«Φοβόμουν ότι θα χαρακτηρίσουν τον γιο μου λαθρέμπορο» λέει η μητέρα του 32χρονου μηχανοδηγού της εμπορικής αμαξοστοιχίας, Δημήτρη Μασσαλή, που σκοτώθηκε στο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών.
Μιλώντας στο OPEN, η Σταυρούλα Καρύδη εξήγησε πως οι έρευνες της Πυροσβεστικής στο Κουλούρι, δύο χρόνια μετά την τραγωδία, γίνονται κατόπιν αιτήματος του δικηγόρου της.
«Εμείς ζητήσαμε, μετά από αυτά τα οποία άρχισαν να ακούγονται μετά τη συνέντευξη του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, και την ατυχή τοποθέτησή του Προέδρου, την οποία βέβαια πήρε πίσω μετά ότι εκ παραδρομής. Δόθηκε μια αφορμή να υπάρχουν υπόνοιες ότι θα μπορούσε να υπάρχει στις μηχανές το πιθανό εύφλεκτο υλικό», εξήγησε χαρακτηριστικά.
«Η εμπορική αμαξοστοιχία έχει ήδη ελεγχθεί εξονυχιστικά», πρόσθεσε η κα Καρύδη, αφήνοντας αιχμές κατά του προέδρου του ΕΟΔΑΣΑΑΜ. «Νομίζω ότι και αυτοί που τα διακινούσαν γνωρίζουν τη δικογραφία και ξέραν ότι δεν ισχύει τίποτα από όλα αυτά. Δόθηκε η εντολή, διότι εμείς έπρεπε να είμαστε καλυμμένοι», ανέφερε.
«Οι δύο μηχανές δεν κάηκαν»
Η Σταυρούλα Καρύδη υποστήριξε ότι οι μηχανές των αμαξοστοιχιών δεν είχαν ελεγχθεί, διότι οι μηχανές δεν κάηκαν. «Οι δύο μηχανές δεν ενεπλάκησαν στην πυρκαγιά, είναι άκαυτες. Τα σώματα των παιδιών είναι τα μόνα άκαυτα άκαπνα ακέραια. Δεν μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε λοιπόν ότι θα φτάσουμε μέχρι τις μηχανές», είπε.
«Προσπαθούσαν να φορτώσουν το εύφλεκτο φορτίο πίσω από την τρίτη φορτάμαξα. Όταν απορρίφθηκε αυτό το σενάριο μετά από το βίντεο στη Λεπτοκαρυά. Μετά προσπάθησαν να τα ανεβάσουν πάνω στις λαμαρίνες. Τότε λοιπόν προσπάθησαν να υποστηρίξουν την άποψή τους ότι ήταν στη μηχανή και να μειώσουν το φορτίο από τους 30 στους 15 τόνους (…). Πολύ φοβάμαι ότι οι δύο θα γίνουν μισός και θα μπουν κάτω από τα πόδια του παιδιού μου», ανέφερε.
«Το μόνο που με απασχολεί είναι η υπόληψη και η υστεροφημία του γιου μου»
«Από την αρχή παρακολουθούσα με τρομερό ενδιαφέρον, διότι φοβούμουν ότι ο γιος μου εν αγνοία του μπορεί να χαρακτηριστεί λαθρέμπορος. Όσο καιρό το φορτίο προσπαθούσε να μπει σε κοντέινερ, στις φορτάμαξες έβγαινα και έλεγα ότι το μόνο που με απασχολεί είναι η υπόληψή και η υστεροφημία του γιου, γιατί από τις μηχανές και πίσω δεν έχει καμία ευθύνη. Από τη στιγμή που μπήκε υπόνοια για τις μηχανές έπρεπε να πάρουμε δραστικά μέτρα», τόνισε.
Σημείωσε πως ήδη έχουν ληφθεί δείγματα από τις μηχανές και δεν εντοπίστηκε εύφλεκτο υλικό. «Αν δηλαδή στο πορτμπαγκάζ ενός αυτοκίνητου υπάρχουν υδρογονάνθρακες και φύγουν τα μπιτόνια και κάψουν το αυτοκίνητο με το οποίο τράκαρε είναι δυνατόν το υπόλοιπο αυτοκίνητο να μείνει ακέραιο και ο οδηγός και ο συνοδηγός άκαυτος με τα ρούχα τους και τα γυαλιά στο πρόσωπο;», αναρωτήθηκε.
«Παίζουν παιχνίδια σε βάρος μας»
«Εκτός ότι πενθώ το παιδί μου πρέπει να ακούω στην τηλεόρασή ότι μετέφερε για χαρτζιλίκι παράνομο φορτίο. Σπούδαζα ένα παιδί 20 χρόνια και τώρα προσπαθώ να διαφυλάξω την υστεροφημία του από τα παιχνίδια που παίζονται», ανέφερε αγανακτισμένη.
«Περιμένω το πόρισμά μου, μετά ας πάνε και απέναντι στην επιβατική από όπου ξεκίνησε η φωτιά», είπε και πρόσθεσε πως τα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας ανοίχτηκαν παρουσία εισαγγελέα και περιείχαν ότι αναγραφόταν. «Δεν ήταν φάντασμα. Σταματούσε σε σταθμούς κάθε 3 τέταρτα. Υπάρχουν 10 σταθμάρχες οι οποίοι έχουν καταθέσει. Και να σας αποκαλύψω και έναν διάλογο ο οποίος αποκαλύφθηκε πρόσφατα μέσα από τη δικογραφία», συνέχισε.
»Ρωτάει “εμπορικό, έχετε βάλει τις άδειες πλατφόρμες μπροστά και τα κοντέινερ πίσω. Ποιος το σκέφτηκε αυτό. Το ξέρετε ότι παρακάτω θα εκτροχιαστείτε”. Και απαντά “Κύριε σταθμάρχα, τα φαινόμενα απατούν. Δείτε καλύτερα. Αυτές φαίνονται άδειες. Μεταφέρουν 40 τόνους ελάσματα. Ο ανακριτής, όπως μου λέει ο δικηγόρος μου, από αυτή την κατάθεση και αυτό το ηχητικό δεν μπορεί να στοιχειοθετήσει ότι υπήρχαν επάνω βυτία».
Διαβάστε επίσης
Τα άδεια πορτοφόλια βούλιαξαν και φέτος τις εκπτώσεις
Καιρός: Άνοδος της θερμοκρασίας και ανοιξιάτικο σκηνικό την Κυριακή
Μπαρτσελόνα – Οσασούνα: Πέθανε ο γιατρός των Καταλανών λίγο πριν τη σέντρα