efood: Για «επικοινωνιακό λάθος» μιλάει τώρα η εταιρεία μετά το σάλο, αλλά επιμένει στις πρακτικές της

efood: Για «επικοινωνιακό λάθος» μιλάει τώρα η εταιρεία μετά το σάλο, αλλά επιμένει στις πρακτικές της

Για… «επικοινωνιακό λάθος» κάνει λόγο τώρα η εταιρεία efood μετά το σάλο που ξέσπασε εξαιτίας της εκβιαστικής της στάσης προς τους εργαζόμενους διανομείς και το τελεσίγραφο που τους έδωσε προκειμένου να αποδεχθούν να μετατραπούν σε αυτοαπασχολούμενους διαφορετικά η σύμβασή τους δεν θα ανανεωθεί.

Διαβάστε επίσης: Σάλος με το efood: Εργασιακός «Μεσαίωνας» από τους συνεταίρους του πρωθυπουργικού ζεύγους

Η εταιρεία προσπαθεί να θολώσει τώρα τα νερά ώστε να κοπάσει ο σάλος που προκλήθηκε από την στάση της απέναντι στους εργαζομένους της που θυμίζει εργασιακό μεσαίωνα, δημοσιοποιώντας νέα ανακοίνωση στην οποία επί της ουσίας δεν αλλάζει την αρχική της θέση. Συγκεκριμένα, η εταιρεία κάνει λόγο μόνο για «λανθασμένη διατύπωση» και εξηγεί πως «δεν εκφράζει τη φιλοσοφία και τη κουλτούρα της εταιρείας» χωρίς όμως να παίρνει πίσω τις απειλές για απολύσεις σε όσους δε συμμορφωθούν με τις νέες απαιτήσεις της.

Χαρακτηριστικά αναφέρει, ότι «θα θέλαμε να διευκρινίσουμε προς τους διανομείς, συνεργάτες και χρήστες του efood πως η λανθασμένη διατύπωση της πρόσφατης επικοινωνίας που έγινε προς 115 διανομείς των οποίων η σύμβαση λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου 2021, δεν εκφράζει τη φιλοσοφία και τη κουλτούρα της εταιρείας και σε καμία περίπτωση δεν ήταν εκβιαστική».

Σε άλλο σημείο η efood υποστηρίζει ότι είναι «αδιαπραγμάτευτη στάση του efood είναι η διασφάλιση των δικαιωμάτων των διανομέων και των συνεργατών μας. Αποδοκιμάζουμε τη χθεσινή λανθασμένη επικοινωνία καθώς δεν εκφράζει τη φιλοσοφία και την κουλτούρα της εταιρείας».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας:

«Αδιαπραγμάτευτη στάση του e-food είναι η διασφάλιση των δικαιωμάτων των διανομέων και των συνεργατών μας.

Αποδοκιμάζουμε τη χθεσινή λανθασμένη επικοινωνία καθώς δεν εκφράζει τη φιλοσοφία και την κουλτούρα της εταιρείας.

 

Δεδομένης της ταχείας ανάπτυξης του κλάδου και των συνεχών επενδύσεων από την εταιρία υπολογίζεται να δημιουργηθούν άλλες 7.500 θέσεις εργασίας εντός του 2022 εκ των οποίων οι 7.000 αφορούν διανομείς.

Οι διανομείς αποτελούν θεμέλιο της πλατφόρμας, αναδεικνύοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το πρόσωπο της εταιρείας στους καταναλωτές.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του με τους διανομείς παρέχει συμβάσεις ορισμένου και αορίστου χρόνου, καθώς και τη σύμβαση με πάροχο ανεξάρτητων υπηρεσιών ή έργου (freelancer). Στην σχέση εξαρτημένης εργασίας, οι διανομείς απολαμβάνουν ανταγωνιστικές αποδοχές, προσαυξήσεις σε ημέρες και ώρες που προβλέπονται, ασφαλιστικές εισφορές, μηνιαίο bonus απόδοσης, μηνιαία παροχή σε κάρτα καυσίμων, ιδιωτική ασφάλεια, αποζημίωση δικύκλου, πλήρη επαγγελματικό εξοπλισμό, εκπαίδευση και ευκαιρίες εξέλιξης.

Στο μοντέλο ανεξάρτητης συνεργασίας (freelancer), οι συνεργάτες – διανομείς απολαμβάνουν ανταγωνιστικές αποδοχές, αμοιβή ανά παραγγελία, πρόσθετη αμοιβή ανάλογα με τις χιλιομετρικές αποστάσεις, παροχή επαγγελματικού εξοπλισμού, προσωπικό προγραμματισμό στις ώρες και ημέρες εργασίας, απόλυτο έλεγχο των αποδοχών τους και εκπαίδευση.

Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε προς τους διανομείς, συνεργάτες και χρήστες του efood πως η λανθασμένη διατύπωση της πρόσφατης επικοινωνίας που έγινε προς 115 διανομείς των οποίων η σύμβαση λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου 2021, δεν εκφράζει τη φιλοσοφία και τη κουλτούρα της εταιρείας και σε καμία περίπτωση δενήταν εκβιαστική.

Ουδεμία πρόθεση είχε να δημιουργήσει κλίμα ανασφάλειας στους διανομείς, αλλά αντιθέτως να προσφέρει, σε όσους το επιθυμούν και λήγει η σύμβασή τους, έναν νέο τρόπο συνεργασίας με την εταιρεία που θα λειτουργήσει θετικά προς τις δύο πλευρές.

Το efood τοποθετεί την πετυχημένη επιχειρησιακή του ύπαρξη δίπλα στους διανομείς και τους διαβεβαιώνει πως με βασικές αρχές του τη διαφάνεια, τη συνέπεια και το σεβασμό προς τους συνεργάτες του ουδεμία πρόθεση έχει να μειώσει το στόλο του, αντιθέτως τον αυξάνει διαρκώς».

 

Ετικέτες

Documento Newsletter