Εισαγγελική παρέμβαση για τον 12χρονο με μαθησιακές δυσκολίες που οι συμμαθητές του έκαναν κατάληψη για να φύγει

Εισαγγελική παρέμβαση για τον 12χρονο με μαθησιακές δυσκολίες που οι συμμαθητές του έκαναν κατάληψη για να φύγει

Εισαγγελική παρέμβαση προκάλεσε η υπόθεση του 12χρονου μαθητή του 2ου Γυμνασίου Καλαμαριάς, ο οποίος εξαιτίας διαγνωσμένων προβλημάτων υγείας έχει ενταχθεί σε πρόγραμμα παράλληλης στήριξης, όμως συμμαθητές του υποστηρίζουν ότι δεν μπορεί να ενταχθεί στο σχολικό περιβάλλον λόγω επιθετικής συμπεριφοράς και ζητούν την απομάκρυνσή του.

Ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης Στέφανος Ζαρκαντζιάς παρήγγειλε τη διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας στο τμήμα αντιμετώπισης ρατσιστικής βίας της Ασφάλειας έτσι ώστε να διερευνηθεί η υπόθεση και να διαπιστωθεί εάν στοιχειοθετούνται ποινικές ευθύνες. Στο πλαίσιο αυτό δεν αποκλείεται να αναζητηθούν ποινικές ευθύνες σε βάρος εκπαιδευτικών του σχολείου αλλά και γονιών.

Ο εισαγγελέας ζήτησε, παράλληλα, από την εισαγγελέα ανηλίκων να εξετάσει τις συνθήκες φοίτησης του 12χρονου στο εν λόγω σχολείο και να διερευνήσει εάν εξασφαλίστηκαν στον μαθητή όλες οι προβλεπόμενες προϋποθέσεις για την απρόσκοπτη φοίτησή του στη σχολική μονάδα, όπως εξειδικευμένο καθηγητικό προσωπικό κ.ά. Η εισαγγελέας ανηλίκων καλείται να λάβει όλα εκείνα τα μέτρα για να επιστρέψει η ομαλότητα στο σχολείο και να συνεχιστεί χωρίς προβλήματα η εκπαιδευτική διαδικασία.

Η υπόθεση έγινε γνωστή, όταν στο 2ο Γυμνάσιο Καλαμαριάς, το 15μελές συμβούλιο μαθητών προχώρησε σε κατάληψη με αίτημα την απομάκρυνση του μαθητή από το σχολικό περιβάλλον καθώς εξαιτίας προβλημάτων υγείας (γενετική παρέκκλιση) παρουσιάζει επιθετική συμπεριφορά προς τους συμμαθητές του και προς τους εκπαιδευτικούς. Οι συμμαθητές του παιδιού και οι γονείς τους καταγγέλλουν ότι τα φαινόμενα επιθετικής συμπεριφοράς του 12χρονου είναι καθημερινά, από την αρχή της χρονιάς.

Από την άλλη πλευρά, οι γονείς του 12χρονου υποστηρίζουν ότι πρόκειται για ένα ευφυές παιδί και οι ίδιοι έχουν λάβει όλα τα προβλεπόμενα μέτρα για την εξατομικευμένη υποστήριξη της ένταξής του στο σχολικό περιβάλλον, ενώ καταγγέλλουν στιγματισμό και διασυρμό του παιδιού τους.

Documento Newsletter