———-
———-
Ο Αργύρης Μπακιρτζής στο Docville
«Στο σχολείο δεν μ’ άφηναν να τραγουδώ» λέει ο Αργύρης Μπακιρτζής στη συνέντευξη που έδωσε στον Αντώνη Μποσκοΐτη και αναφέρεται στα σχέδιά του με αφορμή το μονόπρακτο «Δημοπρασία» του Σταύρου Τσιώλη.
American Graffiti. Ενόψει των εκλογών στις ΗΠΑ που θα διεξαχθούν στις 5 Νοεμβρίου ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης και η Έμυ Ντούρου ανιχνεύουν σε κινηματογραφικά- τηλεοπτικά καρέ και σε βιβλία τις όχι και τόσο ένδοξες στιγμές της αμερικανικής ιστορίας.
Στον βρόντο οι χρυσές αναθέσεις του ΟΔΑΠ: Ξεπερνούν τις 250.000 ευρώ τα ποσά που δόθηκαν σε ιδιωτικές εταιρείες για την αποτυχημένη προώθηση και προβολή των δράσεων του Οργανισμού. Στο ρεπορτάζ η Κατερίνα Αγγελιδάκη
«Η απάντηση είναι πάντα η αγάπη». Η ηθοποιός Κόρα Καρβούνη σε συνέντευξη της στην Ειρήνη Δρίβα αναφέρεται στο μεταφυσικό χαρακτήρα του έργου «John» της βραβευμένης με Πούλιτζερ Άνι Μπέικερ, τον λόγο που έκλεισε σε µια νύχτα τα social και τον ρόλο της αγάπης στη ζωή της.
Ο Γάλλος καθηγητής Γεωπολιτικής και Διεθνών Σχέσεων Πιερ Ραφάρ ήρθε πριν από λίγο καιρό στην Αθήνα με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου του «Γεωπολιτική των τροφίμων και της γαστρονομίας» (Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης, μτφρ. Μαρία Παπαηλιάδη) και μίλησε στην Έμυ Ντούρου για τη διαδρομή της τροφής την εποχή της παγκοσμιοποίησης.
Ο πυρηνικός μυστικισμός του Σαλβαδόρ Νταλί αναδεικνύεται στην έκθεση «Dali Cybernetics – Ταξίδι στο μυαλό μιας ιδιοφυΐας» που παρουσιάζεται στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος. Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.
«Η Μαρία Καλλιμάνη οδήγησε την ηρωίδα της από την υπομανιακή φόρτιση σε εκρηκτικά ξεσπάσματα με θυμικό μαγνητισμό και υποκριτική αρτιότητα που αξίζει κάθε έπαινο» αναφέρει ο Ηρακλής Λογοθέτης για τον «Γυάλινο κόσμο» του Τενεσί Ουίλιαμς σε σκηνοθεσία του Αντόνιο Λατέλα, με τη Μαρία Καλλιμάνη που ανεβαίνει στο Θέατρο Τέχνης.
Αρκετές καλές ταινίες στα σινεμά αυτή τη βδομάδα όπου ξεχωρίζει το ερμηνευτικό κρεσέντο της Ντέμι Μουρ στο προκλητικό «The Substance: Το ελιξίριο της νιότης» καθώς τα πολυδιάστατα τρυφερά δράματα «Το πέρασμα» και «Black dog». Στην κινηματογραφική κριτική ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης
Οι συντελεστές του «Metal Hammer» μιλούν για τους σημαντικότερους σταθμούς στη σαραντάχρονη ιστορία του μοναδικού περιοδικού που από την ημέρα της έκδοσής του δεν έχει λείψει ούτε ένα μήνα από τα περίπτερα. Γράφει ο Γιάννης Πούλλος.
Ο Γιώργος Ίκαρος Μπαμπασάκης παρουσιάζει το εννοιολογικό ντουέτο ΦΥΤΑ/FYTA που δρα στον ελλαδικό χώρο από το 2012 οργανώνοντας περφόρμανς, καταστασιακά δρώμενα και εκθέσεις.
Το αριστούργημα των Mother of Millions, «Magna Mater», που για αρκετούς ανήκει στα progressive metal μουσικά άλμπουμ της χρονιάς κι αποτελεί ύμνο στη ζωή, παρουσιάζεται ζωντανά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Γράφει ο Γιάννης Πούλλος.
Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης ξαναείδε έπειτα από χρόνια τον «Νανούκ του βορρά» του Ρόμπερτ Φλάερτι και θεωρεί πως δεν είναι μόνο ένα κορυφαίο εθνογραφικό ντοκιμαντέρ με τεράστιο ιστορικό ενδιαφέρον αλλά κι ένας ύμνος προς την επιβίωση.