσει ακραίες αντιδράσεις απαξίωσης και μιντιακού κανιβαλισμού. Στο πλαίσιο του ρεπορτάζ η Ηλέκτρα Ζαργάνη συνομίλησε με τον Μιχάλη Ραμό, πρόεδρο του Συλλόγου Μουσικών Υπαλλήλων της ΚΟΑ.

Η Βένια Σταματιάδη, καλλιτεχνική (συν)διευθύντρια του Ενα Φεστιβάλ στη Σαμοθράκη, μεταφέρει την εμπειρία της μαρτιάτικης γιορτής που διοργανώθηκε στο νησί κάτω από τις χιονισμένες κορυφές του Φεγγαριού.

Στη στήλη «New entries» η ηθοποιός Αλεξία Στολιδάκη μιλάει στην Αφροδίτη Ερμίδη.

Στη στήλη «Θεατρικά & Κριρτικά» ο Κώστας Ζήσης γράφει για τη «Μάνα αυτουνού… Ελλη Ζάχου Ταχτσή» της Κικής Μαυρίδου, που παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Λάσκαρη στον Πολυχώρο Vault.

Ιστορική κουλτούρα και εθνική ταυτότητα: Ο Χάρης Αθανασιάδης, καθηγητής Δημόσιας Ιστορίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, για τον προσανατολισμό των σχολικών προγραμμάτων διδασκαλίας της Ιστορίας.

 

Και μια μεγάλη προσφορά, στην έκδοση των 4,5 ευρώ: ένα βιβλίο της σειράς HotDoc.History για Τα μεγάλα αντιναζιστικά σαμποτάζ από το 1942 μέχρι το 1945

Γιατί και αυτή την Κυριακή υπάρχει Documento