Η Ζωζώ Σαπουντζάκη, η «βασίλισσα της νύχτας», στο Docville την Κυριακή με το Documento

«Ε, δεν μπορεί να βγαίνουν βασίλισσες κάθε τόσο. Μία είναι η βασίλισσα»: η Ζωζώ Σαπουντζάκη αφηγείται στον Αντώνη Μποσκοΐτη στιγμιότυπα από την πολυκύμαντη και λαμπερή ζωή της και αντιπαραβάλλει τον «θόρυβο» της δημόσιας εικόνας της σταρ στην ηρεμία της ιδιωτικής της ζωής.

Αφιέρωμα στον Θόδωρο Δερβενιώτη (1922-2004) με τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη γέννησή του: ο δεξιοτέχνης του μπουζουκιού Μανώλης Καραντίνης μιλάει στην Έμυ Ντούρου για τη σχέση του με τον Θόδωρο Δερβενιώτη, ενώ η συγγραφέας και στιχουργός Τάνια Χαροκόπου γράφει για το έργο του.

Η Ειρήνη Μολφέση, κόρη του Ιάσονα Μολφέση, συζητάει με την Αφροδίτη Ερμίδη για το έργο και τη ζωή του πρωτοποριακού γλύπτη και ζωγράφου με αφορμή την έκθεση στην γκαλερί Kalfayan.

O stand-up comedian Αριστοτέλης Ρήγας σχολιάζει στο Documento τις εξελίξεις με το θραύσμα του Παρθενώνα, το ταινιάκι «Ξεπαρθενών» και την αστυνομική εισβολή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο.

Με αφορμή το βιβλίο του «Όταν ο κινηματογράφος πήγε σχολείο και γύρισε με κλάματα» ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Camera Zizanio του Φεστιβάλ Ολυμπίας Νίκος Θεοδοσίου μιλάει στον Παναγιώτη Φρούντζο για τη (σχεδόν) ανύπαρκτη σχέση κινηματογράφου και σχολείου στον τόπο μας.

Στη στήλη «Θεατρικά & κριτικά» ο Κώστας Ζήσης γράφει για την παράσταση «Συμφορά από το πολύ μυαλό» του Αλεξάντρ Γκριμπογέντοφ που ανεβάινει σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων – Λευτέρης Βογιατζής.

«…δεν χρειάζεσαι τον Αϊ-Στράτη. Αν θέλεις να κολακέψεις τους ακροδεξιούς συνοδοιπόρους σου, υπάρχει ο Μελιγαλάς. Αν θέλεις να συσφίξεις τις σχέσεις σου με το χριστεπώνυμον πλήθος, το Αγιονόρος. Για την ανυποψίαστη νεολαία του Instagram αρκούν οι σέλφι από τις Μυκόνους». Ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Χάρης Αθανασιάδης γράφει για τα πρωθυπουργικά «τοπόσημα της διχόνοιας».

Στη νέα στήλη «Serial freaks» παρουσιάζουμε τη σουηδική σειρά «Άνθρωποι με άγχος» του Netflix.

Στη στήλη «New entries» η Αφροδίτη Ερμίδη παρουσιάζει τον ηθοποιό Γιάννη Ασκάρογλου.

 

Ετικέτες